PDA

View Full Version : Gitarist zoekt metalcore band! Gitaarstukjes bijgevoegd!



metalcoremp
7 oktober 2005, 14:52
Gitarist zoekt metalcore band!

Hey ik ben op zoek naar een metalcore band in de omgeving Eindhoven/Den bosch/Tilburg.
Ik ben het liefst op zoek naar een band die nog op zoek is naar een gitarist of die een tweede gitarist nodig heeft. Het liefste in omgeving Eindhoven maar ik ben ook bereid om bijvoorbeeld in de hoek van Den Bosch en Tilburg te komen.

De muziekstijl die ik maak kun je horen op www.putfile.com/metalcore laad de stukjes eerst even zonder geluid en speel ze daarna weer af, dan hapert die niet. Metalcore en Metalcore vervolg hoort eigenlijk aan elkaar, maar was te groot, dus heb ik het in twee delen op de site gegooid. (Neem maar gewoon een kijkje, dan snap je het!)

Ik zoek geen band die net begint! Wat ervaring in bands en op het podium zal wel fijn zijn. Ik speel zelf al 9 jaar gitaar. En ik ben 20 jaar. Heb marshall jcm 2000 top met marshall jcm 900 kast. Heb eigen vervoer, namelijk een rijbewijs en dus auto.

Heb zelf al in verschillende bands gezeten, opgetreden op verschillende podia en kleine festivals, jamsessie enz en tussen wat buitenlandse bands gestaan.

Indien nodig heb ik ook nog een zanger, schreeuwt van de scream van Caliban, Chimaira tot en met Slipknot, grunt ook zeer goed (ook volgens buitenstaanders). Zanger heeft ook al een aantal jaren podium ervaring.

Waar ik voor sta is zeker om een band te hebben met veel lol maar ook mensen die er zeker wat voor over hebben.
Heb je interesse of ken je iemand die dat zal hebben of heb je vragen mail dan naar metalcoremp@hotmail.com (Sorry voor dit lange bericht maar ik denk dat dit wel een goed beeld schept)

Mazzelsssss