PDA

View Full Version : Vrijdag de 13de!



Luca P
15 september 2002, 21:29
Afgelopen vrijdag dus, mijn gitaar uit mijn handen gekletterd en geland op het mengpaneel. Hij viel boven op de slagplaat.
Eerst op de binding eigenlijk en toen langs de slagplaat geschampt....gvrrr#$%!
Nu is er dus een hapje uit de binding%^*#$!!
En de slagplaat is ook beschadigd.
De locking straps moeten vernieuwd worden na 7 jaar.
Wie heeft ook zoiets meegemaakt?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Luca P op 2002-09-15 21:32 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Luca P op 2002-09-15 21:32 ]</font>

@iro
15 september 2002, 22:58
ik was vrijdag zo dronken als je maar dronken zijn kan ... de 13de hé :grin:

michielv
16 september 2002, 08:47
Humm, ik gebruik nog steeds die goede ouderwetse rubbertjes van Grolsch beugelflesjes om normale draagbandknoppen heen. Werkt als een tierelier, kost bijna nix en je krijgt er gratis een liter bier bij!

Maar ik heb ook wel eens gehad dat mijn stratocaster voor overviel op het drumpodium. Is er een diepe groef in gekomen omdat de G-snaar in terecht kwam, heel vaag. Maar goed, nu bleef die snaar dus altijd hangen als je opdrukt (fret nummer :wink:

Venomer
16 september 2002, 11:56
Het was niet op vrijdag de 13e, maar...

We speelden eens op een heel knus podium toen de gitarist in zijn enthousiasme met z'n straplock tegen mijn bas sprong. Snaar gebroken en een deuk erin!

De enige keer ooit dat ik een gebroken bassnaar heb meegemaakt. Gelukkig had ik net die ochtend nieuwe snaren in mijn koffer gegooid... Die deuk raak ik natuurlijk nooit meer kwijt.

domie
16 september 2002, 18:36
wat vind je van dit: afgelopen maand: Het is 8 uur smorgens, en ik bedenk, KUT ik moet weer naar school.
maar het leven wordt gelijk weer leuk als ik mijn drie gitaren aan de muur zie hangen.
Dan opeens hoor ik een hoop gekraak, en BAM, 1 haak komt zo uit de muur zetten, de elektrische gitaar valt een halve meter naar beneden, ja hoor, precies op de twee verwarmingsstangen van de verwarming.
Die deuken krijg ik er nooit meer uit....!
sniksnik

Kitaarhiero
16 september 2002, 18:46
Mij is niks gebeurd :grin:

BLOK182
16 september 2002, 19:39
hehe mij ook niet.

Ic3gl0vE
17 september 2002, 17:15
mijn akoestische gitaar heeft een inieminie stukje uit de lak. scheelde me €20,- toen ik 'm kocht :razz:

kurt=dead
17 september 2002, 18:51
mijn hele gitaar is stuk en ergens maakt hij ook korsluiting dus ik word binnekort gelectoceerd whatever en het geluid valt steeds uit en mijn vader heeft ook nog ens duizend krassen op gemaakt toen hij een standaard maakten ik haat hem!!!!!

Ic3gl0vE
22 september 2002, 14:45
uhm Kurt=Dead... een standaard kost zo'n 10 euro, waarom zou je er dan een zelf maken?

sPacEcACE
28 september 2002, 17:22
Op 2002-09-17 18:51, schreef kurt=dead:
mijn hele gitaar is stuk en ergens maakt hij ook korsluiting dus ik word binnekort gelectoceerd whatever en het geluid valt steeds uit en mijn vader heeft ook nog ens duizend krassen op gemaakt toen hij een standaard maakten ik haat hem!!!!!

ik wil jouw gitaar wel hebben hoor. die speelt echt vet lekker.

sPacEcACE
28 september 2002, 17:23
Op 2002-09-22 14:45, schreef Ic3gl0vE:
uhm Kurt=Dead... een standaard kost zo'n 10 euro, waarom zou je er dan een zelf maken?

omdat dat leuk is en het scheelt 10 euro

basswasp
28 september 2002, 17:47
Mijn bas is rondom de elementen flink beschadigd door:

-zweet
-bloed
-in het hout plukken
-in het hout poppen

'Lekker afgeragd' dus, maar of ik daar zo blij mee moet zijn...