PDA

View Full Version : [space-rock] eerste 'track' met m'n gitaar...



trigg
6 oktober 2005, 00:31
Een week geleden een Epiphone G400 SG aangeschaft,
en dit is het eerste trackie... 4 gitaar-partijen over elkaar
heen opgenomen:

http://trigg.gunslinger.nl/gitaar_probeersel.mp3

Let niet op de strakheid, ik ben kwa techniek nog een beginner.. :D

Sonno
6 oktober 2005, 12:16
Tja wat moet ik hier nou van zeggen... Ten eerste, grappig sfeertje best leuk bedoeld. Het is best expirimenteel zo, ik zou het hele stuk is wat meer uitbouwen. Wat is de bedoeling van dit stuk, een soort intro?
Verder had ik wel wat meer verwacht van 4 gitaarpartijen overelkaar. En zoals je zelf al aangaf; iets netter spelen...



Suc6!

koella
6 oktober 2005, 23:58
Nieuwe epiphone he?
Het lijkt er meer op dat je een nieuw echo apparaat gekocht hebt. :lol:

Pink floyd fan soms? :D

Yvoshkiro
7 oktober 2005, 00:26
zolang we maar creatief bezigzijn he :-D
nogvandat

trigg
7 oktober 2005, 02:33
@Sonno: de bedoeling van dit stuk is er eigenlijk niet... het is meer een soort experiment met m'n gitaar. Je hebt gelijk dat de 4 'gitaarpartijen' eigenlijk niet echt veel voorstellen, maar het gaat om het idee :D

@koella: ja, ik ben zeker Pink Floyd-fan, maar de fx heb ik ook gebruikt omdat je zo je fouten redelijk kan verbloemen ;)

amon
8 oktober 2005, 00:59
Ik vind het super!

Ik ga morgen meteen mn Korg 301dl instellen om ook zo'n echo te krijgen en pingelen/opnemen!

(ik ben ook pink floyd fan, maar nog groter Tool fan!)

Frenghis Khan
9 oktober 2005, 16:33
Tering, dit zijn vrij gave sferen die je daar creëert.... ja tuurlijk ers een beetje Pink Floyd in ons allemaal....die spacey proberen te spelen :D
Kan een leuk intro worden

syarych
10 oktober 2005, 21:32
Gaaf man! Je gaf het zelf al aan; het mag wat strakker, maar je creeert zeker een hele gave sfeer. Mag ik vragen hoe je die distorted gitaar gedaan hebt? Wat voor apparatuur gebruik je?

trigg
11 oktober 2005, 01:07