PDA

View Full Version : Help, storing op vox ad50vt



ICEcube
6 oktober 2005, 21:05
Ik heb eindelijk na een jaar sparen en wachten mijn nieuwe versterker thuis op mijn kamertje staan! Leuk zou je zeggen! Ik was ook helemaal in de wolken toen ik er het eerst op kon spelen. Clean klonk geweldig goed. Ik ging alle amp models af en werd steeds enthousiaster, zo ging het verder tot aan het 'UK 70's model' daarna verving wantrouwen het enthousiasme. Wat bleek: er zit een akelige storing (ik kan het enkel beschrijven als een ritmisch geklik) op alle high gain modellen! Hoewel het niet zo heel luid is, is het toch storend genoeg om heel irreterend te zijn. Helemaal niet fijn om op te spelen. Wegens de winkel vrij ver weg is vraag ik eerst hier eens raad voor ik weer 3 uur in de auto kan zitten. Dat is als ik mijn pa kan overtuigen om mij terug te voeren.

Help! :cry:

outside
6 oktober 2005, 21:27
Ik heb ook de ad50vt maar dat probleem heb ik niet. Ik vrees dat je zal moeten terugrijden, mss eerst eens bellen naar de winkel? Wel een zeer goede keuze, die ad50vt :wink:

ICEcube
7 oktober 2005, 00:19
Ik heb ook de ad50vt maar dat probleem heb ik niet. Ik vrees dat je zal moeten terugrijden, mss eerst eens bellen naar de winkel? Wel een zeer goede keuze, die ad50vt :wink:

Nog een vraagje. Zit er in die versterker soms een ventilator? Want die zoemt! :s Niet zo handig als je heel stil wil spelen. :???:

outside
7 oktober 2005, 20:11
jep, dat is dan weer wel normaal, doet denken aan een heel stille pc, heb ik persoonlijk geen problemen mee omdat ik bijna altijd mijn 50 watt benut :wink: . Dan heb ik een vraagje voor jou :) . Die power level pot aan de achterkant zo van 0 naar 50 watt. Kan dat dat het verschil tussen zogezegd 40 en 50 watt gigantisch groot is en tussen 10 en 40 vrij klein? Dus dat de wattage niet echt klopt...

ICEcube
7 oktober 2005, 22:12
jep, dat is dan weer wel normaal, doet denken aan een heel stille pc, heb ik persoonlijk geen problemen mee omdat ik bijna altijd mijn 50 watt benut :wink: . Dan heb ik een vraagje voor jou :) . Die power level pot aan de achterkant zo van 0 naar 50 watt. Kan dat dat het verschil tussen zogezegd 40 en 50 watt gigantisch groot is en tussen 10 en 40 vrij klein? Dus dat de wattage niet echt klopt...

Ik zal dat morgen eens uitgebreid testen. Ik denk dat ons pa op dit uur een 50 watter niet zo kan appreciëren. :lol: Maar ik denk dat het bij mij ook zo is.

Tupelo
8 oktober 2005, 16:00
Ik hoor veel over storingen met die AD50 VT's klopt dat? Laatst toen ik mijn nieuwe (oude) amp ging ophalen bij de muziekzaak stonden er daar ook 2 ter reparatie... :-?

ICEcube
8 oktober 2005, 22:06
Ik hoor veel over storingen met die AD50 VT's klopt dat? Laatst toen ik mijn nieuwe (oude) amp ging ophalen bij de muziekzaak stonden er daar ook 2 ter reparatie... :-?

Dit belooft!
Dit voor outside: Bij mij is het idd zo dat de laatste kwart draai van die knop het meeste geluidsverschil levert.

outside
9 oktober 2005, 01:12
Ik hoor veel over storingen met die AD50 VT's klopt dat? Laatst toen ik mijn nieuwe (oude) amp ging ophalen bij de muziekzaak stonden er daar ook 2 ter reparatie... :-?

Kan wel kloppen, de vox in de showroom in Caerts gaaf ook wat ruis op het einde van een noot, verkoper heeft hem direct apart gezet om op te sturen. Maar ik weet dat de service goed is en ik heb 2 jaar garantie dus ik maak mij geen zorgen.

ICEcube
9 oktober 2005, 10:59
Ik hoor veel over storingen met die AD50 VT's klopt dat? Laatst toen ik mijn nieuwe (oude) amp ging ophalen bij de muziekzaak stonden er daar ook 2 ter reparatie... :-?

Kan wel kloppen, de vox in de showroom in Caerts gaaf ook wat ruis op het einde van een noot, verkoper heeft hem direct apart gezet om op te sturen. Maar ik weet dat de service goed is en ik heb 2 jaar garantie dus ik maak mij geen zorgen.

Geloof het of niet maar mijn versterker komt ook uit Caerts. :)