PDA

View Full Version : Waarom raak ik hem maar niet kwijt



Fvddungen
6 oktober 2005, 07:29
Ok, een probleem, waar denk ik vele anderen ook mee zitten: Ik raak mijn gitaar maar niet kwijt.

Ik heb een Fender Mex Stratocaster. Zwarte body, maple hals. USA pickups. Klinkt heel strak en zonder ruis e.d. De gitaar ziet er perfect uit, dus geen beschadigingen.

Ik heb hem al talloze keren op marktplaats, speurders e.d. neer gezet. Ik vraag er maar 350,- voor. Maar ik raak hem maar niet kwijt. En volgens mij kampen meer met hetzelfde probleem. Zo raakt Renier van dit forum zijn RG ook maar niet kwijt. Van de week wilde iemand zijn LP ruilen met mij, omdat hij die ook maar niet kwijt raakt op de diverse aanbiedingsites.

Wat is dat nou toch? Ik snap er geen sikkepit van. Waarom is niemand toch geinteresseerd in deze gitaar voor een spotprijs? Het lijkt wel alsof je zo'n beetje dezelde trend krijgt als in de computers. De beginners denken van gitaar is gitaar en kopen dan een Behringer starterspakket voor 100 euro en de pro's willen een nieuwe gitaar van minimaal 1000 euro. En ik blijf maar met mijn Fender zitten die ik aan niemand kan slijten.

Nou, vertel mij maar eens waarom ik hem aan de straatstenen niet kwijt kan.

PS. Dit is geen verkapte advertentie ofzo. Ik wil alleen maar iets duidelijk maken.