PDA

View Full Version : vraagje 'jackson'



mistressforchristmas
8 oktober 2005, 12:51
ik wored binnekort mss de eigneaar van een jackson RR5
en aan mijn muur hange al 5 gitaarhaken bezet door mijn fenders en men epiphone maar zij hebben allemaal een klassieke nogal brede headstock
maar een jackson headstock ziet er mij nogal dun uit
http://www.stevesmusiccenter.com/JacksonSL1SilverHead.jpg
nu vraag ik me af of hij wel past in zoon gitaarhaak?
http://shop.musik-schaller.de/images/products/4563-100x100.jpg

marter544
8 oktober 2005, 14:17
Probeer het :-D En zo niet, jammer dan, je koopt toch geen gitaar omdat ie wel of niet in een standaard past? :???:

mistressforchristmas
8 oktober 2005, 14:22
nene de gitaar koopik zowizo :)
het is maar omdat ik hier nog zoon gitaarhaak heb liggen en ik zou wille wete ofik hem al aan de muur moet bevestigen of niet

robert-gitarist
8 oktober 2005, 17:05
Oh dat past wel...en anders neem je toch een andere haak?
Ik heb z'n haak aan me muur hangen die op van de afbeelding..en heb me Jackson er regelmatig inhangen...
Gaat prima...

Wormaap
8 oktober 2005, 17:26
Werkt inderdaad prima. Die headstock wordt na de nut meteen een heel stuk breder (die 'hoek' links op de foto) en daar kan'ie prima aan hangen :)

jorrit
11 oktober 2005, 16:28
geen probleem, blijft prima hangen

sjaakies
16 oktober 2005, 18:37
die k en m stands zijn gemaakt voor niet symetrische koppen zoals deze

Phoenix
16 oktober 2005, 19:00
zowizo :)


SOWIESO :)

Swan
16 oktober 2005, 22:32
kan, er hangen hier 2 jacksons aan die haken, no problemo

RS-Rik
19 oktober 2005, 15:54
jackson is en blijft toch echt een tof merk

Bram159
20 oktober 2005, 17:15
jackson is en blijft toch echt een tof merk

Daar ben ik het helemaal mee eens, sinds ik de jackson slsmg soloist heb ben ik helemaal jackson fan. 8-)

RedBuell
17 november 2005, 13:24
jackson is en blijft toch echt een tof merk

Daar ben ik het helemaal mee eens, sinds ik de jackson slsmg soloist heb ben ik helemaal jackson fan. 8-)

Hoe bevalt ie, ik kwam hem tegen op de site van Jackson en hij trok meteen mijn aandacht, vind het qua looks een mooi gitaartje en de specs klinken ook goed, mischien met7 de toekomst een pu change naar aktieve EMG's. Ik kan hem zo snel niet vinden bij de gitaar zaken dus best belangrijk wat kost ie en bij wie?

Bram159
17 november 2005, 14:09
Ik heb de jackson slsmg nu een maandje of vier. Hij bevalt mij zeer goed, de hals is dun en de body ook. Dit maakt hem heel licht maar gaat zeker niet ten koste van geluid vind ik. De orginele pu´s zijn ook niet slecht, dus heb ik die er gewoon opgelaten. Deze jackson is inderdaad moeilijk te krijgen. Ik heb hem gekocht op de duitse ebay van een ebayshop, ik kreeg een gloednieuwe met twee jaar garantie voor maar 560 euro. Hierbij heb ik wel geluk gehad. In nederland kosten ze zo´n beetje 1100 euro en in duitsland bij gewone gitaar winkels is van 1000 euro.

robert-gitarist
17 november 2005, 22:15
jackson is en blijft toch echt een tof merk

Daar ben ik het helemaal mee eens, sinds ik de jackson slsmg soloist heb ben ik helemaal jackson fan. 8-)

+1

Kheb 3 Jackson's en bevallen echt prima...
Heerlijke gitaren en zien er ook vet stoer uit vind ik..
Ik vind die van Christiaan Olde Wolbers erg mooi met die desert camou 8-)

Bram159
17 november 2005, 22:59
ja die is zeker mooi. Ik vind het alleen jammer dat ie maar één humbucker heeft.

Izegrim
18 november 2005, 16:26
Ik vind het wel stoer! Ik kan niet wachten tot m'n KBR er is!

P.S.
Dat is niet de HS van een RR5! :-D