PDA

View Full Version : 1 voeding 4 pedaaltjes maar mn wah??



Rw
8 oktober 2005, 12:56
ik heb op de vintage beurs gratis zo'n snoertje los weten te krijgen waarmee je met 1 voeding meerdere pedalen kan voeden ... maar zijn er ook verloop stukjes zodat je ze ook voor je wah wah kan gebruiken?
ik heb trouwens een gcb-95

ajuus

dano
8 oktober 2005, 13:06
erh loopt die niet op 18 v? want dan heb je een andere powersupplie nodig

Rw
8 oktober 2005, 13:49
aah serieus :-?

bagger... :-(

Bl44t44p
8 oktober 2005, 14:00
aah serieus :-?

bagger... :-(

Nee, GCB-95 loopt op 9v dus dat is geen probleem.


Maar je bedoelt dat het stekkertje niet in je wah past (door die behuizing)? Ik heb daar wel eens wat meer over gehoord, volgens mij kon je een stukje wegschuren ofzo en dan lukte het wel. Weet iemand anders vast wel :)

Rw
8 oktober 2005, 14:02
gelukkig ik vond het wel al vreemd dat er wel een 9 v batterij in moest (geklooi met verwisselen :roll: )

dano
8 oktober 2005, 15:54
Nee, GCB-95 loopt op 9v dus dat is geen probleem.


sorry was in de war met die andere :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Rw
8 oktober 2005, 15:55
no prob :-D

robert-gitarist
8 oktober 2005, 16:22
GCB95 is inderdaad gewoon 9V.
Wat ik gedaan heb met mijn Ibanez kabeltjes is iets van de plug afgesneden..dat omhulsel zeg maar...toen paste die wel en deed het prima :)
Zo heb ik dat ook gedaan voor me MXR pedalen want die hebbem hetzelfde als de GCB95 ;)

Succes

Dude
8 oktober 2005, 18:05
GCB95 is inderdaad gewoon 9V.
Wat ik gedaan heb met mijn Ibanez kabeltjes is iets van de plug afgesneden..dat omhulsel zeg maar...toen paste die wel en deed het prima :)
Zo heb ik dat ook gedaan voor me MXR pedalen want die hebbem hetzelfde als de GCB95 ;)

Succes

precies, scherp mesje en wat van het plastic wegsnijden. Niet te ver want dan is je kabel naar de klote en oppassen voor je vingers.... scherpe mesjes gaan ERUG diep :cry:

Thom TK
8 oktober 2005, 18:08
GCB95 is inderdaad gewoon 9V.
Wat ik gedaan heb met mijn Ibanez kabeltjes is iets van de plug afgesneden..dat omhulsel zeg maar...toen paste die wel en deed het prima :)
Zo heb ik dat ook gedaan voor me MXR pedalen want die hebbem hetzelfde als de GCB95 ;)

Succes

precies, scherp mesje en wat van het plastic wegsnijden. Niet te ver want dan is je kabel naar de klote en oppassen voor je vingers.... scherpe mesjes gaan ERUG diep :cry:

:-D Kaasschafers ook.
Maar dat terzijde.

robert-gitarist
8 oktober 2005, 23:04
Een gas brander ook :P moet je alleen het metalen gedeelte van de plug niet vast houden :P
kortom zat maniertjes als je maar iets van het omhulsen eraf krijgt :P

phx
9 oktober 2005, 13:20
idd, zelfde probleem gehad met een van mijn wah's (volgens mij de crybaby). Plug afgeschaafd en vervolgens met montagekit aangesloten zodat deze erniet perongeluk uitschiet als je je megasolo (van resp. 8 min) inzet. :evil: :evil: :evil: