PDA

View Full Version : Ik heb zo het gevoel



Ic3gl0vE
14 september 2002, 14:08
dat ik er een gitaar bij wil, aangezien mijn gitaar een floyd rose heeft en stemmen van bijv. E naar Eb niet makkelijk gaat.

En het is helemaal niet goed dat ik het gevoel heb er een gitaar bij te willen hebben. Moet ik weer geld uitgeven enzo...
Wil iemand mij misschien een gitaar geven? Hoeft geen dure/erg speciale gitaar te zijn, gewoon een Epi G400 ofzo maakt mij al heel gelukkig :smile:

Swan
14 september 2002, 14:14
dan block je de floyd toch

signsofzodiac
14 september 2002, 14:56
Welkom bij de I.G.L.-patientenveringing (insane gear lust) :smile:

BLOK182
14 september 2002, 15:12
Ik schrijf me meteen in, als je ziet wat ik nog allemaal wil hebben.

sash
14 september 2002, 15:36
I'm in! :smile:

Neals
14 september 2002, 15:38
mjah, kheb nog maar 4 weken me nieuwe gitaar en wil ook wel weer een nieuwe...... derbij, en een versterker, en effecten.

Neals
14 september 2002, 15:38
mjah, kheb nog maar 4 weken me nieuwe gitaar en wil ook wel weer een nieuwe...... derbij, en een versterker, en effecten.

Casey
14 september 2002, 17:26
Deze was effe me fix voor nu !


http://members.lycos.nl/caseytappy/hpbimg/wolfgangsmall.jpg

Ic3gl0vE
14 september 2002, 18:57
Op 2002-09-14 14:14, schreef Swan:
dan block je de floyd toch


nee... want dan nog heb ik maar 1 gitaar (en een copystrat, en een western.. maar dat ff terzijde) en dat is niet handig als er een snaar breekt ofzo. 't is ook niet handig als je op het podium staat en je moet gaan stemmen enzo, kan je beter een andere gitaar pakken :smile:

Ic3gl0vE
14 september 2002, 18:57
/offtopic

die wolfgang is verrekte mooi

/offtopic

Casey
14 september 2002, 19:00
En hij klinkt zoals ie er uit ziet !

Ic3gl0vE
14 september 2002, 19:31
wat zouden jullie me eigenlijk aanraden onder de 400 euro? moet een gitaar zijn waar je lekker mee kan rocken.
specificaties die ik graag zou zien:

-h/h configuratie
-vaste brug
-liever niet iets strat-achtigs aangezien ik al een strat en een dinky heb

400 euro is niet al te veel geld voor een gitaar maar je moet er toch wat leuks voor kunnen krijgen denk ik (olp... epi SG...) en het gaat ook om een gitaar voor 'erbij'

Swan
14 september 2002, 19:35
ehhhhm.......als je de floyd blockt kan je em toch gewoon blijven gebruiken? dan kan je juist makkelijk ff anders stemmen

Anders Destium
14 september 2002, 20:01
Ik heb net een nieuwe gitaar (en 1 vlak voor de vakantie :smile: ) maar ik ben nu al weer een nieuwe versterker aan het spotten...
En eigenlijk ook al weer een nieuwe gitaar (Jem of Soloist) , Gear Acquisition Syndrom of simpelweg GAS is een heeeeel gevaarlijke ziekte :wink:

Casey
14 september 2002, 20:10
Ic3gl0vE , de Epi G400 is volgens mij precies wat je zoekt , die lijkt in niks op een strat , kost rond de €400,- , lekker bespeelbare hals zonder hiel , klinkt prima voor het geld en hij Rockt als de neten !
Ik heb hem zelf ook :

http://members.lycos.nl/caseytappy/hpbimg/G400Frontlycos.jpg

Je kan natuurlijk ook naar de dark side gaan met een Epi SG Gothic !

Ic3gl0vE
14 september 2002, 20:32
Op 2002-09-14 19:35, schreef Swan:
ehhhhm.......als je de floyd blockt kan je em toch gewoon blijven gebruiken? dan kan je juist makkelijk ff anders stemmen


maar eigenlijk waardeer ik die floyd tegenwoordig wel :smile:

------------------------------------------

EpiG400 lijkt me idd wel wat.. zat ik zelf ook al aan te denken, laatst was 'ie in de aanbieding bij musikproduktiv voor €375,-
Maar ik weet nog niet of ik een extra gitaar ga kopen hoor... ik wil al zoveel muziekstuff (digitale piano/nieuw keyboard, mengpaneel, goeie microfoon, stiekem ook wel een drumstel...)

Eko
14 september 2002, 21:53
Heren,de directe drang tot aankoop van genoemde waren is niet tegennatuurlijk, eerder van nature ingegeven.
Verder stimuleren wij hiermee de arbeidsmarkt in den vreemde , zoals in landen waar we ook ontwikkelingshulp brengen.
Eigenlijk zouden we dus goede daden verrichten door soortgelijke waren aan te schaffen.
Sterker nog , naar mijn bescheiden mening zouden we de aan te schaffen artikelen af moeten kunnen trekken van de belasting, danwel gesponserd moeten worden door een of ander ministerie.
Wie muziek maakt . is derhalve bezig met vredelievende activiteiten, voorwaar goedkoper dan het in stand houden van een leger.En dus veel beter voor de belastingbetaler als wij van Rijkswege de beschiking zouden krijgen over een dozijn instrumenten naar keuze met randapparatuur.
Met andere woorden:
VERZAMELEN MOT KENNE !
Ik heb nu een muziekkamer waar het eerste half dozijn staat en waar ruimte is voor de tweede helft.

Swan
14 september 2002, 22:06
als je de floyd waardeert waarom wil je dan nog n gitaar zonder 1 :grin:

Ic3gl0vE
14 september 2002, 22:33
hey eko: good point :smile:

en swan:

ik waardeer de floyd op mijn jackson nu wel redelijk.. maar als ik er een gitaar bij wil moet die makkelijk van E naar Eb of D kunnen enzo (nee, geen drop D, geen d-tuna erop :smile:)

Swan
14 september 2002, 23:08
hehe ok ik ken t...heb 2 gitaren met n floyd, waarvan ik er 1tje heb geblockt om precies dezelfde reden