PDA

View Full Version : Verkoop ivm ziekte?



SimonS
1 oktober 2005, 16:25
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=48950 :o

Quink
1 oktober 2005, 16:35
Staat daar nou "wegens Ieme/Nocki-ziekte"? :o



http://smile.smilies.nl/367.gifhttp://smile.smilies.nl/367.gif

Iemeritis? Nockiisme?

ieme
1 oktober 2005, 16:39
had t gezien idd, triest... welke forummer is het?

SimonS
1 oktober 2005, 16:41
dunno :???: , ik kwam īm toevallig tegen...

Albert
1 oktober 2005, 16:58
Zeg nou eerlijk: tis toch ook wel een beetje grappig? :razz:
En wie hier lijdt er nou niet aan? Ik wel in ieder geval.

ieme
1 oktober 2005, 17:03
Zeg nou eerlijk: tis toch ook wel een beetje grappig? :razz:
En wie hier lijdt er nou niet aan? Ik wel in ieder geval.

hij moet wel 10% vd waarde van de amp en mij en nocki doneren... wij houden met z'n 2en de hele muziekbranche op de been...

Ronald
1 oktober 2005, 18:08
ik ken wel lekker/blondine ziekte en geile/tieten ziekte :roll:

Iceman
1 oktober 2005, 18:17
Is mijn advertentie. Inmiddels de Ieme/Nocki passage weggehaald.
Dacht dat men er de humor wel van kon inzien.
Zelf wissel ik ook vaker van versterker en gitaren dan van onderbroek.



Beetje humor kan geen kwaad. :wink:

Ritch
1 oktober 2005, 18:25
Is mijn advertentie. Inmiddels de Ieme/Nocki passage weggehaald.
Dacht dat men er de humor wel van kon inzien.
Zelf wissel ik ook vaker van versterker en gitaren dan van onderbroek.



Beetje humor kan geen kwaad. :wink:

Iceman aan de hoogste boom!!! :evil:


:wink:

Debaser
1 oktober 2005, 18:25
ik gok dat het Iceman is.

kan de grap wel waarderen, ik heb ook wat symptomen van de 'ziekte'

Debaser
1 oktober 2005, 18:26
hmmm

forumen en koken tegelijk....
en geen auto refresh ... lol

AART
1 oktober 2005, 19:44
Zeg nou eerlijk: tis toch ook wel een beetje grappig? :razz:
En wie hier lijdt er nou niet aan? Ik wel in ieder geval.

hij moet wel 10% vd waarde van de amp en mij en nocki doneren... wij houden met z'n 2en de hele muziekbranche op de been...

count me in, 3 amps in net een jaar :D

+ 5 gitaren in 1,5 jaar :-D (waarvan alle 5 Ibanez en 3 RG's :-D )

Anders_Destium
1 oktober 2005, 19:51
:lol:

Succes met verkopen ehm ruilen :wink:

Orpheo
1 oktober 2005, 21:01
damn,als ik er zo naar kijk...ik ook 3 amps, en uhm... 7 gitaren...tering he...

ieme
1 oktober 2005, 21:41
no-one beats the gas-meister! :-D

Debaser
1 oktober 2005, 22:43
ruilen tegen mijn line 6 top ?

ieme
1 oktober 2005, 22:55
ruilen tegen mijn line 6 top ?

zit de recto sound ook in! ik zou het maar doen!

Iceman
2 oktober 2005, 01:00
Line6 top?

Mmmm.




Zijn de buizen nog goed?

ieme
2 oktober 2005, 08:54
Line6 top?

Mmmm.




Zijn de buizen nog goed?

ze worden goed nagebootst, je kan ook kiezen voor een worn out setting, dan heb je iets meer fuzzie sound net als in je ac30 setting al 40 jaar oud is! echt iets voor jou Iceman!

Negative K3 fan
2 oktober 2005, 11:28
ik vind het niet echt solidair tegenover mensen die echt een ziekte (of ongeluk) hebben (gehad) en die daardoor hun hobby moeten opgeven.... stel je eens voor :-(

Nocki
2 oktober 2005, 12:00
:-D :D :-D helaas ik heb het gemist... ik wou dat ik een recto had. zou ik gelijk dat buzzy rotgeluid opgeven voor die mark IV top.. :-)

NOcki

Debaser
2 oktober 2005, 14:01
Line6 top?

Mmmm.




Zijn de buizen nog goed?

ze worden goed nagebootst, je kan ook kiezen voor een worn out setting, dan heb je iets meer fuzzie sound net als in je ac30 setting al 40 jaar oud is! echt iets voor jou Iceman!


meer dan ieme kan ik niet toevoegen, maar met het voordeel dat ze ook altijd 40 jaar oud blijven klinken, ook over 40 jaar !

ieme
3 oktober 2005, 13:02
Iceman, je kan mijn Single Rectifier recto-verb wel kopen! Ruilen zit er helaas niet in dit keer!

amon
3 oktober 2005, 14:02
ach, als je er niet aan uit komt, zal ik gul zijn en mag je hem met mijn top ruilen (2205)

Nocki
3 oktober 2005, 17:28
Staat daar nou "wegens Ieme/Nocki-ziekte"?





Iemeritis? Nockiisme?


Dus voortaan heet het dus geen GAS meer maar in geval aan en verkoop binnen een week Imeritis en in geval van aan / verkoop binnen 2 weken Nockiisme???

ieme
3 oktober 2005, 17:33
Staat daar nou "wegens Ieme/Nocki-ziekte"?





Iemeritis? Nockiisme?


Dus voortaan heet het dus geen GAS meer maar in geval aan en verkoop binnen een week Imeritis en in geval van aan / verkoop binnen 2 weken Nockiisme???


wil je nou een single recto van me kopen of niet






















Kijk hierboven, das spam!!

Nocki
3 oktober 2005, 17:36
ik zou m graag willen!!! maar de centjes zijn op...

Nocki

ieme
3 oktober 2005, 17:41
ik zou m graag willen!!! maar de centjes zijn op...

Nocki

verkoop je toch wat rommel

AART
3 oktober 2005, 19:20
hmm, gave amps zijn dat, kwijl...... :o

Iceman
4 oktober 2005, 10:47
Ieme, ik heb de centjes ook niet.

En de Mark IV gewoon maar verkopen vink ook een beetje zonde.

Iceman
4 oktober 2005, 10:48
Ieme, ik heb de centjes ook niet.

En de Mark IV gewoon maar verkopen vink ook een beetje zonde.

ieme
4 oktober 2005, 10:52
Ieme, ik heb de centjes ook niet.

En de Mark IV gewoon maar verkopen vink ook een beetje zonde.

wat is t verschil dan?
Ruilen? verkopen, kopen?

Iceman
4 oktober 2005, 12:20
De amp wordt wekelijks gebruikt, heb 'em dus gewoon nodig.
Daarbij komt dat ik eigenlijk een Dual of Triple wil.

Ik heb al een RectoVerb gehad (misschien die van jou wel), kwam in de band net iets volume tekort.

ieme
4 oktober 2005, 12:25
Ik heb al een RectoVerb gehad (misschien die van jou wel), kwam in de band net iets volume tekort.

nee diegene waar ik em van heb (laurens van Van Katoen) heeft em nieuw gekocht en als backup gebruikt....

Iceman
4 oktober 2005, 13:31
Ah, oke.

DREAMMACHINE
4 oktober 2005, 14:24
......bewijs van ziekte:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=49151

....tis toch overduidelijk.... :razz:

Negative K3 fan
4 oktober 2005, 14:38
De amp wordt wekelijks gebruikt, heb 'em dus gewoon nodig.
Daarbij komt dat ik eigenlijk een Dual of Triple wil.

Ik heb al een RectoVerb gehad (misschien die van jou wel), kwam in de band net iets volume tekort.

volume te kort??
op wat voor gebied?

Negative K3 fan
4 oktober 2005, 14:39
De amp wordt wekelijks gebruikt, heb 'em dus gewoon nodig.
Daarbij komt dat ik eigenlijk een Dual of Triple wil.

Ik heb al een RectoVerb gehad (misschien die van jou wel), kwam in de band net iets volume tekort.

volume te kort??
op wat voor gebied?

Bluesbreaker
4 oktober 2005, 14:40
count me in, 3 amps in net een jaar :D

+ 5 gitaren in 1,5 jaar :-D (waarvan alle 5 Ibanez en 3 RG's :-D )

Wow, stoere bikkel man!!

Iceman
4 oktober 2005, 15:21
De amp wordt wekelijks gebruikt, heb 'em dus gewoon nodig.
Daarbij komt dat ik eigenlijk een Dual of Triple wil.

Ik heb al een RectoVerb gehad (misschien die van jou wel), kwam in de band net iets volume tekort.

volume te kort??
op wat voor gebied?

Drummer die er een sport van maakt om zo hard mogelijk te slaan, bassist over een 2x600watt mini PA en 2de gitarist over Mesa Mark IV.

Ja, 2 Mark IV's in de band. Beide gitaristen samen over 4 Marshall cabinets.

Zonder oordoppen ga ik met koppijn naar huis na het oefenen.

ieme
4 oktober 2005, 15:22
De amp wordt wekelijks gebruikt, heb 'em dus gewoon nodig.
Daarbij komt dat ik eigenlijk een Dual of Triple wil.

Ik heb al een RectoVerb gehad (misschien die van jou wel), kwam in de band net iets volume tekort.

volume te kort??
op wat voor gebied?

Drummer die er een sport van maakt om zo hard mogelijk te slaan, bassist over een 2x600watt mini PA en 2de gitarist over Mesa Mark IV.

Ja, 2 Mark IV's in de band. Beide gitaristen samen over 4 Marshall cabinets.

Zonder oordoppen ga ik met koppijn naar huis na het oefenen.


dat heet toch gewoon dom?

chennie
4 oktober 2005, 15:24
De amp wordt wekelijks gebruikt, heb 'em dus gewoon nodig.
Daarbij komt dat ik eigenlijk een Dual of Triple wil.

Ik heb al een RectoVerb gehad (misschien die van jou wel), kwam in de band net iets volume tekort.

volume te kort??
op wat voor gebied?

Drummer die er een sport van maakt om zo hard mogelijk te slaan, bassist over een 2x600watt mini PA en 2de gitarist over Mesa Mark IV.

Ja, 2 Mark IV's in de band. Beide gitaristen samen over 4 Marshall cabinets.

Zonder oordoppen ga ik met koppijn naar huis na het oefenen.

en dat is alleen nog maar oefenen ?

SimonS
4 oktober 2005, 15:31
Drummer die er een sport van maakt om zo hard mogelijk te slaan, bassist over een 2x600watt mini PA en 2de gitarist over Mesa Mark IV.

Ja, 2 Mark IV's in de band. Beide gitaristen samen over 4 Marshall cabinets.

Zonder oordoppen ga ik met koppijn naar huis na het oefenen.

:o jij zult op een gegeven moment nooit last hebben van een zeurende vrouw of kinderen :o

Iceman
4 oktober 2005, 15:34
Dom zeker. Alleen kun je de drummer niet vertellen dat ie zachter moet gaan slaan. Heeft met de muzieksoort te maken.

Live gaan de versterkers wel zachter en gaat het harde drumgeluid langs me heen. In de oefenruimte krijg je die klappen via de muren en plafond weer terug.

Bezoekers (oefenruimte) krijgen dan ook direkt een nieuw setje oordoppen in de kleiters gedrukt.










Wou dat het anders was, helaas.

Iceman
4 oktober 2005, 15:37
Drummer die er een sport van maakt om zo hard mogelijk te slaan, bassist over een 2x600watt mini PA en 2de gitarist over Mesa Mark IV.

Ja, 2 Mark IV's in de band. Beide gitaristen samen over 4 Marshall cabinets.

Zonder oordoppen ga ik met koppijn naar huis na het oefenen.

:o jij zult op een gegeven moment nooit last hebben van een zeurende vrouw of kinderen :o

Ik bescherm mezelf al jaren. Maar ik ken legio drummers die half doof zijn. Vlak het volume van bekkens en een snare niet uit.

SimonS
4 oktober 2005, 15:50
hehe. Ik moet altijd weer ff met mn ogen knipperen als ik in de oefenruimte sta en de ride en vooral de snare weer hoor knallen :o

sinds kort maar oordoppen gekocht. ook ideaal als dr een huisgenoot en zīn vriendin lekker bezig zijn īs nachts :-? daar hoef ik niet zo nodig getuige van te zijn :x

ieme
4 oktober 2005, 16:25
dus nu maar een powerball tom???

SteavisSmokin
4 oktober 2005, 16:32
alleen zijn zo te zien 3 v/d eindbuizen JJ's of Ruby's ofzoiets...en 1 is een svetlana? Matched dat een beetje....!? :roll:

Iceman
4 oktober 2005, 16:38
Hahahahhaa.

Zit jij om de seconde die gitaarmarkt ad's te vernieuwen??
Da's toch wel heeeeeel z...... uhhhhhh, ne laat ik maar niks zeggen. :-D

Verschillende Powerball samples gehoord, wel lekker lomp.
Ik heb 2 scheurkanalen nodig die qua gain en volume apart te regelen zijn.

De Mark IV heeft te weinig gain op Rhy2 (niet met EMG's, maar..) en ik wil er principieel geen pedaaltje voor gooien. Andere gitarist (passieve elementen) gebruikt mijn amp, ben zijn hoofdsponsor. Beter dat dan dat ie aan komt zetten met de gouden metalzone-valvestate combinatie.

Iceman
4 oktober 2005, 16:40
alleen zijn zo te zien 3 v/d eindbuizen JJ's of Ruby's ofzoiets...en 1 is een svetlana? Matched dat een beetje....!? :roll:

Middelste 2 zijn JJ's. Buitenste 2 zijn Groove Tubes EL34. Bij de Mark IV kan dat (simulclass heet dat).

AART
4 oktober 2005, 17:13
echt geen 5150 hebben :D heeft ook veel gain op crunch en lead :wink:

damn, ik zoek al tijden een Mark IV, zijne cht de beste amps ter wereld, alleen je ziet ze zo ongelofelijk weinig :(

Iceman
4 oktober 2005, 17:33
Noop, ik vindt 5150's te vlak. We hebben ook een 5150 in de band.
Hij heeft ook een Mark IV en kan me nu wel voor m'n bek rammen dat ie nu op gitaarmarkt staat.

Hij is 'gezond' :wink:

AART
4 oktober 2005, 17:53
damn, ik zie de laatste tijd steeds meer mark iv's, dus ik ben er steeds meer op aan het gassen, staat gewoon stipt op nummer 1 qua sound. echt vette dingen.

als je alsnog besluit tot gewone verkoop oid, mail me dan.

jorrit
4 oktober 2005, 18:03
[quote="Iceman"]Dom zeker. Alleen kun je de drummer niet vertellen dat ie zachter moet gaan slaan. Heeft met de muzieksoort te maken.[\quote]

wat een bullshit... ligt aan de kwaliteit van de drummer, tuurlijk je kunt geen metal gaan spelen met kwastjes maar wat je nu zegt is echt bullshit..

@ aart, ik dacht dat de 5150 II de beste versterker ter wereld was?

AART
4 oktober 2005, 18:06
@ aart, ik dacht dat de 5150 II de beste versterker ter wereld was?



neuh, ik vind hem vet, zeer bruut, maar mijn smaak is ene beetje verandert de afgelopen tijd, en GAS never stops he
:-D

Iceman
4 oktober 2005, 19:31
Jorrit, zet jij maar weer even een cd'tje op met clicktrack/trigger drums, ik hou persoonlijk van een beetje karakter in het spel.

Acajou
4 oktober 2005, 19:31
[quote=Iceman]Dom zeker. Alleen kun je de drummer niet vertellen dat ie zachter moet gaan slaan. Heeft met de muzieksoort te maken.[\quote]

wat een bullshit... ligt aan de kwaliteit van de drummer, tuurlijk je kunt geen metal gaan spelen met kwastjes maar wat je nu zegt is echt bullshit..

@ aart, ik dacht dat de 5150 II de beste versterker ter wereld was?

Gelul jorrit, sommige muziek soorten nodigen nu 1 maal uit om hard te slaan en veel drummers vinden dat hard slaan hun snelheid ten goede komt (al is dat niet waar). daar bij komt ook nog dat je op wil gaan in je spel en je dan echt niet gaat letten op TE HARD SLAAN.

En ik kan het weten als ex-drummer met een piep in z'n oor (kut zooi).

AART
12 oktober 2005, 15:05
hmm, gas never stops he, maartja, ik zag dat je je prijs verlaagt had, dus ik dacht ik bump hem ff :D

maarja, ik heb helaas geen interesse meer, ik ga vanavond de mijne ophalen in apeldoorn(damn, can't wait).

Iceman
12 oktober 2005, 15:28
Gefeliciteerd! Zijn prachtige amps en gaan loeihard!!

Welke heb je gekocht, die combo met grijze bedekking?

Iceman
12 oktober 2005, 15:28
Gefeliciteerd! Zijn prachtige amps en gaan loeihard!!

Welke heb je gekocht, die combo met grijze bedekking?

ieme
12 oktober 2005, 17:23
zieke lui hiero....

Iceman
12 oktober 2005, 17:38
Hehe.

Negative K3 fan
12 oktober 2005, 17:39
[quote=Iceman]Dom zeker. Alleen kun je de drummer niet vertellen dat ie zachter moet gaan slaan. Heeft met de muzieksoort te maken.[\quote]

wat een bullshit... ligt aan de kwaliteit van de drummer, tuurlijk je kunt geen metal gaan spelen met kwastjes maar wat je nu zegt is echt bullshit..

@ aart, ik dacht dat de 5150 II de beste versterker ter wereld was?

Gelul jorrit, sommige muziek soorten nodigen nu 1 maal uit om hard te slaan en veel drummers vinden dat hard slaan hun snelheid ten goede komt (al is dat niet waar). daar bij komt ook nog dat je op wil gaan in je spel en je dan echt niet gaat letten op TE HARD SLAAN.

En ik kan het weten als ex-drummer met een piep in z'n oor (kut zooi).

kosten en baten verhaal, jij bent nu dus blij dat je voor piepende oren hebt gekozen ipv voor het opgaan in je spel (ik neem aan van niet, maar volgens jouw redenatie).

Negative K3 fan
12 oktober 2005, 17:39
[quote=Iceman]Dom zeker. Alleen kun je de drummer niet vertellen dat ie zachter moet gaan slaan. Heeft met de muzieksoort te maken.[\quote]

wat een bullshit... ligt aan de kwaliteit van de drummer, tuurlijk je kunt geen metal gaan spelen met kwastjes maar wat je nu zegt is echt bullshit..

@ aart, ik dacht dat de 5150 II de beste versterker ter wereld was?

Gelul jorrit, sommige muziek soorten nodigen nu 1 maal uit om hard te slaan en veel drummers vinden dat hard slaan hun snelheid ten goede komt (al is dat niet waar). daar bij komt ook nog dat je op wil gaan in je spel en je dan echt niet gaat letten op TE HARD SLAAN.

En ik kan het weten als ex-drummer met een piep in z'n oor (kut zooi).

kosten en baten verhaal, jij bent nu dus blij dat je voor piepende oren hebt gekozen ipv voor het opgaan in je spel (ik neem aan van niet, maar volgens jouw redenatie).

Iceman
12 oktober 2005, 17:57
Aart, weet je zeker dat je voor vanavond hebt afgesproken?

Verkoper van de grijze Mark4 combo denkt dat je morgenavond komt.
Voor zover mijn inside informatie.

Zo ziek benk dan wel weer.

AART
12 oktober 2005, 22:25
Aart, weet je zeker dat je voor vanavond hebt afgesproken?

Verkoper van de grijze Mark4 combo denkt dat je morgenavond komt.
Voor zover mijn inside informatie.

Zo ziek benk dan wel weer.

het was vandaag hoor, en hij wist het ook hoor, woensdag, niet donderdag...

Ik heb hem al :D


Loeihard, en vet, heerlijke scheur met een beetje meer karakter dan de 5150, en kanala 1, here jezus wat een mooi clean geluid, en dan heb ik nog maar enkele van de vele functies gebruikt.

En trouwens, volgens mijn inside informatie gaat jouw mark IV morgen weg naar iemand die er al een had :D

Iceman
12 oktober 2005, 22:47
Klopt.

Daarna ga ik eens op zoek naar een Powerball.
Staat nog een 2dehandse op gitaarmarkt, en anders een nieuwe.

jorrit
13 oktober 2005, 00:28
Gelul jorrit, sommige muziek soorten nodigen nu 1 maal uit om hard te slaan en veel drummers vinden dat hard slaan hun snelheid ten goede komt (al is dat niet waar). daar bij komt ook nog dat je op wil gaan in je spel en je dan echt niet gaat letten op TE HARD SLAAN.

En ik kan het weten als ex-drummer met een piep in z'n oor (kut zooi).

gelul dat je dat elke keer met oefenen moet doen. als ik live speel wil ik op gaan in mn spel en best wat van mn gehoor verliezen maar tijdens oefenen is dit echt zinloos/dom

@ iceman, een cd met clicktrack/trigger drums heeft niets te maken met het volume waar je op oefent...

Iceman
13 oktober 2005, 11:23
Wat een overspannen reacties, het gaat maar over muziek jongens.

Binnenkort gaan we (mijn bandje dan) zachter in de oefenruimte omdat we noodgedwongen met een andere drummer moeten optreden.

Paar maanden geleden is onze drummer van z'n mountainbaike geflikkert met een gangetje van 5 km/h, hij was bezig met z'n dejareur (ja fout, hgeen idee hoe je dat schrijft). Knie kapot, na maanden weer oefenen. Maar komende week komt nieuwe cd uit dus alles viel qua timing nog redelijk op z'n plek.

En toen.......
Is ie dinsdag op een mountainbikerit ergens door de bossen weer van z'n fiets gepleurt. Arm uit de kom, spieren of pezen afgescheurt.

Gelukkig kunnen we een hele goede drummer van een bevriende band lenen, da's wel weer cool. En deze man slaat een stuk zachter.

Raffel
13 oktober 2005, 11:41
misschien moet die kerel eens stoppen met mountainbiken of zijwieltjes aanschaffen.

Volgens mij is het trouwens derailleur.

Iceman
13 oktober 2005, 15:41
Derailleur, dat zeg ik.

De gedachte om dat mountainbiken te verbieden speelt zeker door onze hoofden.
Ik ben 1 keer met hem mee geweest en was doodsbang. Vlak langs bomen met een razende vaart, boomwortels, geulen, zand.

Pluspunt in deze situatie is dat we nu kunnen spelen met een hele goede drummer die graag er bij zou komen.