PDA

View Full Version : Palmer dealers?



armageddon
7 oktober 2005, 22:35
Ik zit me helemaal lijp te zoeken naar Palmer dealers in Nederland of (postorder) Duitsland die de Palmer PDI-09 verkopen, maar ik kan het nergens vinden. Musicstore, Music-productiv hebben hem niet. Iemand anders nog een tip?

pol
8 oktober 2005, 00:03
bij www.thomann.de hebben ze hem.

armageddon
8 oktober 2005, 10:28
Eeuwig dank, ik zal je een puntje taart sturen als ik jarig ben.

pol
8 oktober 2005, 10:36
doe mij maar een pintje, ik hou niet zo van taart :-D
ik heb die palmer ook, wat me wel opvalt is dat die beter klinkt als ik em op de line out van mijn amp zet, met 0 db attenuation.
als ik em op de speaker out aansluit met -30db klinkt hij een pak scheller

armageddon
8 oktober 2005, 10:38
Pintje dan.
Is het ook een soort van loadbox dan? Of gebruik je de -30dB als je hem tussen je poweramp en je speaker hebt en als de amp hard aanstaat?
Ik wil hem gebruiken voor mijn Sansamp PSA-1 en die plug ik dus al op het Line signaal. Alleen is de cab-sim van de PSA-1 nogal ruk en deze schijnt daar goed mee samen te werken. Ik ga hem uiteraard ook op mijn amp proberen.

Ik gebruik nu GuitarRig als cab-sim....10ms vertraging speelt rot. Alhoewel de cab-sim wel verbazend goed is :o
Hier is een liedje dat ik opgenomen had:
Amour (http://wieringen.dyndns.org/arjan/Amour%20Sansamp.mp3) Alles van gitaar is met Sansamp en ik had hem pas een dag.

pol
8 oktober 2005, 11:13
nee, een loadbox is het niet , die attenuation is enkel voor het signaal wat de xlr uitgang komt, die moet je alleen gebruiken als je speakeruitgangen op de palmer wil aansluiten.

net even geluisterd, die gitaren klinken niet slecht, maar aan die drums is nog wat werk.