PDA

View Full Version : nieuwe microfoon doet het niet



Ronald
30 september 2005, 16:24
geen idee in welk forum ik dit moest plaatsen want gaat eik nie over gitaar maar goed.

ik heb een nieuwe microfoon gekocht, want ik had alleen een plastic geval da ik op de kermis had gewonnen en da schiet nie op he. alleen zat er dus bij die nieuwe mic geen kabel. dus ik sluit gewoon de kabel van die andere mic er op aan maar hij doet het dan niet. de ouwe mic werkt wel op die kabel en de nieuwe niet.

dus ik dacht je hebt gewoon een andere kabel nodig voor de nieuwe. er is hier een mini muziekwinkel in de buurt waar ze kabels verkopen dus daar ging ik heen en legde het verhaal uit, maar da vrouwke zei da alle kabels dezelfde aansluiting hebben dus dat het dan aan de mic moet liggen.

maar is da ook echt zo? is de mic gewoon kapot of zou ie met een andere kabel wel kunnen werken? zit er verschil in aansluitingen van mic 's? op het oog zien ze er namelijk idd het zelfde uit.

maar goed moet ik nu terug naar de gewone muziekwinkel omdat de mic gewoon niet in orde is of moet ik toch gewoon een nieuwe kabel proberen