PDA

View Full Version : boss-gt3.. goeie??



duck304
27 september 2005, 11:19
Ik ben nu een tijdje bezig met spelen en nu wil ik wat andere klanken uit m'n Ibanez krijgen. Ik heb dan een keuze om een aparte effecten te kopen (of de BOSS GT-3).., of ik kan een versterker kopen met daarin wat effecten. Ik moet evengoed wel een nieuwe versterker kopen want deze is te simpel en te weinig vermogen (de buren klagen nog niet :lol: )

Wat moet ik dus doen... ik kan de Boss-GT3 kopen op marktplaats voor een goed prijsje, maar ik kan ook gewoon wachten totdat ik een versterker heb gevonden met daarin wat effecten.

Fluffy
27 september 2005, 13:08
ligt er natuurlijk aan wat van effecten je wilt, hoeveel vraagt hij voor de gt3. is wel de oudste in die serie, tussen 150 en 175 zou goede rprijs zijn.

Nielsje
27 september 2005, 13:36
ik dacht altijd dat de gt5 de oudste was...

Speeddemon
27 september 2005, 14:01
ik dacht altijd dat de gt5 de oudste was...
is ook.

GT-3 is iets nieuwer en had ook meer effecten. GT-5 had weer wel custom distortions.

Fluffy
27 september 2005, 14:04
ik dacht altijd dat de gt5 de oudste was...
is ook.

GT-3 is iets nieuwer en had ook meer effecten. GT-5 had weer wel custom distortions.

ow, wist ik niet

duck304
27 september 2005, 14:15
ik kan hem kopen voor 175 euro... dus is niet zo heel gek duur. Had deze al eens geleent van een maat van me, en hij beviel me wel...

tis en lijkt me in ieder geval een leuk ding om mee te beginnen.. is tenminste ook oerdelijk want is allemaal ijzerwerk :lol:

Hij had er ook alles bij zitten, handleiding, adapter en was in perfecte staat. is nooit mee gegaan naar optredens...

Berik
27 september 2005, 16:33
Ik denk dat je dan beter voor de gt6 kunt gaan, want die staan op inet voor 230 - 270 euro