PDA

View Full Version : Sakai sg



GuitarGeorge33
16 september 2002, 19:04
Vorig jaar heb ik op een vlooiemarkt een elektrische gitaar gekocht,Prijs:80 gulden: model Sg Merk:Sakai. Volgens mij de eeste namaak Gibson sg uit Japan maar zeker weten doe ik dat niet.De body is ook gewoon van multiplex. Wie kan mij meer vertellen over het merk SAKAI? en wie heeft er nog een gitaar van dit merk tekoop of te geef? ik kan namelijk niets vinden over dit merk.
inafwachting
Groet Gg33

7th heaven
19 september 2002, 14:48
volgens mij is het een eendags merk watr allang niet meer bestaat

dr. bob
20 september 2002, 00:26
Waarde stadgenoot,

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop!
In een grijs verleden heb ik het genoegen gehad ook op een gitaar van dit merk te mogen spelen.

HET HEEFT MIJ JARENLANG DE LOL VAN HET SPELEN VERPEST !!

Ik heb nog nooit zo'n KUTgitaar gezien.
Sakai kwam uit Japan en ik heb de mijne gekocht bij Huigens in Hengelo (toen ze nog in het centrum zaten in juni 1979).

Ik zal je met genoegen uitleggen hoe je de gitaar het langst kunt martelen met dodelijke afloop.

Als je meer wilt weten, maiilt.

dokter (in dit geval Eichmann)

michielv
20 september 2002, 15:57
Yep, nou weet ik het zeker: Ik ken Bob :smile:

Dus daarom heb je dat ding indertijd jarenlang aan Kees uitgeleend :wink:

dr. bob
24 september 2002, 08:06
ha Michielski,

Het heeft ook bij hem gewerkt nietwaar ...(hi,hi).
Ik heb nu mooi zijn Bassman 50 :wink:)
Zou hij al getrouwd zijn?
dokter

michielv
24 september 2002, 09:46
Ha die Bob, okay, zijn bassman heb je (stik, die had ik nog best willen hebben eigenlijk) maaruh, hoe zit dat met die Precision van hem? Want dat was een bijzonder mooi ding..

michielv
24 september 2002, 09:48
Oh ja, over die Sakai Tele: hoe klinktie nou? Want voor zover ik me kan herinneren deed die nieuwe body die ik voor je gemaakt had een hoop goed, maar hoe heeft dat ding zich gehouden? Ben met name wel benieuwd naar de vergelijking met een Danelectro..

McLambo
31 januari 2003, 00:43
Hela, geen slecht woordt over sakai gitaren he?
Ik heb zelf ook een mooie Sakai les paul imitate met parelmoer inleg. Ik heb er zelf een zware Dimarzio ingezet. en het ding gaat tekeer, nou nou: http://berflo.dhs.org/~mclambo/assets/images/Lammert4.jpg

michielv
31 januari 2003, 08:31
Ja, wat wil je, met een DiMarzio derin klinkt het wel. :wink:

Nee, die tele waar het over ging was echt brandhout. Maar goed, met een nieuwe body, brug en elementen was het nog best bruikbaar.