PDA

View Full Version : iemand ervaring met Boss ME-50 in effectloop



rupke
5 oktober 2005, 13:37
Hoi,

Ik loop al tijden te bednekn wa tik moet doen. ik wil effecten in mijn effectloop van mijn versterker doen. Tot nu toe speelde ik met de me-50 op d einput vna de versterk om datik het overstuurde kanaal van die versterker niet gebruikte en het dus uit de boss haalde. Nu heb ik een megavette koch twintone. Nu dach tik kan ik de me-50 in de effectloop gooien (hoe ver zet je dan de mastervolume van de ME-50 open).

ander optie waa rik aan zat te denken is de line6 mm4 in de effetloop te zetten met ene expressie pedaaltje er op aangesloten.

Ik hoor graag julie ervaringen.

Groetjes Rupke

dano
5 oktober 2005, 13:46
ligt er misschien ook een beetje aan wat je uit je me50 wilt halen? Ik kan me voorstellen dat het met delay wel fijn is om in de loop te zetten. Kan je uitleggen wat je ermee wilt gaan doen enzo?

rupke
5 oktober 2005, 15:27
Hoi

ik wil de modulaties en de reverb gaan gebruiken en kijken wat het pedala doet in de effectloop.

dus bijvoorbeeld het geluid kleuren door chorus en dealy er bij te trappen en de manual stand en de andere keer flanger met delay.

greetz Rupke

jorrit
5 oktober 2005, 15:34
andere gitarist van mn band heeft een me-50, kun je gewoon in de loop gooien hoor. en dat ding voor alleen mod. gebruiken is een stuk beter idee dan hm gewoon gebruiken :-D

ik zou geen line 6 mm nemen, k hoor heel veel verhalen over volume verschillen tussen de verschillende fx op dat ding

rupke
5 oktober 2005, 15:56
Fewwwwwwwwww

bedantk voor de line 6 mm4 tip. ik had er bijna 1 gekocht via marktplaats. Ik zla eerst maar eens die ME50 in de loop gooien.

Greetz Rupke

Random_hero
5 oktober 2005, 16:44
Hoi,

Ik loop al tijden te bednekn wa tik moet doen. ik wil effecten in mijn effectloop van mijn versterker doen. Tot nu toe speelde ik met de me-50 op d einput vna de versterk om datik het overstuurde kanaal van die versterker niet gebruikte en het dus uit de boss haalde. Nu heb ik een megavette koch twintone. Nu dach tik kan ik de me-50 in de effectloop gooien (hoe ver zet je dan de mastervolume van de ME-50 open).

ander optie waa rik aan zat te denken is de line6 mm4 in de effetloop te zetten met ene expressie pedaaltje er op aangesloten.

Ik hoor graag julie ervaringen.

Groetjes Rupke

Waarom probeer je het niet gewoon? :roll:

Ronald
5 oktober 2005, 17:26
nou ik heb het zojuist nog ff geprobeerd en het bevalt bijzonder slecht.

maarja ik doe mn me-50 sowieso al weg dus tja :)