PDA

View Full Version : Bon Jovi - Gitaarsite



bon_jovi
2 oktober 2005, 11:22
The Bon Jovi Guitar Page:
http://www.bonjovi.de.vu/

Bruce
2 oktober 2005, 12:12
Site:
Netjes! Strak & overzichtelijk daar hou ik wel van.

Inhoud:
Volgens mij heb je er flink veel tijd in zitten,
& over het algemeen is dat niet voor niets geweest.

I'm impressed!

Kasper
2 oktober 2005, 12:28
+
Strakke site
No nonsense
Overzichtelijk
Veel info

-
De site is niet geschikt voor elke resolutie



Je zou eens moeten kijken hoe de site er uit ziet in bijvoorbeeld 1600*1200 (zoals bij mij). Je gebruikt een achtergrondafbeedling van 1370*12, wat te klein is op een resolutie als die van mij. Met als gevolg dat de achtergrond zich herhaalt, en ik een zwarte band zie rechts op mijn scherm, waardoor de zwarte tekst die daarover loopt onleesbaar is.
Probeer desnoods gewoon hetzelfde principe, maar dan ervoor zorgen dat de achtergrond zich niet meer herhaalt.

Ook gebeurt er op de Songs-page iets dat niet de bedoeling is neem ik aan. De covers staan wel links, maar je zou de rechtse cellen (met de links in) moeten links aligneren. Wat ik nu krijg is dat de covers rechts staan, maar die horizontale lijn en liedjes staan in het midden van mijn scherm.

bon_jovi
3 oktober 2005, 15:34
om misverstanden te vermijden: dit is niet mijn site :) maar van een collega jovi-fan

Ik vond het gewoon leuk om deze site te posten omdat hij toch wel wat tips bevat over hoe je jovi songs moet spelen.

Koenk2
6 oktober 2005, 13:34
De site ziet er goed uit en het is wel leuk. Eigenlijk zouden bands dit zelf moeten doen, zodat ze zelf de veiligheid van hun nummers kunnen bewaren...

Ik vind de taps namelijk niet echt geweldig... Het is wel fijn dat ik zo even wat kan opzoeken, mocht ik er echt zelf niet uitkomen... Maar het is fijner als je met één druk op de knop een heel nummer ziet en dat de taps dan ook goed zouden zijn...

gr..