PDA

View Full Version : GAS ATTACK!!!



Orpheo
28 september 2005, 14:35
Holy shit! ik kijk even voor de grap op de site van OLP, en wat zie ik..dit monster:

http://images.misupply.com/products/originalzoom/OLP/MM612TSB.jpg

en dan monster in positieve zin! in de USA kost ie 399 dollar... laat je m overkomen, kost in euro's iets minder met de huidige dollarkoers! ik denk dat ik mn kerstcadeautje al weet :D :lol:

bert k
28 september 2005, 14:39
Amaai... die heeft twee steeltjes :-D

Orpheo
28 september 2005, 14:43
Amaai... die heeft twee steeltjes :-D

ja, en hij kost peanuts :D

VooDoo
28 september 2005, 14:53
monster in de zn van gedrocht :roll:

robert-gitarist
28 september 2005, 15:28
best kicke ding :D
Eens ff keer sparen..heb altijd al een dubbelhals willen hebben :D

Orpheo
28 september 2005, 15:33
zeker, op ebay staat er nu eentje, met "nu kopen" voor 291 euro... helaas heb ik al die jackson.... :D

Koekje
28 september 2005, 15:33
inderdaad een monster :-?

Anders_Destium
28 september 2005, 16:04
en dan heb je hem, blijkt dat je er niets aan hebt, dat hij kut speelt en klinkt en dat hij veel te veel ruimte in beslag neemt. Not my bag...

Malochia
28 september 2005, 16:16
Allemaal wel leuk en aardig, maar zo'n ding ga je toch niet serieus kopen? :o

syarych
28 september 2005, 16:22
Leuke prijs voor een doubleneck. Maar bij zo'n prijs ga ik me toch afvragen wat nu de kwaliteit is van dat ding, ik verwacht dat dit niet al te best zal zijn.

Bovendien vind ik sunbursts buitengewoon lelijk, ik heb liever een egale kleur of een 'natural finish'.

Dit neemt overigens niet weg dat ik niet graag een doubleneck zou hebben, echter zou ik liever doorsparen voor iets waarvan ik wel zeker weet dat ik kwaliteit in handen heb.

Orpheo
28 september 2005, 16:38
ik heb al eens op een OLP gespeeld, en die dingen spelen heel erg lekker, en klinken ook nog eens verdomd goed.

en ruimte, ach, de een heeft 2 amps, de ander heeft 3 PRS-en, en ik heb binnenkort een doublenek. en ja, ik gebruik zo'n ding redelijk vaak als ik de kans heb.

Orpheo
28 september 2005, 16:38
ik heb al eens op een OLP gespeeld, en die dingen spelen heel erg lekker, en klinken ook nog eens verdomd goed.

en ruimte, ach, de een heeft 2 amps, de ander heeft 3 PRS-en, en ik heb binnenkort een doublenek. en ja, ik gebruik zo'n ding redelijk vaak als ik de kans heb.

Phoenix
28 september 2005, 16:42
ziet er lelijk uit, maar kost goedkoop ( :D ) dus voor de show is hij wel gaaf :)

syarych
28 september 2005, 16:54
ziet er lelijk uit, maar kost goedkoop ( :D ) dus voor de show is hij wel gaaf :)
Doch valt je 'show' snel in het water als dat ding nergens naar klinkt.

Satriani
28 september 2005, 17:01
Dat ding ziet eruit :razz:

BassAgent
28 september 2005, 17:05
Ik vind t een tof ding, maar het zou toffer geweest zijn als ie MM of Peavey geweest zou zijn...

Orpheo
28 september 2005, 17:59
Ik vind t een tof ding, maar het zou toffer geweest zijn als ie MM of Peavey geweest zou zijn...


OLP is de aziatische variant van MM hoor. die brengen echt goed spul op de markt. het speelt goed, klinkt heel erg goed. ik zie geen probleem. wellicht weer onbekend is onbemind. ach, your loss, not mine. ik ben er blij mee, ghehe, straks als meer mensen OLP gaan kopen schieten de prijsen omhoog :D

maar goed, wat de boer kent vreet ie niet.

Orpheo
28 september 2005, 18:00
Ik vind t een tof ding, maar het zou toffer geweest zijn als ie MM of Peavey geweest zou zijn...


OLP is de aziatische variant van MM hoor. die brengen echt goed spul op de markt. het speelt goed, klinkt heel erg goed. ik zie geen probleem. wellicht weer onbekend is onbemind. ach, your loss, not mine. ik ben er blij mee, ghehe, straks als meer mensen OLP gaan kopen schieten de prijsen omhoog :D

maar goed, wat de boer kent vreet ie niet.

BassAgent
28 september 2005, 18:07
Ik vind t een tof ding, maar het zou toffer geweest zijn als ie MM of Peavey geweest zou zijn...
OLP is de aziatische variant van MM hoor. die brengen echt goed spul op de markt. het speelt goed, klinkt heel erg goed. ik zie geen probleem. wellicht weer onbekend is onbemind. ach, your loss, not mine. ik ben er blij mee, ghehe, straks als meer mensen OLP gaan kopen schieten de prijsen omhoog :D

maar goed, wat de boer kent vreet ie niet.
Dat weet ik hoor, maar als het nou een échte MM was geweest was het natuurlijk beter geweest.

Orpheo
28 september 2005, 19:23
Ik vind t een tof ding, maar het zou toffer geweest zijn als ie MM of Peavey geweest zou zijn...
OLP is de aziatische variant van MM hoor. die brengen echt goed spul op de markt. het speelt goed, klinkt heel erg goed. ik zie geen probleem. wellicht weer onbekend is onbemind. ach, your loss, not mine. ik ben er blij mee, ghehe, straks als meer mensen OLP gaan kopen schieten de prijsen omhoog :D

maar goed, wat de boer kent vreet ie niet.
Dat weet ik hoor, maar als het nou een échte MM was geweest was het natuurlijk beter geweest.

ja, maar hoeveel die kost wil ik niet weten :D:D

BassAgent
28 september 2005, 19:44
Ik ook niet, maar bij de gedachte loopt het water me al in de mond 8-)

jorrit
28 september 2005, 20:16
OLP is de aziatische variant van MM hoor.

niet helemaal, ze maken ook spector (dacht ik) bassen na, het is een bedrijf dat gitaren namaakt in overleg met de orriginele bouwer. s altijd licenced by.

olp's zijn trouwens wel erg goed voor het geld heb zelf een olp bas thuis en al een aantal olp's bespeeld en voor het geld.....

jorrit
28 september 2005, 20:16
OLP is de aziatische variant van MM hoor.

niet helemaal, ze maken ook spector (dacht ik) bassen na, het is een bedrijf dat gitaren namaakt in overleg met de orriginele bouwer. s altijd licenced by.

olp's zijn trouwens wel erg goed voor het geld heb zelf een olp bas thuis en al een aantal olp's bespeeld en voor het geld.....

BassAgent
28 september 2005, 20:29
niet helemaal, ze maken ook spector (dacht ik) bassen na,
Correct, als je op Ebay zoekt op Spector kom je ook wel 1 of 2 OLP's tegen.

Dude
28 september 2005, 20:53
Feedback rotterdam heeft hem staan !! kan me herinneren dat die net in de 400 euro koste

Orpheo
28 september 2005, 20:58
Feedback rotterdam heeft hem staan !! kan me herinneren dat die net in de 400 euro koste

oh thnx!! ik zal eens kijken vrijdag.

ACSlater
28 september 2005, 21:54
ehhh het is toch "het is goedkoop en het kost duur"...dus

De OLP waar ik ervaring mee heb is niet zo'n beste; zwakke elementen, geen sustain, slechte tremolo.
Het gaat dan om een OLP met maar een hals :D Het hout van deze gitaar is "cheaper than cheap" en die mooie sunburst is een stukkie plastic.

Ik zou het niet doen als ik jou was.