PDA

View Full Version : muziek voor jammen!!



dimarzio
1 oktober 2005, 16:08
heey mense

ik zoek leuke muziek om eens lekker eens stukje op te soleren
gewoon basis rock geluidje dus aleen achtergrond muziek..
kan ik dat ergens downloade weet iemand dat?

gewoon simpel een drum bass en gitaar muziek stuk voor om op te soleren en oefenen.. want het is wel kut als je aleen op je kamertje zit te oefene op solo's als je geen achtergrond muziekje hebt!!

groeten ...

scholier
1 oktober 2005, 17:24
heey Dimarzio,

Ik snap precies wat je bedoeld. Er zijn 2 opties, spelen met iemand anders of een band of midi. Midi is zegmaar een liedje alleen zonder zang(maar en bestaan ook speciale gitaar midi sites.)
Typ bij google ff greg's+midi in en dan vind je het zo, links kan je kiezen van bandnamen van a t/m.... en blabla t/m bla. Natuurlijk hebben ze niet alles maar je kan er wel een tijdje mee voruit.

SimonS
1 oktober 2005, 17:25
hij bedoelt "backing tracks".

Thom TK
1 oktober 2005, 19:24
Als je een bandje wil kun je het 't beste zetten in een adere rubriek. :)

SimonS
1 oktober 2005, 19:34
hij bedoelt "backing tracks".

Fumi SG
1 oktober 2005, 19:40
Zelf een vette riff inspelen en daarover heen soleren, doe ik ook weleens en werkt heel goed. :wink:

dimarzio
1 oktober 2005, 23:50
nee ik hoef geen band want die heb ik wel maar ik ben nu nog als enigste gitarist .. maar gewoon om te oefene op me eige kamer!! en dan bijvoorbeeld een cd met jam stukjes erop ofzo maja moet ff bekijken hoe ik dat doe!!

frekie
2 oktober 2005, 09:32
Gewoon het programma Band-in-a-Box ergens downloaden en dan ZIPfiles downloaden met 1000en liedjes. Kan je thuis lekker pielen tot de stroom uitvalt.