PDA

View Full Version : Incubus, waar gaat dat heen?



maarten
15 september 2002, 01:08
Regelrecht de afgrond in als je het mij vraagt. Valt het jullie nou ook niet op dat die vette band die eerst de leukste cd´s uitbracht steeds meer op een band begint te lijken waar alleen nog maar meisjes van 14 naar luisteren. (ik word strontgek van mn zusje en dr vriendinnetjes over brandon)
Stond niemand van hier toevallig ook bij incubus op lowlands toen brandon zn tshirt uittrok...jezus die wijven.. tssss
toen ik ze vorig jaar in de 013 zag (vóór morning view) was t echt nog een lache show..
of ligt t gewoon allemaal aan mij??

sebass
15 september 2002, 01:36
Ik vind het wel een goede groep eerlijk gezegd. Een heel andere insteek dan de rest van die bands. Nice to know you is zeker niet slecht, met al die effectjes enzo. Ik houd me niet echt bezig met de performance enzo. Wel jammer als ze worden bejubeld door BrEeZaH-JeUgd mensjes maarja daaraan verdienen ze wel veel. Wat zou jij doen.

sebass
15 september 2002, 01:37
Oh ja wel zonde trouwens qua muziek waren ze best op de goede weg voor zover ik gehoord heb.

Fluffy
15 september 2002, 11:07
toch zijn de beste albums nog make yourself en S.C.I.E.N.C.E

vooral science is goed :grin:

:B

maarten
15 september 2002, 12:56
ja precies! science make yourself en fungus amongus zijn echt te gek. sebass je hebt ook gelijk, het is een goede band en tjsa.. misschien zou ik wel t zelfde doen.. maar tis toch altijd weer jammer..
op morning view staan ook goede nummers maar ook nummers..damn das echt gewoon drie keer niks..
maar tis mijn mening he

Neals
15 september 2002, 20:35
ik vind incubus ook zwaar de afgrond in vallen, maar zoals elke GOEIE band zou moeten doen, na je 3e CD stoppen, dan had alles goed geweest
<edit>
Ook ik heb ze op lowlands gezien, en vond dat die brandon beter zijn shirt aan kon houden, viel mij mee dat hij em niet in het publiek gooide, ook hadden ze een beetje een: 'de setlist is afgewerkt dus we gaan naar huis mentaliteit', dat neemt niet weg dat ik het desondanks toch erg gaaf vond, en dat ze toch een heel stuk aan een nummer hadden gebreid terwijl mike storing had. anyway, zeer strak gespeeld, hoogtepunten: make yourself, privelege en pardon me, ik miste new skin, certain shade of green en calgone, wat me betere live-nummers hadden geleken, en zeker als je het publiek voor korn op moet warmen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: NeaLS op 2002-09-15 20:41 ]</font>

The Dude
15 september 2002, 22:04
Heb je trouwens op Lowlands gehoord dat Brandon Boyd zei "Moonrock, thanks" dat was over een demo van een band hier uit de buurt, NME, die op het podium lag, was wel grappig vond ik.

Anyway, Incubus word gewoon commercieel net als zoveel goeie bands.....
jammer...

kurt=dead
16 september 2002, 19:49
ook die nieuwe clip van hun ieellllllll

savecracker85
17 september 2002, 13:14
ik vond het ook wel gaar dat die zanger zn shirt uit trok .....en dat je toen al die meisjes opeens hoorden....toen dacht ik echt van waar slaat dit nou weer op(naar die zanger gericht dan)

maarten
17 september 2002, 16:34
echt zon´n Dinand van Kane actie....

Neals
17 september 2002, 18:26
kvon The Calling meer een buitenlandse kane eigenlijk (is het wel buitenlands)

anyway, incubus gaat ook al rap die kant op

kurt=dead
17 september 2002, 18:41
dani dinges is een vies zwetend oud mannetje die na zijn eerste lied al in zijn eigen zweet kan baden

savecracker85
17 september 2002, 19:19
ja idd.....die gozer is als drijfnat als opkomt.....ik vraag me af hoe die dat in godsnaam voor elkaar krijgt......spanning mischien :grin:

maarten
17 september 2002, 20:02
hij smeert zich vantevoren helemaal met olie in... denktie vast dat ie dan geil is :grin:

Neals
19 september 2002, 21:20
ooit gehoord van groupies????