PDA

View Full Version : Epiphone



tiopsa
7 oktober 2005, 22:13
Wat kost deze gitaar nou zo ongeveer en welk type van Epiphone is het?

http://www.triplerguitar.com/used/pics/epi_lespaul_std_f.jpg

BassAgent
7 oktober 2005, 22:16
Nou... het is een Les Paul :D Even serieus, ik denk dat het een Standard is. 439 €'tjes bij Feedback.

Gitaro
7 oktober 2005, 22:21
Klopt... de ebony Standard. Niks mis mee (en hij ziet er nog best wel luxe uit ook)

jpb
7 oktober 2005, 22:33
Het is een Gibson Les Paul kopie. Humbuckers en gelijmde hals; kleur is zwart en met een witte slagplaat. Met een snoer kun je hem in een versterker pluggen. Voor meer details moet je hem bespelen. Succes

Franc
7 oktober 2005, 22:35
Het is een Gibson Les Paul kopie. Humbuckers en gelijmde hals; kleur is zwart en met een witte slagplaat. Met een snoer kun je hem in een versterker pluggen. Voor meer details moet je hem bespelen. Succes

"Kopie" is strikt genomen niet waar, ze worden in licentie gebouwd, da's niet kopieren... :D

jpb
7 oktober 2005, 22:39
Het is een Gibson Les Paul kopie. Humbuckers en gelijmde hals; kleur is zwart en met een witte slagplaat. Met een snoer kun je hem in een versterker pluggen. Voor meer details moet je hem bespelen. Succes

"Kopie" is strikt genomen niet waar, ze worden in licentie gebouwd, da's niet kopieren... :D
Dan maken we er een Copie van; daar hebben de juristen niet van terug! :D

Gitaro
7 oktober 2005, 22:43
Je kan beter een Epi kopen en wat zooi vervangen dan geld geven aan die greedy gibson bastards :amp:

Bl44t44p
7 oktober 2005, 22:44
Dit is er echter wel eentje van voor 2004, te zien aan de (plastic) tuners. De nieuwere hebben chromen tuners.

Bedoel er verder niks mee ofzo, just for your information ;)

Franc
7 oktober 2005, 22:45
die tuners zijn mooier dan chromen hoor.

EmgMaster
8 oktober 2005, 10:00
Maar de chromen tuners zijn grovers, en ik denk ook wel een stukkie beter dan die van plastic

Berik
8 oktober 2005, 10:50
Boh, dat is wel een mooie gitaar hey!


Ga je hem nieuw kopen of 2dehands?

grayfink
8 oktober 2005, 15:55
Ik heb een paar maand geleden een cherryburst aangeschaft bij MusikProduktiv, toen hing deze Ebony er ook voor €399

DREAMMACHINE
8 oktober 2005, 17:42
...ik heb er nog wel 1tje liggen.... :razz:

wel een vintage sunburst

Basseytje
8 oktober 2005, 18:47
Het is een Gibson Les Paul kopie. Humbuckers en gelijmde hals; kleur is zwart en met een witte slagplaat. Met een snoer kun je hem in een versterker pluggen. Voor meer details moet je hem bespelen. Succes

"Kopie" is strikt genomen niet waar, ze worden in licentie gebouwd, da's niet kopieren... :D
Dan maken we er een Copie van; daar hebben de juristen niet van terug! :D

epiphone is een onderbedrijf van gibson en met een mooi woord noem je zowiets een replica en geen cpoie van ene copie is exact ehtzelfde dit is ene nagebouwde vna gibson met wat verschillen slechtere afwerkingen e.d. zodat de gitaar goedkoper is

think about it :wink:

tiopsa
10 oktober 2005, 23:20
ik heb toch maar het nieuwe model gekocht, met iets andere elementen en inderdaad de chromen stemknoppen. speelt prima, en de prijs was erg leuk...wel nieuw uiteraard! 8-)

bedankt!

Vexx
10 oktober 2005, 23:24
cpoie

:o :???: :wink: