PDA

View Full Version : Grapjas op marktplaats



JoostBaksteen
6 oktober 2005, 20:12
Je hebt er altijd van die grapjassen tussen zitten, maar dit slaat toch wel alles: http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/gitaar_en_basversterkers/8637752.html

Nieuw in duitsland: 599 :-D :-D

Nielsje
6 oktober 2005, 20:15
dit is toch verschrikkelijk :S:S

aanpakken die handel

ieme
6 oktober 2005, 20:19
ik zou een bod van 4 euro doen als ik jou was niels!

Baker
6 oktober 2005, 20:22
vooral de "clean functie" is erg grappig!

Zo van, distortion is het normale geluid,
maar er zit een speciaal knopje op, zodat je het kale gitaargeluid hoort!
:D

Nielsje
6 oktober 2005, 20:23
ik zou een bod van 4 euro doen als ik jou was niels!

neh.... liever niet, de stufi is nog niet binnen...

Baker
6 oktober 2005, 20:24
ben trouwens benieuwd wat hij gaat kopen.
vast een line6 buisenversterker (spelling :D ) met nóg meer effecten en een extra kast met 4 boxen! :D

jorrit
6 oktober 2005, 20:36
hij claimt zelfs dat het een echte 100 watt buizenversterker is...

gestoorde gozer, k ga hm 800 bieden. das een betere prijs..

JoostBaksteen
6 oktober 2005, 20:54
hij claimt zelfs dat het een echte 100 watt buizenversterker is...

gestoorde gozer, k ga hm 800 bieden. das een betere prijs..

rofl :-D :-D :-D nog echt gedaan ook :')

Maar goed.. met 16 effecten is hij dat ook ruim waard natuurlijk.

Negative K3 fan
6 oktober 2005, 21:09
ik heb je overbodenjorrit

Bl44t44p
6 oktober 2005, 21:22
ik heb je overbodenjorrit

Hij wordt van mij :lol:


Buizenversterker.. grapjas :)

AART
6 oktober 2005, 21:30
ik heb de webmaster maar eens getipt.

Dit is echt pure oplichting.

Hij mag hem inbrengen op een plaats waar de zon niet schijnt....

vulvasonic
6 oktober 2005, 21:34
Hij mag hem inbrengen op een plaats waar de zon niet schijnt....

Als het maar niet bij mij is...... :o

AART
6 oktober 2005, 21:55
Hij mag hem inbrengen op een plaats waar de zon niet schijnt....

Als het maar niet bij mij is...... :o

bij zichzelf.......

skabouter
6 oktober 2005, 23:16
haha wat een kneus, zorg dan dat je weet wat je hebt! en het is geen buizen versterker, het is een BUISversterker :D

kut, ik wil dat ding ook wel, maar ik heb echt geen geld om die L_spit ( :???: ) te overbieden..............is vast een rijke gozert............ :razz:

ik heb er 750 voor over, maar dat vind ie vast niet interessant aangezien er ook al een jorrit 800 bood. was ik er maar sneller bij geweest :-(

jorrit
6 oktober 2005, 23:50
sorry gozer k kon hm niet laten liggen maar ben alweer overboden door die tukker!

Johannes
7 oktober 2005, 01:14
ff tussendoor, deze (http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=49317) is ook mooi :D scherp geprijsd ook...

Ik meen me te herinneren dat dit echt el cheapo gitaartjes waren, of vergis ik me nu echt?

JeroenZ
7 oktober 2005, 03:27
LOL, die omschrijvingen altijd :-D

*****************************

Omschrijving: Epiphone Telecaster? Ja, Epiphone Telecaster. Bijzonder vreemde gitaar. Speelt zo fijn als een Fender, maar klinkt vele malen warmer en voller.

*****************************

Fluffy
7 oktober 2005, 09:05
die prijs is nu wel erg hoog :o

Stitch
8 oktober 2005, 19:37
je snapt het niet he, het is een enorm goede versterker! Buisen zijn zowiezo altijd wat duurder

Negative K3 fan
9 oktober 2005, 12:55
Hoi,

Nav mijn bod op jouw marshall versterker ben ik benieuwd of die versterker class a is of niet... ik ben namelijk alleen op zoek naar class a versterkers want class a/b vind ik lelijk klinken.

vr. gr.
Lennart

spanky_franky
9 oktober 2005, 13:28
LOL! :D :-D :D

Speeddemon
9 oktober 2005, 13:51
Hoi,

Nav mijn bod op jouw marshall versterker ben ik benieuwd of die versterker class a is of niet... ik ben namelijk alleen op zoek naar class a versterkers want class a/b vind ik lelijk klinken.

vr. gr.
Lennart
vraag 'm gelijk of ie Orange Sprague caps in z'n tone-circuit heeft zoals "je gemodde JMP-1 uit '68"... :roll: :lol:

harrie-beton
9 oktober 2005, 14:57
ik heb 50.000 geboden

hoofd
9 oktober 2005, 15:23
Goed, wie mailt nu die arme jongen dit topic door? Ik ben nu wel benieuwd naar zijn reactie (das altijd het mooist he)

Fumi SG
9 oktober 2005, 23:22
ben ik ook wel benieuwd naar, waar staat zijn mailadres?? :oops:

Jax
10 oktober 2005, 07:34
Het knopje "Neem contact op met de verkoper"

Fumi SG
10 oktober 2005, 16:01
hoi Kevin,

Naar aanleiding van je advertentie (noujah eigenlijk van dit topic -> http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=64228&postdays=0&postorder=asc&start=0) stuur ik je dit mailtje. Misschien (?) was je aan de bedragen die geboden zijn al opgevallen dat dit niet helemaal serieus genomen werd. Graag je reactie hierop...

Met vriendelijke groet,

Het Gitaarnetforum.



We'll see...

deedee
10 oktober 2005, 18:14
hoi Kevin,

Naar aanleiding van je advertentie (noujah eigenlijk van dit topic -> http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=64228&postdays=0&postorder=asc&start=0) stuur ik je dit mailtje. Misschien (?) was je aan de bedragen die geboden zijn al opgevallen dat dit niet helemaal serieus genomen werd. Graag je reactie hierop...

Met vriendelijke groet,

Het Gitaarnetforum.



We'll see...

:seriousf: :seriousf: lol :-D

vulvasonic
10 oktober 2005, 19:27
Ik denk niet dat ie gaat reageren.

Maar lezen zal hij het wel, dusssss........
Kom op Kevin, vertel ons je verhaal!

En vreest niet; in het echt zijn we hele aardige mensen..... :D

Thom TK
10 oktober 2005, 19:32
Ik denk niet dat ie gaat reageren.

Maar lezen zal hij het wel, dusssss........
Kom op Kevin, vertel ons je verhaal!

En vreest niet; in het echt zijn we hele aardige mensen..... :D

Ja.
Echt hoor, tegen buitenstaanders helemaal.

AART
10 oktober 2005, 19:53
Ik denk niet dat ie gaat reageren.

Maar lezen zal hij het wel, dusssss........
Kom op Kevin, vertel ons je verhaal!

En vreest niet; in het echt zijn we hele aardige mensen..... :D

Ja.
Echt hoor, tegen buitenstaanders helemaal.

in het bijzonder vrouwen met mooie rondingen zeker........

AART
10 oktober 2005, 19:53
Ik denk niet dat ie gaat reageren.

Maar lezen zal hij het wel, dusssss........
Kom op Kevin, vertel ons je verhaal!

En vreest niet; in het echt zijn we hele aardige mensen..... :D

Ja.
Echt hoor, tegen buitenstaanders helemaal.

in het bijzonder vrouwen met mooie rondingen zeker........

Negative K3 fan
12 oktober 2005, 19:39
hij snapt hem nog steeds niet, ik heb deze keer 1313,99 geboden, krijg ik email (ben benieuwd naar zn gitaar):

Hey L. Spit,

Ik zie dat je weer een bod hebt gedaan op mijn versterker. Sorry dat ik je vraag niet heb kunnen beantwoorden. Ik kreeg veel last van valse mail en ging er aan twijfelen of jouw bod wel echt zou zijn. Mocht jouw bod serieus zijn wil ik een afspraak maken. De versterker bevat een 12 Inch speaker en 1 buis, die een absolute mooie volle klank geeft aan zowel je overdrive als je clean het is een echte A klasse. Marshall kent ook maar weinig B tot A/B klasses die vaak dan ook geen buizen bevatten. Mocht je hem willen kopen wil ik tot een vaste prijs overeen komen van 700 euro, ik heb er nieuw 1050 voor betaald dus zou dit bod niet eerlijk zijn. Hij is nog geen jaar oud en je hebt er dus nog steeds de winkel garantie op en zeker ook nog de garantie van de Marshall fabrikant zelf.
Mocht je hem willen testen is dat zeker mogelijk en heb daar hier ook een goede gitaar voor.
Je kan me bellen of mailen voor verdere info. (0615192723).

Met vriendelijke groet Kevin Steur

Negative K3 fan
12 oktober 2005, 19:39
hij snapt hem nog steeds niet, ik heb deze keer 1313,99 geboden, krijg ik email (ben benieuwd naar zn gitaar):

Hey L. Spit,

Ik zie dat je weer een bod hebt gedaan op mijn versterker. Sorry dat ik je vraag niet heb kunnen beantwoorden. Ik kreeg veel last van valse mail en ging er aan twijfelen of jouw bod wel echt zou zijn. Mocht jouw bod serieus zijn wil ik een afspraak maken. De versterker bevat een 12 Inch speaker en 1 buis, die een absolute mooie volle klank geeft aan zowel je overdrive als je clean het is een echte A klasse. Marshall kent ook maar weinig B tot A/B klasses die vaak dan ook geen buizen bevatten. Mocht je hem willen kopen wil ik tot een vaste prijs overeen komen van 700 euro, ik heb er nieuw 1050 voor betaald dus zou dit bod niet eerlijk zijn. Hij is nog geen jaar oud en je hebt er dus nog steeds de winkel garantie op en zeker ook nog de garantie van de Marshall fabrikant zelf.
Mocht je hem willen testen is dat zeker mogelijk en heb daar hier ook een goede gitaar voor.
Je kan me bellen of mailen voor verdere info. (0615192723).

Met vriendelijke groet Kevin Steur

Negative K3 fan
12 oktober 2005, 19:41
hij snapt hem nog steeds niet, ik heb deze keer 1313,99 geboden, krijg ik email (ben benieuwd naar zn gitaar):

Hey L. Spit,

Ik zie dat je weer een bod hebt gedaan op mijn versterker. Sorry dat ik je vraag niet heb kunnen beantwoorden. Ik kreeg veel last van valse mail en ging er aan twijfelen of jouw bod wel echt zou zijn. Mocht jouw bod serieus zijn wil ik een afspraak maken. De versterker bevat een 12 Inch speaker en 1 buis, die een absolute mooie volle klank geeft aan zowel je overdrive als je clean het is een echte A klasse. Marshall kent ook maar weinig B tot A/B klasses die vaak dan ook geen buizen bevatten. Mocht je hem willen kopen wil ik tot een vaste prijs overeen komen van 700 euro, ik heb er nieuw 1050 voor betaald dus zou dit bod niet eerlijk zijn. Hij is nog geen jaar oud en je hebt er dus nog steeds de winkel garantie op en zeker ook nog de garantie van de Marshall fabrikant zelf.
Mocht je hem willen testen is dat zeker mogelijk en heb daar hier ook een goede gitaar voor.
Je kan me bellen of mailen voor verdere info. (0615192723).

Met vriendelijke groet Kevin Steur

hoofd
12 oktober 2005, 20:02
hij snapt hem nog steeds niet, ik heb deze keer 1313,99 geboden, krijg ik email (ben benieuwd naar zn gitaar):

ik heb er nieuw 1050 voor betaald dus zou dit bod niet eerlijk zijn.


:lol:

JoostBaksteen
12 oktober 2005, 20:08
het is een echte A klasse versterker


rofl :') Echt mooi, dat stuk over A / AB / B :-D :-D

Nielsje
12 oktober 2005, 20:12
De versterker bevat een 12 Inch speaker en 1 buis.


Das een waarheid als een koe




die je een absolute mooie volle klank geeft aan zowel je overdrive als je clean het is een echte A klasse.



Zooo zoo...




Marshall kent ook maar weinig B tot A/B klasses die vaak dan ook geen buizen bevatten.



Ik leer nog es wat van die gast :) en ik stiekem maar denken dat marshall verder alleen AB bakken maakt.. en nog wel met buizen! kom ik ff van een koude kermis thuis...




(0615192723).


Wie belt hem op ?;)

minas
13 oktober 2005, 00:17
Alleen vreemd dat hij niets over de 16 effecten zegt. Toch ook geen onbelangrijk punt, helemaal omdat ze op zeer nette wijze zijn weggewerkt. :wink:

harrie-beton
13 oktober 2005, 09:07
hij heeft wel teveel euro's betaald en vraagt ook teveel voor die bak maar hij heeft goede bedoelingen denk ik nu.

Het is geen oplichter of grapjas, gewoon iemand die niet zoveel weet als wij van (buizen) versterkers. Ik denk niet dat hij het verkoopt maar zo staan er wel meer dingen op marktplaats :-D

JoostBaksteen
13 oktober 2005, 11:35
hij heeft wel teveel euro's betaald en vraagt ook teveel voor die bak maar hij heeft goede bedoelingen denk ik nu.

Het is geen oplichter of grapjas, gewoon iemand die niet zoveel weet als wij van (buizen) versterkers. Ik denk niet dat hij het verkoopt maar zo staan er wel meer dingen op marktplaats :-D

Inderdaad, dat verhaal over dat het een 'A klasse' versterker is enzo zegt wel genoeg over zijn kennis.

Negative K3 fan
13 oktober 2005, 11:47
of het bedriegen van potentiele kopers, in zn laatste mail stond een enorm lulverhaal over 12 inch speakers.

the sure thing
13 oktober 2005, 23:22
Ha ha, als je de 3 pagina's van deze topic leest (zeker in combinatie met de link naar de advertentie): echt humor! :dance:

muse12
5 november 2005, 13:51
wat is er mis met deze gitaarversterker dan?

Ik kan hem hier bij de gitaar winkel voor 600 krijgen.

ArpeggioKing
5 november 2005, 14:57
hij zuigt apelullen!

Outrage
5 november 2005, 16:40
is 'apelullen' bedoeld als lijdend voorwerp of als aangesproken persoon?

PeeVee
8 november 2005, 13:34
Inderdaad, dat verhaal over dat het een 'A klasse' versterker is enzo zegt wel genoeg over zijn kennis.
Dat ene 12AX7 buisje in de preamp is inderdaad ingesteld in klasse A (zoals alle 12AX7 dubbeltriodes in een preamp overigens). Het zijn gewoon twee triodes die je kunt zien als een single ended versterkingstrapje. Zo'n trapje werkt met de hele sinus en is dus ingesteld in klasse A.