PDA

View Full Version : Mijn Portfolio Website (update: wat tekst en uitleg)



Kasper
29 september 2005, 23:27
Ik ben bezig met een kleine (tijdelijke) portfoliosite in elkaar te steken.
Er moet overal wel nog tekst en uitleg bijkomen, momenteel zijn het gewoon een hoop plaatjes.

Resultaat van 3 avonden werk:
http://portfolio-kasper.tk/

edit: ik heb wat uitleg toegevoegd, en hier en daar een link.

Roy K.
29 september 2005, 23:51
Cornholio?

Ziet er strak uit zeg!! 8-) Bouw je ook sites voor forumleden tegen een vriendenprijsje? :)

ixque
30 september 2005, 11:27
Die 3D kamer is echt geniaal, ziet er goed uit :)

Kasper
30 september 2005, 16:14
Cornholio?

Ziet er strak uit zeg!! 8-) Bouw je ook sites voor forumleden tegen een vriendenprijsje? :)

Site nodig Roy? :D :wink:

Roy K.
30 september 2005, 18:14
Niet heel binnenkort, maar wel binnen afzienbare tijd...ik heb zelf wel een html-editor, maar daar maak je niet mee wat jij hebt gemaakt!! :D :D :-D

Kasper
30 september 2005, 19:21
Niet heel binnenkort, maar wel binnen afzienbare tijd...ik heb zelf wel een html-editor, maar daar maak je niet mee wat jij hebt gemaakt!! :D :D :-D

Momenteel heb ik het toch erg druk met schoolwerk etc, maar wanneer het zover is kun je me altijd eens PM'en. Dan kunnen we nog eens verder praten.

Ik verdien hier en daar wel altijd graag wat bij.

Sonno
30 september 2005, 22:11
Hee leuk man! 8-)
Ik heb ook een online portfolio!

check
http://sonnowitjes.netfirms.com

Laterrrr!

Kasper
1 oktober 2005, 16:34
Dat ziet er ook wel een coole richting uit. Zo leren schetsen zou ik ook wel willen kunnen.

Sonno
2 oktober 2005, 01:21
Gewoon een beetje oefenen!
Je kan ook een beetje klooien met de brush styles in illustrator, krijg je ook leuke effecten mee! Suc6!

Roy K.
2 oktober 2005, 13:35
Niet heel binnenkort, maar wel binnen afzienbare tijd...ik heb zelf wel een html-editor, maar daar maak je niet mee wat jij hebt gemaakt!! :D :D :-D

Momenteel heb ik het toch erg druk met schoolwerk etc, maar wanneer het zover is kun je me altijd eens PM'en. Dan kunnen we nog eens verder praten.

Ik verdien hier en daar wel altijd graag wat bij.

Ok is goed 8)

nopster
6 oktober 2005, 15:44
Sjieke site Kasper. Die 3-d kamer en het station zijn afgelekt. En ik zie dat je ook die Rock-discipline kent. :wink:
Het station van Kortrijk is nu nog heel herkenbaar eigenlijk.
Wat ik ook goed gelukt vind is die Citroën, goed gevonden met dat beetje vuil rond de wielkassen! Details zijn belangrijk. :)

nopster
6 oktober 2005, 15:45
dubbel

bon_jovi
7 oktober 2005, 10:41
hey, ik herken dat boekje in je 3d kamer, hoe heet dat boek alweer.
'Leer werken met macintosh in 10minuten' ofzo.

Heel mooi gedaan, super

Kasper
9 oktober 2005, 11:50
hey, ik herken dat boekje in je 3d kamer, hoe heet dat boek alweer.
'Leer werken met macintosh in 10minuten' ofzo.

Heel mooi gedaan, super

Niet macintosh maar unix :wink:

Thanks voor de goeie commentaren.

VHsologitarist
1 november 2005, 00:59
Hey kasper, knap staaltje werk joh!!


ik had een vraagje, zou echt ideaaal zijn als je die voor mij zou kunnen beantwoorden:

Ik ben nu ook bezig een model in 3dsmax te maken, maar om een echte chroom material te hebben (zoals bijvoorbeeld een autobumper) is moeilijk, heb jij niet misschien ergens een goede tutorial hoe ik een goede chroom mapping maak? HDRI mapping lijkt namelijk te plastic en de standaard chroom in 3dsmax is ook waardeloos.

alvast bedankt
8-)

Kasper
1 november 2005, 17:50
Hoi VHsologitarist,

Ik vrees dat ik je niet al te veel zal kunnen helpen. Ik ben namelijk zelf ook niet echt een material-boy :wink: .
De chrome (dat moet het toch voorstellen) op het model van die auto trekt ook nergens op. Maar dat komt ook omdat dat model in een grotere scene moest gebruikt worden, en de rendertijden anders te hoog zijn moest ik echte reflecties gebruikt hebben. Maar anders zou ik wat geprobeerd hebben met Raytrace en Reflect/Refract totdat ik iets krijg dat er op lijkt. HDRI zou ik ook eens geprobeerd hebben, maar daar ben ik nog niet toe gekomen.

De material voor de verf van de auto heb ik van een dergelijke tutorial gehaald:
http://www.3dm3.com/tutorials/carpaint/

Verder dan dat kan ik je niet echt helpen :(

VHsologitarist
2 november 2005, 09:27
harstikke bedankt kasper!!!
8-)