PDA

View Full Version : Indie



Orpheo
8 oktober 2005, 02:10
Vandaag heb ik een hele rits indie-gitaren aan de kaak gesteld, onder andere een paar les paultjes. voor 450 euro is het echt een TOPgitaar! echt, supervet. heel lekkere sound al, t voelt goed aan, solide, resoneert lekker, en met andere pups erin heb je een moordbak.

het headstock is ook nog eens mooi, beetje gibsonachtig, maar niet zo afgekapt als epi. tis imo een les paul voor een gitarist die rare finishes wil, denk aan een bullseye met rood/blauw/wit, of zwart/chroom, een perloid finish (met wat fantasie lijkt ie op schizo's gretsch, haha) en mijn favoriet; de union jack. ff emg's of weetikveel wat je erin wilt erin zetten, en gaan met die banaan!

neem de de verkapte zakk-sigs, gooi je er de zakk set EMG's in, zijn ze alsnog beter EN goedkoper dan epi's variant, maar dan met echte emg's. ik dacht, ik meld het even....

RS-Rik
8 oktober 2005, 02:54
Jij weer he

Franc
8 oktober 2005, 07:40
Waar verkopen ze die dingen zoal?

Orpheo
8 oktober 2005, 12:05
Waar verkopen ze die dingen zoal?

in nederland weet ik alleen max guitars helaas. ik had er al wel van gehoord via een maat van me uit engeland. daar schijnen ze razend populair te zijn.... zeg maar, richwood, maar dan wel van dusdanige kwaliteit dat je ze kunt houden, en dat doorverkopen niet nodig is, ghehe