PDA

View Full Version : Meeting in Almere



Les Paul
29 september 2005, 10:28
Nederland Muziek in Almere zou het leuk vinden een meeting voor Gitaarnet te organiseren. Voor degenen die er nog nooit geweest zijn: de winkel bestaat uit verschillende ruimtes, waaronder een flinke zaal met podium. Zo'n meeting zou in ieder geval op een zondag gehouden worden.

Ik ben erg benieuwd in wat voor soort meeting er interesse zou zijn. Het zou mogelijk kunnen zijn eigen spullen mee te nemen, zoals bij de normale meetings. Er wordt ook gedacht aan bijvoorbeeld een demonstratie van een leverancier (bijv. Erik van der Haar). Natuurlijk zou het dan ook mogelijk kunnen zijn wat spullen uit te proberen die NL Muziek op voorraad heeft (denk aan Marshall, Bogner, Brunetti, Hiwatt, Mesa, Fender).

Graag hoor ik van jullie of hier belangstelling voor is. Ook zou ik graag suggesties krijgen wat zo'n dag tot een succes kan maken.

Kim Wilson
29 september 2005, 10:38
http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=63247
:wink:

Acajou
29 september 2005, 10:38
Dat klinkt goed maar misschien kan je het beter in off topic zetten aangezien de meeste meetings daarin werden georganiseerd.

andy
29 september 2005, 11:54
Gewoon hier laten staan.
Dit wordt dus een leuke gear meeting. Prik een datum, laat de muziekzaak maar met veel demonstratie modellen komen en wij vermaken ons wel.
Regel een backline om wat te sessen. Verder niks over organiseren. Als er meerdere ruimtes zijn, de boel lekker verdelen en misschien wat afspreken dat er niet allemaal door elkaar heen gespeeld wordt. En net te vergeten: BIER. :razz:

andy
29 september 2005, 11:58
Dat moet zijn NIET te vergeten, bier.
Kut forum weer, kan niet bewerken. :evil:

Droffie
29 september 2005, 12:47
Hey top...Ik kom ook.

Kim Wilson
29 september 2005, 12:50
Dat moet zijn NIET te vergeten, bier.
Kut forum weer, kan niet bewerken. :evil:
Rustig Andy. :-D

Mitch
29 september 2005, 12:58
Leuk voor begin volgend jaar ? Eind oktober de Pedalendag, redelijke meeting, daarna met kerst ongetwijfeld wat nieuwe producten op de markt en die dan fijn op de nieuwe meeting testen. Goed plan.

Mr.Bluesbreaker
29 september 2005, 14:06
Ja kutkolere ik kan nooit op zondagen.
Zaterdagmiddag niet iets? Misschien?...
Lijkt me wel weer vet om een gearmeeting te houden.

ieme
29 september 2005, 14:07
ik zat aan komende zondag te denken....

Mr.Bluesbreaker
29 september 2005, 14:20
Kut, zit ik in Stockholm. Als jullie maar soundclipjes maken! :wink:

AART
29 september 2005, 16:30
begin 2006 is misschien wel leuk, maarja, ik moet vervoer hebben....

Mitch
29 september 2005, 19:38
Als muzikant moet je sowieso vervoer hebben :wink:

Droffie
29 september 2005, 19:49
Als muzikant moet je sowieso vervoer hebben :wink:

Wie zegt dat hij muzikant is....Misschien is ie wel een metselaar :D

AART
29 september 2005, 21:07
Als muzikant moet je sowieso vervoer hebben :wink:

Wie zegt dat hij muzikant is....Misschien is ie wel een metselaar :D

:D

naja, als de datum tijdig bekent word en het een zaterdag/zondag is lukt het wel.

schizo910
30 september 2005, 12:16
count me in...

Michael AE
30 september 2005, 17:15
Ik zal er zeker bij zijn...

Negative K3 fan
30 september 2005, 18:03
ik wil ook wel meedoen, maar zoals altijd zit ik met vervoersproblemen

el loco
30 september 2005, 19:13
Als het in Almere is, kom ik waarschijnlijk ook langs.

Albert
30 september 2005, 19:17
als mn agenda het toelaat ben ik er ook bij.

Albert

Les Paul
30 september 2005, 19:32
Waarschijnlijk hebben we dinsdag een datum en kan iedereen zich aanmelden. In Off Topic is ook een deel van deze discussie gaande. Ik stel dan ook voor dat we hier een slotje op zetten en dit topic verder in Off Topic door laten gaan.

skabouter
30 september 2005, 19:43
gaaf plan robert, ik doe mee ! mensen vanuit of tussengelegen steden kunnen altijd meerijden natuurlijk!

ieme
30 september 2005, 20:43
mensen kunnen van heerenveen tot almere met mij meerijden!
Goed plan robert! Regel ff t een en ander met vd haar, moeten we Haaksma ofzo ook regelen?

ieme

Les Paul
30 september 2005, 20:51
mensen kunnen van heerenveen tot almere met mij meerijden!
Goed plan robert! Regel ff t een en ander met vd haar, moeten we Haaksma ofzo ook regelen?

ieme

Laten we even op de juiste datum wachten. Als Haaksma te regelen is zou dat best leuk zijn denk ik. De contacten met vd Haar lopen in dit geval via NL Muziek.

ieme
30 september 2005, 20:53
mensen kunnen van heerenveen tot almere met mij meerijden!
Goed plan robert! Regel ff t een en ander met vd haar, moeten we Haaksma ofzo ook regelen?

ieme

Laten we even op de juiste datum wachten. Als Haaksma te regelen is zou dat best leuk zijn denk ik. De contacten met vd Haar lopen in dit geval via NL Muziek.

prima! haaksma kan mooi via vd haar...
ik zal als de datum bekend is wel ff met erik contacten of ik een stationwagon vol demo amps kan lenen... :D

Acajou
30 september 2005, 20:54
Ik doe mee, mensen die op de route deventer almere liggen kunnen meerijden.

vulvasonic
30 september 2005, 22:20
Ik kom ook.

Dus mensen die in de buurt van Nijmegen wonen zijn welkom om met me mee te rijden. Laat maar even weten.

Nielsje
30 september 2005, 22:56
Ik wil ook! Neem wel wat oude meuk mee...

Weet nog niet of ik rijd, of me laat rijden, maar daar weet andor vast wel een antwoord op :P

Kim Wilson
30 september 2005, 22:59
Als het begin volgend jaar is kom ik denk ik ook wel. Effe mn eigensgebouwde kissie laten zien. En HOREN!!!! :-D

ieme
30 september 2005, 23:01
Lennart, neem jij je eigenbouw ook mee?

Negative K3 fan
1 oktober 2005, 12:12
als ik kom neem ik die natuurlijk mee en dan hoop ik dat hij dan wel heelhuids overkomt :D

Anders_Destium
1 oktober 2005, 12:35
Het is toch altijd vuurwerk met Lennart, je bent het aan je stand verplicht :lol:

ieme
1 oktober 2005, 12:36
Het is toch altijd vuurwerk met Lennart, je bent het aan je stand verplicht :lol:

remember the vox? die probeert ie nu te verkopen.....

Negative K3 fan
1 oktober 2005, 12:39
mja die zelfbouw heeft ook al lopen vuurwerken op de vintage amp meeting :D

en met de vox is nu niets meer mis, kortsluiting in (een van) de eindbuizen

ieme
1 oktober 2005, 12:40
mja die zelfbouw heeft ook al lopen vuurwerken op de vintage amp meeting :D

en met de vox is nu niets meer mis, kortsluiting in (een van) de eindbuizen

ja ja, dat zou ik ook zeggen als ik em wou verkopen!

andy
1 oktober 2005, 16:08
Ik wil ook! Neem wel wat oude meuk mee...

Weet nog niet of ik rijd, of me laat rijden, maar daar weet andor vast wel een antwoord op :P

Als ik kan rij ik met Pikasso mee. Misschien heeft hij dan nog een plekje vrij. Wij nemen iig dan geen gear mee. Er staat daar genoeg om op te geilen lijkt me. :wink:

Nielsje
1 oktober 2005, 23:57
Ik wil ook! Neem wel wat oude meuk mee...

Weet nog niet of ik rijd, of me laat rijden, maar daar weet andor vast wel een antwoord op :P

Als ik kan rij ik met Pikasso mee. Misschien heeft hij dan nog een plekje vrij. Wij nemen iig dan geen gear mee. Er staat daar genoeg om op te geilen lijkt me. :wink:

Dat is ook zo, aan de andere kant, ik voel me min of meer 'verplicht' om m'n LC top wel us te laten horen.. leuke sound voor weinig :)

Stitch
2 oktober 2005, 00:07
cool plan allemaal...maareh gaan we nu hier verder of in off topic?

ieme
2 oktober 2005, 08:55
Ik wil ook! Neem wel wat oude meuk mee...

Weet nog niet of ik rijd, of me laat rijden, maar daar weet andor vast wel een antwoord op :P

Als ik kan rij ik met Pikasso mee. Misschien heeft hij dan nog een plekje vrij. Wij nemen iig dan geen gear mee. Er staat daar genoeg om op te geilen lijkt me. :wink:

Dat is ook zo, aan de andere kant, ik voel me min of meer 'verplicht' om m'n LC top wel us te laten horen.. leuke sound voor weinig :)

tuurlijk kan dat Chris heeft een stationwagon, daar passen wel 3 heads en wat gitaren in. Chris ik wil jou valvetronix se wel ff testen....

AART
2 oktober 2005, 11:23
hmm, ik ga kijken of fluffy ook mee wil, misschien regel ik dan samen met hem vervoer ofzo...