PDA

View Full Version : Mijn nieuwe gitaar.....



Orpheo
24 september 2005, 03:50
Vlak nadat cubensis mn ouwe strat had bemachtigd, heb ik een " nu kopen" bod gedaan op deze jackson:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7352877703&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:12

de vorige keer is er zo eentje aan mn neus voorbij gegaan voor iets meer dan 600 euro, en daar had ik deze keer geen zin in. Ik was de hele avond op werk, geen idee hoe ik t zou moeten regelen qua geld-transfer, maar de eigenaar had me al gemaild met details, dus das eigenlijk geen probleem (op mijn gebrekkige duits na :D ) deze axe leent zich perfect voor wat mods...andere brug, andere pups...maar dat hout...bloedje mooi...echt super. ik heb eens op deze axe gespeeld (ook de PC3, en de PC1), en dat was echt grandioos; die hals was bijna perfect, en de toetsradius was ook top, van 10'' tot 14'' (ik heb liever tot 16'', maar he, je kan niet alles hebben).

dus maandag geld overmaken, en dan hopelijk binnen 2 weken in huis. oh ja, shipping is 20,30 euro...(ja, 20 euro 30 cent :P ) dus overall valt t mee.

Jax
24 september 2005, 07:23
Hee, mooi ding man! Schitterende hals echt, zonder enige markers. Staat erg strak. Veel plezier ermee!

PS Was jij niet degene met een Charvel model 6?

BartL
24 september 2005, 09:17
Gruwelijk vette plank :o

Vampire
24 september 2005, 09:21
Echt vet ding! Hoewel ik de head niet zo erg mooi vind, ziet die er wel erg verfrissend uit voor een Jackson :)

Gefeliciteerd!

Daniël_san
24 september 2005, 10:16
TEring, nooit gedacht dat ik een jackson heel erg lijp zou vinden :lol:

Gefeli dus :wink:

Orpheo
24 september 2005, 10:49
Hee, mooi ding man! Schitterende hals echt, zonder enige markers. Staat erg strak. Veel plezier ermee!

PS Was jij niet degene met een Charvel model 6?

jep, die HAD ik, maar daar heb ik een strat voor genomen, (ingeruild dus), en die strat heeft cubensis nu :wink: so it all comes together nicely.

tja, ik vond m ook heel mooi, heel jammer van die pickups, duncan designed, die krengen zijn echt bagger, maar jackson gebruikt over het algemeen goed hout, kijk alleen al naar die hals, dus met nieuwe pups erin is ie helemaal t heertje! (of juist dametje :razz: ) die finish smeekt gewoon om gouwe hardware en een zebrahumbucker.... :-D

Cubensis
24 september 2005, 10:53
moet makkelijk lukken binnen 2 weken, internationale overschrijving duurt een werkdag of 3-4 en vervolgens kost het verzenden vanuit duitsland ook nog iets van 2-3 werkdagen, dus moet goedkomen :)

TMKXL
24 september 2005, 10:55
Ik hou niet van Jacksons, maar deze is toch wel erg mooi (op de headstock na dan)! Gefeliciteerd. :)

Roy K.
24 september 2005, 11:01
Met een karakteristieke Jackson headstock had ik 'm mooier gevonden, maar hij is nu ook niet mis!! :P

Cubensis
24 september 2005, 11:03
p.s: orpheo: Pas je sig even aan ;)

Orpheo
24 september 2005, 11:04
p.s: orpheo: Pas je sig even aan ;)

:D thnx

AART
24 september 2005, 15:25
vette axe man!

echte mooie jackson.

Orpheo
4 oktober 2005, 18:10
zo, hij is binnen, de jackson. kwam gisteren aan, maar om een eenof andere reden ben ik er niet heel erg blij mee. die floyd rose is toch meer een irritatie dan een plezier, en de gehele feel is goed, maar niet mijn smaak. ik mis het gewicht en de feel van een les paul, raar maar waar.

ik heb dus besloten de jackson te verkopen. JA, binnen 24 uur. ik ga toch voor de zakk sig, ondanks dat mensen t me afraden.

oh ja, hij is overigens net zo mooi gemaakt als mijn ouwe charvel, als niet iets beter, welliswaar niet heeeel veel beter, maar wel iets. de pups zijn acceptabel, maar ze doen me toch weer realiseren dat mijn/een les paul mijn "thang" is. kortom: wie m wil, geef maar een gil (lees: PM) en doe een bod :). hij komt ook op gitaarmarkt waarschijnlijk.

Dick Wolkendeck
4 oktober 2005, 18:54
Jammer dat hij je niet ligt. Ik had al gehoopt dat je er beter op zou spelen dan Phil zelf :wink: , want die gozer zuigt :evil: (Def Leppard was ooit live op Parkpop, en de olijke Phil deed even een solootje. Allemachtig wat slecht :-( . Dat speel ik dronken nog beter! en origineler :wink: . Ik bedoel: een Iron Maiden sololick op halve snelheid is geen "Hee kijk mij nou-materiaal". En hij speelde ook niets moois/melodieus of zo. Op het podium ernaast speelde later Walter Trout, ik denk dat als Phil dit gehoord zou hebben, hij zichzelf opgehangen had. Laat hij gitaarspelen maar over aan echte artiesten zoals Nuno Bettencourt :cool: ).

Maar anyway, je had natuurlijk kunnen weten dat hij niet zou bevallen als je een Les Paul man bent (toch????). Charvels en Jacksons zijn immers "Superstrats", zoals dat heette in de 80's.

Dus nu een Les Paul Zakk? Mijn broer heeft de Epi versie. In de winkel bij Conijn (Eindhoven) klonk deze beter dan de echte Ginbson Zakk :o . Kan ermee te maken hebben dat de Epi de EMG 25th anniversary elementen erin had liggen :cool: , die zijn een tandje bruter dan de EMG81 die standaard in de Zakk zitten.

Dus voordat je je aandelen gaat verkopen: de Epi proberen en dan die lompe pups erin? Heb je nog geld over voor een ijsje. :P

Orpheo
4 oktober 2005, 19:01
Jammer dat hij je niet ligt. Ik had al gehoopt dat je er beter op zou spelen dan Phil zelf :wink: , want die gozer zuigt :evil: (Def Leppard was ooit live op Parkpop, en de olijke Phil deed even een solootje. Allemachtig wat slecht :-( . Dat speel ik dronken nog beter! en origineler :wink: . Ik bedoel: een Iron Maiden sololick op halve snelheid is geen "Hee kijk mij nou-materiaal". En hij speelde ook niets moois/melodieus of zo. Op het podium ernaast speelde later Walter Trout, ik denk dat als Phil dit gehoord zou hebben, hij zichzelf opgehangen had. Laat hij gitaarspelen maar over aan echte artiesten zoals Nuno Bettencourt :cool: ).

Maar anyway, je had natuurlijk kunnen weten dat hij niet zou bevallen als je een Les Paul man bent (toch????). Charvels en Jacksons zijn immers "Superstrats", zoals dat heette in de 80's.

Dus nu een Les Paul Zakk? Mijn broer heeft de Epi versie. In de winkel bij Conijn (Eindhoven) klonk deze beter dan de echte Ginbson Zakk :o . Kan ermee te maken hebben dat de Epi de EMG 25th anniversary elementen erin had liggen :cool: , die zijn een tandje bruter dan de EMG81 die standaard in de Zakk zitten.

Dus voordat je je aandelen gaat verkopen: de Epi proberen en dan die lompe pups erin? Heb je nog geld over voor een ijsje. :P

tja, ik vind ze heel erg mooi, en ik d8 dat deze anders zou zijn vanwege de nek en mahonie body etc etc.

maar idd,ik neem de epi (wellicht 2, de bullseye en buzzsaw). gibson is imo ook iets te duur..ghehe

Orpheo
4 oktober 2005, 19:02
Jammer dat hij je niet ligt. Ik had al gehoopt dat je er beter op zou spelen dan Phil zelf :wink: , want die gozer zuigt :evil: (Def Leppard was ooit live op Parkpop, en de olijke Phil deed even een solootje. Allemachtig wat slecht :-( . Dat speel ik dronken nog beter! en origineler :wink: . Ik bedoel: een Iron Maiden sololick op halve snelheid is geen "Hee kijk mij nou-materiaal". En hij speelde ook niets moois/melodieus of zo. Op het podium ernaast speelde later Walter Trout, ik denk dat als Phil dit gehoord zou hebben, hij zichzelf opgehangen had. Laat hij gitaarspelen maar over aan echte artiesten zoals Nuno Bettencourt :cool: ).

Maar anyway, je had natuurlijk kunnen weten dat hij niet zou bevallen als je een Les Paul man bent (toch????). Charvels en Jacksons zijn immers "Superstrats", zoals dat heette in de 80's.

Dus nu een Les Paul Zakk? Mijn broer heeft de Epi versie. In de winkel bij Conijn (Eindhoven) klonk deze beter dan de echte Ginbson Zakk :o . Kan ermee te maken hebben dat de Epi de EMG 25th anniversary elementen erin had liggen :cool: , die zijn een tandje bruter dan de EMG81 die standaard in de Zakk zitten.

Dus voordat je je aandelen gaat verkopen: de Epi proberen en dan die lompe pups erin? Heb je nog geld over voor een ijsje. :P

tja, ik vind ze heel erg mooi, en ik d8 dat deze anders zou zijn vanwege de nek en mahonie body etc etc.

maar idd,ik neem de epi (wellicht 2, de bullseye en buzzsaw). gibson is imo ook iets te duur..ghehe

Fumi SG
4 oktober 2005, 19:44
gooi er dan wel meteen ff 'echte' EMG's in! :wink:

Orpheo
4 oktober 2005, 19:49
gooi er dan wel meteen ff 'echte' EMG's in! :wink:

neej,die gaan in de buzzsaw die daarna komt, ghehe :cool:

almarvk
4 oktober 2005, 20:46
Verkoop je 'm nu weer of is het een andere aanbieder op gitaarmarkt?

vester86
4 oktober 2005, 20:55
ik heb dus besloten de jackson te verkopen. JA, binnen 24 uur.

hij komt ook op gitaarmarkt waarschijnlijk.


zou het???

Sliver
4 oktober 2005, 21:33
jammer dat die niet bevalt man, maar aan de andere kant kun heb je zo in korte tijd wel heel wat gitaren in bezit (gehad) 8-)

Orpheo
4 oktober 2005, 21:57
Verkoop je 'm nu weer of is het een andere aanbieder op gitaarmarkt?

ik verkoop m weer, en die jackson die op gitaarmarkt staat, dat ben ik dus.

@ sliver: ja, inderdaad veel gehad. fender, charvel, jackson, gibson.... en ik kom er steeds weer en weer achter dat les pauls de gitaren voor mij zijn. kortom: er komen er nog een hoop meer :D

Sliver
4 oktober 2005, 22:04
held! :-D

Sliver
4 oktober 2005, 22:05
held! :-D