PDA

View Full Version : waar op letten aankoop vibrolux reverb SF



manny
25 september 2005, 21:35
ik kan een vibrolux reverb kopen uit 1975 .
waar moet ik op letten en wat is zo'n versterker ongeveer waard.

Mr.Jay
25 september 2005, 22:31
ik kan een vibrolux reverb kopen uit 1975 .
waar moet ik op letten en wat is zo'n versterker ongeveer waard.

kijk wat verder op dit forum, de vraag is pas wéér gesteld.

JaY

Baby Evil
26 september 2005, 09:11
Kijk eens bij http://www.ampwares.com/ffg voor uitvoeringen en verschillen ed, ook verschillende fender forums (zoals http://www.fenderforum.com/) hebben mensen die er veel over weten én die kennis ook graag kwijt willen.


Trouwens, Vibroluuuuuux *drools like Homer*.


Veel succes

Jan

Al
3 oktober 2005, 15:09
ik kan een vibrolux reverb kopen uit 1975 .
waar moet ik op letten en wat is zo'n versterker ongeveer waard.

-Vraag de verkoper naar de originaliteit, of er ooit aanpassingen gedaan zijn, of er een servicebeurt gedaan is en wat daar dan is uitgevoerd.

-Let er op dat de speakers goed zijn. Informeer welke speakers er inzitten. Ga na of de speakers geschikt zijn voor wat jij er mee wilt.

-Check het uiterlijk van de versterker. Ga er op spelen en neem daar even de tijd voor. Let op evt bijgeluiden, check de pots en of alles goed werkt, klop even op de kast en luister of je geluid door de speakers hoort. Vorm je mening over de sound. Vraag de verkoper of er nog bijzonderheden zijn.

De prijs is afhankelijk van hoe graag jij die amp wilt. Er staan er nu twee te koop (1195,= en 1250,=) Je kan wachten op een iets goedkopere maar of je die snel tegenkomt is niet te zeggen.

Al

heavy-metal-thunder
3 oktober 2005, 23:17
Enkele maanden terug heb ik een mooi exemplaar aan de haak geslagen voor 1000. Ik ben er wel tevreden over, heeft misschien niet dat typische Fender clean zoals een super Reverb, maar dat was ook niet de bedoeling. Ik zocht een versterker met een goed clean, die goed reageert op pedaaltjes zodat er stevig kan gerockt worden, compact en niet te zwaar is en die het bovendien redt op repetitie en optredens. Op al deze punten krijgt mijn VL een ruime voldoende.

matto
20 november 2005, 09:59
+1

matto
20 november 2005, 10:00
+1