PDA

View Full Version : Meteoro; iemand ervaring?



Globetrotter
6 oktober 2005, 11:26
Hoi!

Ik ben op zoek naar wat nieuwtjes over Meteoro, dat is een Braziliaans versterkermerk dat nog redelijk betaalbaar en toch degelijk materiaal levert. Had een artikeltje gelezen over de Falcon, kleine Matchless alike setje, en leek me wel een fijn ampje. Meer info vind je hier:
http://www.amplificadoresmeteoro.com.br/
Cheers,

Bart :cool:

Globetrotter
7 oktober 2005, 15:46
Echt niemand?

harrie-beton
7 oktober 2005, 16:53
nee, te ver weg

birt
7 oktober 2005, 17:08
zijn goeie amps, testen die handel ;)

Globetrotter
8 oktober 2005, 00:58
Heb ze nog nergens weten staan in de Belgisch Nederlandse grensstreek. Zoek 't nog wel uit waar ik der eentje live kan horen. Diene Falcon is echt nen basic versterker he, looks en features allemaal vrij simple gehouden, staat me wel aan... Anderzijds zit ik ook al een klein half jaar op een Hughes & Kettner Trilogy te gassen, dewelke het wsl wel zal worden, ooit, in de pruimentijd, when pigs can fly :-D














Waarom zijn die dingen ook zo duur he....?
Cheers,

Bart

birt
8 oktober 2005, 01:18
Heb ze nog nergens weten staan in de Belgisch Nederlandse grensstreek. Zoek 't nog wel uit waar ik der eentje live kan horen. Diene Falcon is echt nen basic versterker he, looks en features allemaal vrij simple gehouden, staat me wel aan... Anderzijds zit ik ook al een klein half jaar op een Hughes & Kettner Trilogy te gassen, dewelke het wsl wel zal worden, ooit, in de pruimentijd, when pigs can fly :-D














Waarom zijn die dingen ook zo duur he....?
Cheers,

Bart

in leest bij de importeur van onerr en duesenberg :wink:

heavy-metal-thunder
8 oktober 2005, 23:23
Stond in de meet music magazine een artikel over de meteoro. Waren er wel tevreden van. www.meetmusic.com

Globetrotter
8 oktober 2005, 23:29
Stond in de meet music magazine een artikel over de meteoro. Waren er wel tevreden van. www.meetmusic.com

Hoi!

't Is daarvan dak het ken, dermee dak ze wel is wil uittesten.
Groeten,

Bart

Kosygin
20 januari 2009, 18:55
Mag ik dit topic een trap geven? Iemand die ervaringen heeft met de Meteoro Falcon 50G?