PDA

View Full Version : 2x MXR Stoer = Überstoer?



Speeddemon
4 oktober 2005, 11:44
sinds vandaag de Micro Flanger binnen...

qua geluid: mini-EVH. :wink:

http://img.photobucket.com/albums/v700/hotwireaudio/mxrflangers.jpg

8-)

DREAMMACHINE
4 oktober 2005, 11:50
nice!.....dus wat mis je nu nog?

Speeddemon
4 oktober 2005, 11:58
nice!.....dus wat mis je nu nog?
-Micro Amp (maaarrr... die is eergister op Ebay gekocht, ook incl. doosje, handleiding en warranty card)

-Micro Chorus (zou al 4 weken onderweg moeten zijn vanuit Canada. Is 3 maanden (!!!) geleden gekocht, shipped met surface mail omdat Canadese post onevenredig duur is (wat USPS voor $12 doet, doen zij voor $30), anyway, die kwam terug bij de verkoper, omdat het adreslabel fucked up was. (na 2 maanden dus). En toen heeft ie 'm schijnbaar alsnog Air Mail op zijn kosten verzonden rond 2 September, maar is dus nog steeds niet binnen. :(

-10 Band EQ (de blauwe). Deze moet dus nog gekocht worden.

(evt. een Noise Gate/Line Driver, maar ik vind 't wel goed zo.

Afgezien van de combi Micro Amp/Analog Delay, heb ik van de andere 5 types dan de kleine en de grote;
-6 band EQ / 10 band EQ
-Distortion + / Distortion II
-Dyna Comp / Limiter
-Micro Flanger / Flanger
-Micro Chorus / Stereo Chorus

(blijven over: Blue Box, de 2 Phasers, Envelope Filter, Loop Selector, Noise Gate/Line Driver, maar da's allemaal van die wazige meuk... :razz: )

jozum
4 oktober 2005, 12:56
ik heb altijd nog een half oog open voor een micro amp van mxr; wat doen die tegenwoordig?

jozum

Speeddemon
4 oktober 2005, 12:59
je bedoelt dat je er 1 hebt en wilt verkopen of 1 wilt kopen?

de nieuwe kun je meestal wel voor een euro of 50-60 vinden op Ebay.

Ik heb voor m'n non-LED complete 95 betaald (tenminste, gaat betaald worden!).

Quink
4 oktober 2005, 13:35
Ermm, staat daar nou "Owned by MXR imitations Inc."? Volgens mij hengelt er iemand weer naar gratis T-shirts....


:-D

Speeddemon
4 oktober 2005, 13:37
Ermm, staat daar nou "Owned by MXR imitations Inc."? Volgens mij hengelt er iemand weer naar gratis T-shirts....


:-D
ohhhh NIETUS! :oops: :razz:

MatthijsBlom
7 oktober 2005, 23:11
nice!.....dus wat mis je nu nog?
-Micro Amp (maaarrr... die is eergister op Ebay gekocht, ook incl. doosje, handleiding en warranty card)

-Micro Chorus (zou al 4 weken onderweg moeten zijn vanuit Canada. Is 3 maanden (!!!) geleden gekocht, shipped met surface mail omdat Canadese post onevenredig duur is (wat USPS voor $12 doet, doen zij voor $30), anyway, die kwam terug bij de verkoper, omdat het adreslabel fucked up was. (na 2 maanden dus). En toen heeft ie 'm schijnbaar alsnog Air Mail op zijn kosten verzonden rond 2 September, maar is dus nog steeds niet binnen. :(

-10 Band EQ (de blauwe). Deze moet dus nog gekocht worden.

(evt. een Noise Gate/Line Driver, maar ik vind 't wel goed zo.

Afgezien van de combi Micro Amp/Analog Delay, heb ik van de andere 5 types dan de kleine en de grote;
-6 band EQ / 10 band EQ
-Distortion + / Distortion II
-Dyna Comp / Limiter
-Micro Flanger / Flanger
-Micro Chorus / Stereo Chorus

(blijven over: Blue Box, de 2 Phasers, Envelope Filter, Loop Selector, Noise Gate/Line Driver, maar da's allemaal van die wazige meuk... :razz: )

Jij bent MXR verzamelaar?
Heb je ook verschillende versies van hetzelfde pedaal?

Bijvoorbeeld de jaren 70 script logo, jaren 70 block logo en een reissue?

Als dat zo is: zit er veel verschil tussen de types?

Speeddemon
8 oktober 2005, 01:35
Jij bent MXR verzamelaar?
Heb je ook verschillende versies van hetzelfde pedaal?

Bijvoorbeeld de jaren 70 script logo, jaren 70 block logo en een reissue?

Als dat zo is: zit er veel verschil tussen de types?
nee, helaas. gewoon van ieder 1.

Mitch
8 oktober 2005, 11:54
En toen heeft ie 'm schijnbaar alsnog Air Mail op zijn kosten verzonden rond 2 September, maar is dus nog steeds niet binnen.

Post vanuit Canada heeft bij mij een spreiding gehad tussen de 8 dagen en de 4 maanden. Niet te vergelijken met USPS dus....
Patience, young grasshopper ! :harmony: