PDA

View Full Version : Ivoren Mexicaan gebouwd... ;-)



Speeddemon
28 september 2005, 11:36
http://img.photobucket.com/albums/v700/hotwireaudio/cleansanchez1.jpg

#001.

Quink
28 september 2005, 11:44
:o :o Verkooooocht!!

(Tenminste, istie wel te koop?)

Speeddemon
28 september 2005, 11:53
Marten (fullorder) was de eerste gegadigde, Mr. Bluesbreaker de 2e, een amerikaan van HCFX de 3e, maar jij mag dus wel als 4e in de rij. :wink:

Ik maak er eerst 5 stuks, dan moet ik nog een revisie van de PCB doorvoeren.

Lord Abortion
28 september 2005, 11:56
Wat maak je nu eigenlijk allemaal van HWA-pedalen? Ik weet van custom ABY-boxjes, deze booster en dat gekke russische overdrivepedaal. Maar zijn er nog dingen?

LordRiffenstein
28 september 2005, 12:05
Met witte chickenhead? Waar heb ik dat nog gezien. :razz:

Ziet er erg strak uit Remco!!! Die van mij heeft trouwens afgelopen week weer een plaatsje in mijn rack, klinkt te goed om aan de kant te laten liggen. :o

Speeddemon
28 september 2005, 12:06
Wat maak je nu eigenlijk allemaal van HWA-pedalen? Ik weet van custom ABY-boxjes, deze booster en dat gekke russische overdrivepedaal. Maar zijn er nog dingen?
TB boxjes, channelswitchers (alleen geen momentary, aangezien ik daar geen LEDs bij kan aansturen), AB, ABC, ABCD (welke freak dat zou willen is me een raadsel), etc.

En op de lange termijn staan nog een distortion, een compressor en een overdrive gepland.

Speeddemon
28 september 2005, 12:14
Met witte chickenhead? Waar heb ik dat nog gezien. :razz: Heb ik ook voornamelijk gedaan om mevrouw Dunlop-Powell tevreden te stellen... :wink:
Overigens kan ik er ook zo'n creme-kleurige Fulltone-achtige knop op zetten. Die originele Fulltones heb ik er nog 6 van, maar zijn niet meer te koop bij Small Bear. Worden vast veel geld waard. Nu heb ik van die goedkopere Taiwanese varianten, die iets meer naar beige neigen, maar tegelijkertijd wel beter bij mijn ivoor/creme verf passen dan die originele Fulltone knoppen.



Ziet er erg strak uit Remco!!! Die van mij heeft trouwens afgelopen week weer een plaatsje in mijn rack, klinkt te goed om aan de kant te laten liggen. :o
Ik schrok al toen ik je Barber topic las. Ik had zoiets van "en mijn schatje dan? *snif* :cry: " :wink:

Ben blij dat ie weer gewaardeerd wordt. :)

maylingjv
28 september 2005, 16:08
speeddemon ik heb ook nog niet veel gezegt over je pedaaltje maar,het is gewoon part of mijn set-up geworden staat altijd aan :D

DREAMMACHINE
28 september 2005, 16:10
....doe mij maar nr. 5 dan speedy! 8-)

BartL
28 september 2005, 16:40
Echt zzzzupâh! :-D

Ben benieuwd hoe mn 3TB er in 't echt uit gaat zien 8-)

Daniël_san
28 september 2005, 16:41
Quanta quosta? :-D Mooi ding! 8-)

Speeddemon
28 september 2005, 16:52
Quanta quosta? :-D Mooi ding! 8-)
65 euries, maar misschien ga ik 'm na nr. 5 'improven'. Ik probeer 'm wel onder 75 euro te houden.

@Bart, de gaten van je 3TB zijn net geboord. Wat een rotzooi gaf dat zeg. :wink: Ben langer met stofzuigen bezig geweest dan met 't boren zelf.

BartL
28 september 2005, 16:55
Hehe...het leven van een pedaaltjes-bouwer gaat duidelijk ook al niet over...
http://www.flowers4you.nl/i/roos/rozengroot.jpg
:-D

Fumi SG
28 september 2005, 17:06
Quanta quosta? :-D Mooi ding! 8-)
65 euries, maar misschien ga ik 'm na nr. 5 'improven'. Ik probeer 'm wel onder 75 euro te houden.


Wou je er nog voor €10,- aan weerstanden en zooi bij in stoppen?? :-D

Speeddemon
28 september 2005, 17:19
Quanta quosta? :-D Mooi ding! 8-)
65 euries, maar misschien ga ik 'm na nr. 5 'improven'. Ik probeer 'm wel onder 75 euro te houden.


Wou je er nog voor €10,- aan weerstanden en zooi bij in stoppen?? :-D
Nee, maar misschien ga je wel effe te gemakkelijk aan extra arbeid, maat. :razz:
Ik heb zitten denken aan bijv. 2 extra potmeters voor EQ-ing (Alpha pots, €1,25 p.s. ) of een toggleswitchje die een hoog-af filter schakelt.

En dan bestaat er nog de mogelijkheid dat ik ze ergens ga laten poedercoaten. Als jij een adresje weet waar ze dat voor minder dan 7,50 per behuizing doen, laat het me gelijk weten. :roll:

Koekje
28 september 2005, 17:41
waar koop je de behuizingen ?

Speeddemon
28 september 2005, 18:15
www.smallbearelec.com

Robbert
29 september 2005, 18:17
Hmmm...

Speeddemon
29 september 2005, 18:20
Hmmm...
?

Random_hero
29 september 2005, 19:08
Soundsamples?
Hij ziet er wel retestrak uit ovreigens (Y).

Speeddemon
29 september 2005, 19:27
Soundsamples?
Hij ziet er wel retestrak uit ovreigens (Y).
LordRiffenstein heeft er 1tje geplaatst:

http://lordriffenstein.netfirms.com/sound/Myclone%20Amp.mp3

Robbert
29 september 2005, 20:45
Hmmm...
?

Tempting :wink:

Dirk_Hendrik
29 september 2005, 21:17
Prettig weer eens een sample te horen die niet afleid door de speelvermogens van de gitarist :wink:

birt
29 september 2005, 21:30
is dat niet goedkoop speeddemon? er kruipt toch behoorlijk wat geld en tijd in? :-?

Speeddemon
29 september 2005, 21:31
Prettig weer eens een sample te horen die niet afleid door de speelvermogens van de gitarist :wink:
dat kan 2 kanten opwerken hè?

Menig pedaal is verkocht, alleen maar omdat de clips dusdanig ingespeeld zijn, dat je denkt dat Mark Knopfler of Jimmy Vaughan bezig was...

Anyway, ik ben t.z.t. zelf ook nog wel van plan een aantal soundclips te maken, tbv de website. Maar da's nog toekomstmuziek. :wink:

Mitch
29 september 2005, 21:44
Goed zeg ! Clips doen toch een hoop, commercieel gezien. Mits goed opgezet, vermelding van gebruikte spullen, zowel de sound zonder als met effect etc.

Maar da's aan een pietje precies als jij wel besteed denk ik.
Keep up the good work !


Mitch, je spelling zuigt apeballen, even gecorrigeerd.

Dirk_Hendrik
29 september 2005, 22:04
is dat niet goedkoop speeddemon? er kruipt toch behoorlijk wat geld en tijd in? :-?
Ben op dit moment met een booster bezig. Als ik qua tijd ga kijken en dat ga doorrekenen is dit spotgoedkoop. Qua prijsstelling een boetiekbehringer.

LordRiffenstein
29 september 2005, 22:07
Prettig weer eens een sample te horen die niet afleid door de speelvermogens van de gitarist :wink:

Euhm, bedankt, denk ik :???: :cool:

Speeddemon
29 september 2005, 22:10
is dat niet goedkoop speeddemon? er kruipt toch behoorlijk wat geld en tijd in? :-?
Is ook, maar ik wil in een aantal prijssegmenten pedalen aanbieden.
Deze is relatief simpel, en mocht ik 'm gepoedercoat enzo maken, probeer ik 'm rond de 69-75 te houden.

Dan wil ik nog een 3-knops overdrive maken, die rond de 89 moet gaan kosten (kan overigens ook veel meer worden, als ik wat andere ideeën erop loslaat), en de MiG*Boost dus op 109, en dan nog een uitgebreide (metal)distortion rond de 129-149...

Hoe dan ook zul je van mij nooit Fuller/Zvex achtige prijzen zien.

zjanke
29 september 2005, 22:13
En op de lange termijn staat een compressor gepland.

Wat is lange termijn, wat moet dat kosten en klinkt ie ook zo goed als deze mexicaan en hoe gaat ie heten?

En kan ik er al op intekenen? :D

Fumi SG
29 september 2005, 22:21
Heb je eigenlijk een site van HWA?? :cool:

Speeddemon
29 september 2005, 23:19
En op de lange termijn staat een compressor gepland.

Wat is lange termijn, wat moet dat kosten en klinkt ie ook zo goed als deze mexicaan en hoe gaat ie heten?

En kan ik er al op intekenen? :D
de werknaam is "Kommie Pressor", maar da's nog heel lange planning.
Moet een relatief heldere/transparant comp worden, die ook goed als boost kan dienen. Beetje richting Barber Tone Press, maar met wat extra hoog.

wimmeltje
30 september 2005, 13:41
hey Speeddemon.

Je kan die hammond behuizingen ook gewoon bij RS components bestellen. Heb je dat al eens geprobeerd?

Speeddemon
30 september 2005, 16:31
hey Speeddemon.

Je kan die hammond behuizingen ook gewoon bij RS components bestellen. Heb je dat al eens geprobeerd?
zijn duurder, en je hebt een BTW nr. nodig.

Mijn 1590DD's bijvoorbeeld kosten me omgerekend ongeveer 17 euro p.s., daar zijn ze 26 euro geloof ik.

zjanke
30 september 2005, 21:27
de werknaam is "Kommie Pressor", maar da's nog heel lange planning.
Moet een relatief heldere/transparant comp worden, die ook goed als boost kan dienen. Beetje richting Barber Tone Press, maar met wat extra hoog.

Die werknaam wordt hopelijk niet de echte, maar de rest klinkt goed. Doe er mij maar eentje, zeker als ie niet duurder is dan een Barber :)

Mr.Bluesbreaker
1 oktober 2005, 15:27
Well done Remco! Dat ziet er weer retestrak uit. Zou je er eventueel ook een andere naam op kunnen zetten, of heb je die stickers al besteld?
Super hard-on vond ik een geniale naam, of hot burrito ofzo.
Ach, eigenlijk ook bijzaak maargoed.

Dirk_Hendrik
1 oktober 2005, 16:20
wat is er mis met deze naam? Mooie knipoog naar de bron:
http://www.dirtysanchezthemovie.com/ (minus de movie).

"hot burrito" voor een cleane booster?

Speeddemon
1 oktober 2005, 16:55
wat is er mis met deze naam? Mooie knipoog naar de bron:
http://www.dirtysanchezthemovie.com/ (minus de movie).

"hot burrito" voor een cleane booster?
vond 'm eigenlijk ook wel redelijk gaaf zo.

't zelfde met Commie Pressor. Kan zeer breed geinterpreteerd worden, met name voor de mensen die 't McCarthy regime in de VS van de jaren 50 nog kennen. :cool:

Overigens, dat TV programma Dirty Sanchez vind ik maar kul. De term zelf vind ik wel grappig (en smerig.)

Phyrexian
3 oktober 2005, 16:28
Mooi werk man. Echt waar.


Waar zit de 'unity gain' op deze booster?

Speeddemon
3 oktober 2005, 16:40
Mooi werk man. Echt waar.


Waar zit de 'unity gain' op deze booster?
knop op '0' (of "half 8").

Deze kan niet ONDER unity gain. Tussen 0 en 4 is het eigenlijk een buffer. Dan begint ie zachtjes in volume toe te nemen, en vanaf 7 is 't "BLAMMO", Unleash the fookin' fjury! 8-)

Phyrexian
3 oktober 2005, 16:46
Mooi werk man. Echt waar.


Waar zit de 'unity gain' op deze booster?
knop op '0' (of "half 8").

Deze kan niet ONDER unity gain. Tussen 0 en 4 is het eigenlijk een buffer. Dan begint ie zachtjes in volume toe te nemen, en vanaf 7 is 't "BLAMMO", Unleash the fookin' fjury! 8-)

Machtig! Net wat ik zoek. Bij veel boosters/overdrives zit je vaak te zoeken naar dat nulpunt.

Enig idee hoe goed dit pedaal werkt voor basgitaar?

Speeddemon
3 oktober 2005, 16:52
Enig idee hoe goed dit pedaal werkt voor basgitaar?
geen idee eigenlijk. Nog nooit geprobeerd.

Maar aangezien ik voor wat ruimere condensatoren heb gekozen, verwacht ik wel dat ie de sound niet dunner maakt ofzo.

Enige waar je mee op zou moeten passen, is met actieve elementen. Hij KAN over de zeik, als je te hard speelt. Ik merk 't met high output gitaar pickups al (als gain rond 2 uur staat).

Phyrexian
3 oktober 2005, 16:56
Enig idee hoe goed dit pedaal werkt voor basgitaar?
Enige waar je mee op zou moeten passen, is met actieve elementen. Hij KAN over de zeik, als je te hard speelt. Ik merk 't met high output gitaar pickups al (als gain rond 2 uur staat).

Thanks. Ik speel dus op een G&L bass met extreem hoge output elementen... valt er iets aan te doen (in't pedaal bedoel'k).

Speeddemon
3 oktober 2005, 17:36
Enig idee hoe goed dit pedaal werkt voor basgitaar?
Enige waar je mee op zou moeten passen, is met actieve elementen. Hij KAN over de zeik, als je te hard speelt. Ik merk 't met high output gitaar pickups al (als gain rond 2 uur staat).

Thanks. Ik speel dus op een G&L bass met extreem hoge output elementen... valt er iets aan te doen (in't pedaal bedoel'k).
ik denk 't eigenlijk niet.
Z'n cleane boost is puur op-amp gebaseerd, en zo'n opamp heeft z'n grenzen.

Ben je trouwens op de pedalendag?

tillens
3 oktober 2005, 19:34
ziet er inderdaad heel cool uit! nice work, ik zal binnenkort alsnog een review plaatsen op harmony, nog steeds geen tijd voor gehad. gr peter.

Speeddemon
3 oktober 2005, 20:43
ziet er inderdaad heel cool uit! nice work, ik zal binnenkort alsnog een review plaatsen op harmony, nog steeds geen tijd voor gehad. gr peter.
jij had toch geen Myclone? :???:

tillens
3 oktober 2005, 20:46
nee nog niet, ik had zoon ab box en ingebouwde switch laten maken door jou. maar ik zou daar nog een reviewachtig iets van maken alleen nog niet gedaan... maar desalniettemin gaaf spul!

tillens
3 oktober 2005, 20:47
by the way, een dag na ophalen bij je, stond ik in de mezz te breda met de nieuwe box, en het heeft prima gewerkt..

dano
20 oktober 2005, 21:53
whoeeeeeeeei ik ben benieuwd wanneer ik de mijne live kan gaan gebruiken, mijn hotrod wacht op een flinke buizenopdonder:P

fullorder
20 oktober 2005, 23:38
hoe zit dat trouwens met de mig*boost? komen daar nog nieuwe exemplaren van in de toekomst? kan ik me daar iets bij voorstellen als bijvoorbeeld de tweede trap van de super duper? zeg maar een boost, maar dan met een master volume knop. of is het toch iets anders?

Speeddemon
21 oktober 2005, 00:24
Ze komen wel weer (ooit), maar aangezien ik onlangs werkloos ben geraakt is de investering voor 10 gepoederlakte behuizingen nogal groot.

't is een boost/overdrive die van clean boost tot fuzzy distortion kan.

dano
2 november 2005, 19:18
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


;)

http://dano.nl.nu/sshots/gitaar/sanchez4sm.jpg

DREAMMACHINE
2 november 2005, 21:59
nice....helaas geen jaloezie hier....want hij komt, hij komt....binnenkort...vast wel...( hopelijk nog voor sinterklaar.... ).... 8-)

Quink
9 november 2005, 21:54
http://img.photobucket.com/albums/v396/Puddingcaster/Guitar%20stuff/CSKlein.jpg

Heb er nou een tijdje mee kunnen spelen, en ben er blij mee. Gewoon een lekker pedaal. Geen gezeik met 10.000 knopjes en dipswitches, gewoon een draaiknop om de boost in te stellen en verder geen gezeur. De boost is goed in te stellen. Soms heb je pedalen waarbij het verdraaien van een knop met 1/1000ste graad al gelijk een groot verschil uitmaakt. Hier gaat het gewoon geleidelijk. Boost blijft clean, tot ongeveer 3 uur. Dan treed er een lichte mate van overdrive op.
Pedaal ziet er ook goed uit, erg netjes geschilderd. Vind het knap hoe stofvrij het pedaal is. En het ontwerp is (vind ik) ook top.
Minpuntjes: 1. de constructie is niet helemaal optimaal bij gebruik met adapter.
2. De aan/uit knop: totaal overbodig! Waarom zou je het in hemelsnaam uit willen zetten? :-? Wil je geen boost: knop naar links. Klaar! :-D

dano
9 november 2005, 22:37
ik heb hem afgelopen week ook live kunnen proberen. Damn zeg, dat is een fijn solo geluid, ik gooi hem over een ts9 heen of over mn jackhammer, het geluid wordt wat breder en voller en bovenal een volumeboost zodat ik moeiteloos boven de andere (line6:P) gitarist uitkom! Ik wil hem nog wel eens proberen met de volumes flink hoog maar heb nog niet de kans gehad. Ik ga maar eens een weiland in de buurt opzoeken en daar mn amp neerzetten:)

Speeddemon
9 november 2005, 22:39
strakke foto, Quink! :o (wat voor camera gebruik je? Mijn Canon Powershot A75 is vaak al snel te korrelig als de licht-omstandigheden niet optimaal zijn, zelfs wanneer ik 'm handmatig instel (ISO 50, F 2.8, sluiter 1/30 sec.)

Anyway, aan 1 van de minpuntjes wordt gewerkt. Ik wil de print groter maken zodat ie makkelijk vast te zetten is met afstandhouders, en dan dus geen gezeik meer met zelf boutjes moeten lijmen enzo.

1 leuke update: het zit er dik in dat vanaf Clean Sanchez #006 (schrijf je alvast in :lol: ) de behuizingen creme ge-powdercoat zijn. Ja hij wordt duurder (€69 ipv €65), maar je moet het dan wel heel bont maken wil je paint-chips krijgen. Overigens zit in die prijsverhoging ook meegerekend een re-design van de PCB en een toekomstige toepassing van een silver mica condensator (hifi/audiofiel quality) voor 't hoog te temmen. (en ook de stijging van de zorgverzekering, etc. :razz: )

Verder, een vraagje aan 'gebruikers' / geinteresseerden:
hoe vervelend zouden jullie het vinden om de 9V input aan de linkerzijkant naast de output jack te hebben?

Dit is namelijk in het pedaal ongebruikte ruimte, en is logistiek voor 't pedaal zelf handig. Alleen kan ik me voorstellen dat het voor gebruikers minder handig is, aangezien output jack en 9V kabeltje dan misschien te dicht op elkaar zitten.

Quink
9 november 2005, 23:02
strakke foto, Quink! :o (wat voor camera gebruik je?

Ermm, Canon Powershot A40.. :oops: Ik kan je het origineel wel sturen, deze hier is een stukje verkleind.

Quink
9 november 2005, 23:08
Verder, een vraagje aan 'gebruikers' / geinteresseerden:
hoe vervelend zouden jullie het vinden om de 9V input aan de linkerzijkant naast de output jack te hebben?

Toevallig zit bij de Screwdriver de 9V input aan de rechterzijkant, maar dan aan de footswitchkant van de input, en vlak bij de input. Wat een fuck plek.
Dus: aan de linker zijkant prima, maar meer richting de draaiknop, en niet té dicht bij de jack.

Speeddemon
9 november 2005, 23:47
Dus: aan de linker zijkant prima, maar meer richting de draaiknop, en niet té dicht bij de jack.
dichter bij de draaiknop betekent in de weg van de printplaat en componenten. Als je de linkerkant van een pedaal recht voor je houd (dus de knop links boven ziet, en de switch rechtsboven), dan zou de 9V input RECHTS naast de output jack komen, ongeveer ter hoogte van de footswitch. DAAR is namelijk wel ruimte.

dano
10 november 2005, 12:04
ik meot eerlijk zeggen dat ik wel fan ben van een input bovenop. Ik heb mn sanchez op mijn pedalboard gezet en kan mooi mijn daisychain van bovenaf laten komen. Op een pedalboard is het handig dat de aansluitingen boven zitten, zo zijn ze ook eenvoudiger door te lussen met een daisy chain. zal binnenkort wel ff fotottje van mn pedalbordje posten.

fullorder
10 november 2005, 12:21
door het los vervoeren van mijn pedalen voor pedalendag, heeft mijn clean sanchez inmiddels wel een vintage look. wat vroeger dan verwacht, maar zou ie nu ook meer waard zijn? ;)

Speeddemon
10 november 2005, 13:35
door het los vervoeren van mijn pedalen voor pedalendag, heeft mijn clean sanchez inmiddels wel een vintage look. wat vroeger dan verwacht, maar zou ie nu ook meer waard zijn? ;)
Uiteraard, 't is de Pre-nummer 6 serie. :wink:

(grap komt alleen over als je 't hardop zegt, en blijkt dat 't net zo klinkt als Pre-CBS... ehm... ja... 'm...clou uitgelegd... weg grap :-? :lol: )

robzilla
10 november 2005, 14:02
Hoeveel boost heeft dit ding in totaal? En die na-nummer-6 doosjes hebben geen decals meer? :)

Speeddemon
10 november 2005, 16:30
Hoeveel boost heeft dit ding in totaal? En die na-nummer-6 doosjes hebben geen decals meer? :)
wel decals voorlopig (met zeefdrukken zou de prijs onevenredig stijgen, boven de 80 euro waarschijnlijk). Heb nog geen goedkope zeefdrukker gevonden, die 't voor minder dan 10 euro per kastje doet.

Maar ik vind decals soms ook fijner. Mijn huidige probleem is, dat met de zelfgespoten bakkies het soms voorkomt dat de verf niet lekker uithardt (vaak heel willekeurig), en als er dan decals opgaan, wil ik daarna meestal niet te veel transparante lak erop doen, omdat de boel dan helemaal zacht wordt/blijft.

Als de behuizingen gepowdercoat zijn, is die lak al keihard en supersterk, en kan ik er gerust 2, 3 lagen transparante lak overheen doen, zodat het ook nauwelijks meer opvalt dat er decals gebruikt zijn!

Speeddemon
10 november 2005, 16:35
Hoeveel boost heeft dit ding in totaal?
dB'tje of 25.

(oh, en wat die decals betreft, ik kreeg een beetje de indruk dat je 't goedkoop vond overkomen. Vergeet niet dat veel duurdere merken ook decals gebruiken (MJM, Catalinbread, Big Tone Music Brewery, etc.)
En dat zijn allemaal pedalen die een veelvoud van 69 euro zijn. :wink:
Ik kan ook wel een Jack Orman MOSFEt boost clonen, 'm Fat boost noemen, powdercoaten, zeefdrukken, custom enclosure en er dan 200 euro voor vragen, maar zo ben ik niet. :roll: )

dano
10 november 2005, 17:54
even terug op de adapter aansluiting; ik vind hem fijn zoals hij is; komt goed uit:

http://www.dano.nl.nu/sshots/gitaar/pedalboost1.jpg

http://www.dano.nl.nu/sshots/gitaar/pedalboost1.jpg

dano
10 november 2005, 17:56
mmm editen werkt niet, die 2e foto moet deze zijn:

http://www.dano.nl.nu/sshots/gitaar/pedalboost2.jpg

robzilla
10 november 2005, 19:33
Ik vind het niet perse goedkoop overkomen hoor, als het maar goed gedaan is is er niks mis mee :)

Thnx :)

Goose
10 november 2005, 20:24
@ Speedy,

Je zoekt dus een zeefdrukker...... (erg veel gedaan op grafische LTS en MTS) Heb zelfs een zeefdrukraam en rakel. En ik heb een adres waar in de apparatuur kan gebruiken....
10 EURO per pedaal???? uuuhm ik zou het zelfs voor de helft doen!!!!

Binnenkort maar eens gaan babbelen Speedy?

Greets Goose (Lex).

Robbert
10 november 2005, 20:29
Vette shit :o :D

Speeddemon
10 november 2005, 20:31
@ Speedy,

Je zoekt dus een zeefdrukker...... (erg veel gedaan op grafische LTS en MTS) Heb zelfs een zeefdrukraam en rakel. En ik heb een adres waar in de apparatuur kan gebruiken....
10 EURO per pedaal???? uuuhm ik zou het zelfs voor de helft doen!!!!

Binnenkort maar eens gaan babbelen Speedy?

Greets Goose (Lex).
Hey tof man!
Ja, als je 't voor een leuk prijsje kan doen, zorg ik wel voor voldoende pedalen! ;-)

Vergeet niet dat er ook een nieuwe batch MiG*Boosts aan gaat komen (10 stuks), en als ik ook nog ge-poederlakte behuizingen voor m'n Boss FA-1 clone kan regelen, zijn er dat ook weer een stel.

En ik heb nog een paar 'tricks up my sleeve'. ;-) Waarbij er 1tje witte bedrukking moet gaan krijgen.

marc_o
16 november 2005, 15:33
@ Speedy,

Je zoekt dus een zeefdrukker...... (erg veel gedaan op grafische LTS en MTS) Heb zelfs een zeefdrukraam en rakel. En ik heb een adres waar in de apparatuur kan gebruiken....
10 EURO per pedaal???? uuuhm ik zou het zelfs voor de helft doen!!!!

Binnenkort maar eens gaan babbelen Speedy?

Greets Goose (Lex).
Hey tof man!
Ja, als je 't voor een leuk prijsje kan doen, zorg ik wel voor voldoende pedalen! ;-)

Vergeet niet dat er ook een nieuwe batch MiG*Boosts aan gaat komen (10 stuks)

Zit je tijd hier niet te verdoen man!!!
Pak die bout en soldeer voor daddy Marc!!!!!!!!!

ik hou je in de gaten, ventje!

bluegate
16 november 2005, 16:10
Z'n cleane boost is puur op-amp gebaseerd, en zo'n opamp heeft z'n grenzen.


Je kunt de Opamp ook meer spanning geven, hierdoor krijgt hij meer headroom.
Bijv door een 7809 en 7909 te gebruiken (12V input).
Hiermee zou je de Opamp op +9V/-9V kunnen laten werken.