PDA

View Full Version : Waarom doe je je ac 30 weg lennart?



AART
25 september 2005, 14:07
ik zag hem staan en ben een nieuwsgierig irritand ventje. :D

Dus: waarom gaat ie weg, en wat komt er nu?

lennartengel
25 september 2005, 14:33
Huh? Ik heb helemaal geen ac30! Of is er hier nog een Lennart :lol:

EmgMaster
25 september 2005, 14:37
Staat in de ad dat ie te hard gaat, beetje domme vraag eigenlijk :-D

Negative K3 fan
25 september 2005, 16:15
ja hij gaat keihard, en aangezien ik geen band heb schiet dat niet op. Ik speel er gewoon nooit meer op, volgens mij is hij zelfs al ruim 3 maanden niet meer aangeweest, simpelweg omdat mijn zelfbouw amp veel 'beter' is op een acceptabeler volume (ongeveer 10 watt). En ik kan het voor mezelf als arme student niet veroorloven om zon duur ding ongebruikt thuis te hebben staan.

hij klinkt nog steeds wel godsgruwelijk lekker... vooral icm fenders een supertoon.

AART
25 september 2005, 16:34
ja hij gaat keihard, en aangezien ik geen band heb schiet dat niet op. Ik speel er gewoon nooit meer op, volgens mij is hij zelfs al ruim 3 maanden niet meer aangeweest, simpelweg omdat mijn zelfbouw amp veel 'beter' is op een acceptabeler volume (ongeveer 10 watt). En ik kan het voor mezelf als arme student niet veroorloven om zon duur ding ongebruikt thuis te hebben staan.

hij klinkt nog steeds wel godsgruwelijk lekker... vooral icm fenders een supertoon.\

oh ok, betekend dat je iig nog niet hopeloos aan de gas bent zoals ieme(of ikke :D ).

Negative K3 fan
25 september 2005, 16:38
ik ben juist helemaal ontgast om heel eerlijk te zijn...

AART
25 september 2005, 16:39
ik ben juist helemaal ontgast om heel eerlijk te zijn...

ok, ikke het tegenovergestele, iemand nog een leuke ibanez rg(3xx oid) in de aanbieding voor me? :D

Jax
25 september 2005, 17:29
Man, je had toch zo'n prestige rg? Wat wil je echt met een 3xx serie? :???:

AART
25 september 2005, 18:10
Man, je had toch zo'n prestige rg? Wat wil je echt met een 3xx serie? :???:

backup.

*damn, laat ik een plectrum in mijn schoen vallen.... kan je het je voorstellen? :???: *