PDA

View Full Version : Gitarist biedt zich aan omg. amsterdam



maartennnn
8 oktober 2005, 17:03
hey ik ben maarten 18 jaar oud en ik ben bandloos en dat is kut ik speel nu 7 jaar gitaar eerst 2 jaar klassiek daarna 5 jaar electrisch ik hou van veel verschillende sorrten muziek maar mijn voorkeuren liggen bij:Rock, Rock Classics, Grunge, ballads en acoustic
Bands zoals:puddle of mud, incubus, toto, pearl jam, jimmy hendrix.

Ben best wel desperate op zoek naar een band.
So let me know,

maarten...

Nicolaasvrijman
24 augustus 2006, 12:14
Ik ben Nicolaas,

22 uit amsterdam, ik ben ook aardig desperate haha, want ik heb even stil gestaan met spelen, en nu moet je weer helemaal op zoek gaan naar muzikanten.

Je stijl bevalt me. met name incubus, alleen vraag ik me af of je de oude styl of de nieuwe styl je het meest bevalt.

Ikzelf hou er van om balads te maken zo origineel mogelijk, en lichte rock/pop. Ik hou er van om liedjes te schrijven en ik vroeg me af of jij dat ook leuk vind. Zo ja, dan lijkt mij het een goed plan om een keer samen te spelen.

Ik hoor er wel van,

groeten,

Nicolaas
0643542345

Valentijn
26 augustus 2006, 19:31
Hallo,

ken je de bands als Chevelle of Mindfold? (te beluisteren op www.chevelleinc.com/ en www.myspace.com/mindfold)
een soort altrock....

als je (jullie, nicolaas, weet niet of jij ook gitarist bent?) dat soort muziek ook wat vind, dan ben ik misschien wel geinteresseerd.

Valentijn