PDA

View Full Version : Ter info, de nieuwe Tonecores zijn onderweg



vettavillenl
3 oktober 2005, 23:15
Liqua Flange, Dr. Distorto, Verbzilla, Otto Filter en Roto Machine,




http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm#133

Thom TK
4 oktober 2005, 10:05
Hoe heet die reverb ook alweer?
Van line6, en wanneer komt hij uit?

DREAMMACHINE
4 oktober 2005, 10:37
....dat is de verbzilla toch?

vettavillenl
4 oktober 2005, 14:06
yep is Verbzilla, is onderweg naar de dealers, check daar ff of ze al binnen zijn

Bluesbreaker
4 oktober 2005, 14:22
Spam?


Ik vind zulke mededelingen op zich niet erg, maar dan wel van een gebruiker die meer doet op het forum dan alleen naar spam riekende berichten plaatsen.

DREAMMACHINE
4 oktober 2005, 14:26
tja....onder het mom van vrijheid van meningsuiting zeg maar.... :roll:

maargoed, ik heb het gezeik erover maar opgegeven.....

Ronald
4 oktober 2005, 15:32
nou ik zou er in ieder geval nie meer dan 1 kopen , tenzij je heel veel batterijen wil verslijten of heel je pedalenbord vol adapters wilt hebben hangen.

robert-gitarist
4 oktober 2005, 16:33
Mwah Spam is het niet echt vind ik...als ie dr prijzen nog eens gaat bij zetten etc. dan vind ik het eerder iets om over te"zeuren" maar vind dit meer een mededeling...ik vind het wel praktisch..blijf ik tenminste beetje op de hoogte van wat er aan komt enzo :P :D

Bluesbreaker
4 oktober 2005, 17:38
Mwah Spam is het niet echt vind ik...als ie dr prijzen nog eens gaat bij zetten etc. dan vind ik het eerder iets om over te"zeuren" maar vind dit meer een mededeling...ik vind het wel praktisch..blijf ik tenminste beetje op de hoogte van wat er aan komt enzo :P :D

Nee, maar hij doet niks anders dan line6 aanprijzen, als dat je hobby is ben je wel heel erg sneu.

Mitch
4 oktober 2005, 18:04
Ja, maak je niet druk man. Ik ben het echt met je eens hoor, maar wie zijn wij ? Ook alleen maar gebruikers. Als Gitaarnet er een probleem mee heeft komen ze vanzelf en als je er echt enorme problemen mee hebt en NSB-neigingen niet kan onderdrukken moet je zelf Gitaarnet maar inlichten :wink:

Maar goed, inhoudelijke en kritische vraag: zijn die voedingscircuits nou al een beetje goed geïsoleerd, want ik hoor een hoop klachten over gevoeligheid voor ruis/brom en bijgeluiden over o.a. de Echopark.

jpb
4 oktober 2005, 18:05
Ik vind het ook op het randje. Z'n posts leveren niet veel info, anders dan over Line6.

ruezzz
4 oktober 2005, 18:52
Ondertussen heeft Ome Ruezzz wel mooi een Verbzilla besteld - maar dat was al voor ik dit las... ben wel benieuwd...

SimonS
4 oktober 2005, 18:58
Mwah Spam is het niet echt vind ik...als ie dr prijzen nog eens gaat bij zetten etc. dan vind ik het eerder iets om over te"zeuren" maar vind dit meer een mededeling...ik vind het wel praktisch..blijf ik tenminste beetje op de hoogte van wat er aan komt enzo :P :D

Nee, maar hij doet niks anders dan line6 aanprijzen, als dat je hobby is ben je wel heel erg sneu.
Ik ken genoeg mensen die gitaarspelen als hobby triest vinden. Vettevillenl z'n hobby is die Line6 site van hem, en de producten van dat merk. als ik zo´n website kon bouwen en onderhouden als hij heeft, had ik dat allang gedaan. Over Ibanez 8-) . En dan kregen jullie elke week een post van mij met daarin alle laatste Ibanez nieuwtjes :cool:

maar ontopic, ik ben ook wel benieuwd naar die gerapporteerde problemen van de echopark???

vettavillenl
4 oktober 2005, 20:55
Ja, maak je niet druk man. Ik ben het echt met je eens hoor, maar wie zijn wij ? Ook alleen maar gebruikers. Als Gitaarnet er een probleem mee heeft komen ze vanzelf en als je er echt enorme problemen mee hebt en NSB-neigingen niet kan onderdrukken moet je zelf Gitaarnet maar inlichten :wink:

Maar goed, inhoudelijke en kritische vraag: zijn die voedingscircuits nou al een beetje goed geïsoleerd, want ik hoor een hoop klachten over gevoeligheid voor ruis/brom en bijgeluiden over o.a. de Echopark.

Ik heb geen indicatie dat er iets hardwarematig aangepast is.

Buiten dat denk ik dat de opbouw van de pedaaltjes relatief gelijk (m.u.v. stereo en mono pedaaltjes) is. Dus of de gesuggeerde oorzaak aan het voedingsgedeelte zou liggen is de vraag.