PDA

View Full Version : Wie kent dit gitaarmerk? Brian May model Abenarc? Valention?



ieme
25 september 2005, 10:38
http://www.queenzone.com/multimedia/pictures/images/Fan_Pics/DSC00004.JPG

Abenarc? Abenare? Valention? Valentsion?
Hier een foto van Jamie Moses met een Hongaarse Fan die een erg vette Red Special kopie in zijn handen heeft!

Het is geen Burns, Guild, Guyton, Kz's, Sei, RSguitars of Fryer. Persoonlijk denk ik dat het een klein Hongaars merkje is, maar wie zou me dat kunnen bevestigen?

Axelll
27 september 2005, 17:41
als je heel goed kijkt staat er volgens mij albenare :razz:

Squier4ever
27 september 2005, 19:13
ja of albernarc

Cubensis
27 september 2005, 19:27
volgens mij is die 2e letter geen B maar een teken uit het cyrillisch alfabet...

en dan zou die eerste dus ook niet persé een A hoeven zijn...

gloria
27 september 2005, 23:03
kan je toch gewoon checken op harmony central? Met al die merken?

Cubensis
27 september 2005, 23:06
zie jij er 1 van tussen staan dan?

ieme
27 september 2005, 23:07
dat heb ik als eerste gedaan gochum! en ja ook al naar de verschillende dingen ge-googled!

Orpheo
27 september 2005, 23:07
kan je toch gewoon checken op harmony central? Met al die merken?

ja, maar harmony central is niet echt betrouwbaar als het gaat om reviews...iedereen geeft zijn gitaar een 10 ofzo. alleen de gitaren van ed roman worden compleet afgekraakt, waarom zou dat toch zijn :lol: (ik heb nie alles bekeken, er is vast meer, maar dit is wat ik ervan weet)

daarnaast, ik denk dat ieme dat al gedaan heeft, om daarna toch maar hier wat te posten. :wink:

Lune-a-tic
27 september 2005, 23:35
volgens mij is die 2e letter geen B maar een teken uit het cyrillisch alfabet...

en dan zou die eerste dus ook niet persé een A hoeven zijn...
Inderdaad, een verzachtingsteken, mjachkiznak, eerste letter kan een L zijn, dan een verzachte e, een p (wegens d en die in het curillisch voor p staat) een a een r (die voor de guutural g zou kunnen staan) en een c om te eindigen (s uitgesproken denk aan cccp=sssr) samen Ljepags ????

Snaar'n Bennie
28 september 2005, 00:31
Ik zat zelf ook al op het BM forum te kijken. Denk dat het een one-off is. :???: Ziet er wel vet uit!!!!