PDA

View Full Version : Melodic Death-formatie Mythlorian zoekt Lead/Rhythmgitarist



-WildChild-
2 oktober 2005, 21:52
De Nederlandse technical Melodic Deathmetal-formatie Mythlorian, eerder te zien op o.a. BlackRose Fest met Epica en Goddess of Desire en het Belgische In Quest en de Brazilianen van Eminence, zal in december afscheid nemen van lead/rhythmgitarist Vincent van den Boom. De reden voor deze breuk is tijdsgebrek, Vincent zal zijn focus gaan leggen op de twee bedrijven die hij runt.

De optredens die op de plank staan( o.a. Metalbash, releaseshow ‘The Cruelty Machine’, ) zullen niet ingevaar komen, deze zullen gewoon door Vincent gespeeld worden.

De band is momenteel op zoek naar een nieuwe lead/rhythmgitarist die zich volledig aan de band kan weiden.

Profiel:
- Technisch zeer begaafd en strak, zowel op slag als op lead
- Instaat goede solo’s te schrijven
- Moet thuis zijn in de stijl van bands als( In Flames, Soilwork, Children of Bodom, Symphony X, Evergrey etc.)
- Moet in dergelijke muzikale hoek kunnen schrijven en meedenken.
- Goede podiumpresentatie, podiumervaring
- Professionele houding
- Studio-ervaring een pré


Geinteresseerden kunnen contact opnemen via:
info@mythlorian.nl

www.mythlorian.nl voor Mp3’s van de nieuwe Release ‘The Cruelty Machine

Mako
2 december 2006, 03:20
Gegroet.

"Intresse" Helaas ben ik niet al te goed, en moet ik nog het een en ander leren. Jammer want ik zoek eigenlijk een band die muziek als: In Flames, Soilwork, Children of Bodom. spelen. Ik speel sinds kort weer gitaar en ben weer redelijk op dreef. Maar ik heb echt nog een hoop te leren. Ik ben 18 jaar overigens en woon in de omgeving leiden.

-WildChild-
2 december 2006, 13:52
Voor de goede orde en om misverstanden verder te voorkomen:p:
Mythlorian is compleet en al een jaar non stop aan t rocken.
Iedereen die ook maar een beetje nieuwsgierig is geworden aan de hand van de advertentie moet zeker een Mythlorian show gezien en meegemaakt hebben. Je zult niet teleurgesteld zijn.

Upcoming shows:
9 dec De lans Hoofddorp support: Portall
10 feb Elektra Sliedrecht support: Annatar, Auracle
23 feb Metro Panningen support: Mysanthropia

3 mei Bosuil Weert supporting MERCENARY!!!!!!

-WildChild-
2 december 2006, 19:02
p.s.
Voor complete mp3's en de meest up-to-date info

www.myspace.com/mythlorian