PDA

View Full Version : EBS Red Twister



ijff
6 oktober 2005, 18:20
2 weken geleden heeft m'n Pearl Chorus het begeven.. ik dus heel internet afgezocht naar een waardige opvolger...
Uiteindelijk uitgekomen op de Jacques Meistersinger.. en toen ik die bijna wilde bestellen kwam ik hier op het forum een vermelding van een EBS Red Twister tegen. Ff verder gezocht op Harmony Central.. en dit leek'm dan toch helemaal te moeten worden, met name vanwege de ingebouwde flanger.

Maar goed.. blijkt het geval 'out of production' te zijn... maar in de U.S. was wel een gebruikte te koop voor het luttele bedrag van $299,-. Nog ff specifiek in Duitsland gezocht.. en jawel hoor. Diverse obscure muziekwinkeltjes hebben 'm nog liggen.. prijzen zo rond de €180,-... op een na.. die bood hem aan voor €139,-.. incl. verzenden €155,-.

En de sound? Prima.. precies zoals de reviews beweerden. Doet het prima met een flinke bak gain. De flanger gaat niet al te extreem, maar is prima bruikbaar.
Geen ruis en toch geheel analoog, lekkere kleine behuizing, pulserende LED die de snelheid aangeeft.

Maar goed, moet nu weg. Voor de liefhebber.. volgens mij hebben ze er nog meer:

www.markstein.de