PDA

View Full Version : Pedaaltje i.c.m modeling amp



Satriani
23 september 2005, 15:11
Ik wil rocken verdomme

Satriani
23 september 2005, 15:15
Yooooooo

Speel momenteel over een vox modeling amp , ben aan het sparen voor buizen maar wil totdat ik een echt goeie amp heb toch een zo goed mogelijke sound. Ben niet echt tevreden over de high-gain amp models op mijn amp, met single coils is de scheur dun vind ik vooral op laag volume. Maar het cleane geluid kicks ass, supervette sound alleen met de gain helemaal open op het boutique clean amp model, nog steeds geen scheur.

Ik zoek dus een overdrive/distortion pedaaltje waarbij ik die vette sound kan houden, en een lekkere scheur kan hebben ophet zelfde ampmodel.
Iemand ervarind met pedaaltjes over die vox dingen?
Welke kan ik het beste nemen? Niet te duur :wink:

Satriani
23 september 2005, 16:26
Niemand?

Bl44t44p
23 september 2005, 16:45
Ik stel voor dat je eerst langer dan 70 minuten leert wachten. Niet iedereen zit hier 24/7 op het forum, noch elke 70 minuten.

harrie-beton
23 september 2005, 16:54
Sattriani heeft altijd een prima scheur toch?

Even serieus - een goede scheur kost veel geld en een goede scheur komt uit een versterker of een modeling amp.

Satriani
23 september 2005, 17:19
Ik stel voor dat je eerst langer dan 70 minuten leert wachten. Niet iedereen zit hier 24/7 op het forum, noch elke 70 minuten.

Er zaten genoeg mensen dus blowme

jorrit
23 september 2005, 17:34
sjah goede scheur met single coils.... daar begin je al, ik weet niet wat voor geluid je wilt bereiken, t kan wel natuurlijk. maar het lijkt me zonde om een extra pedaal te kopen als je toch aan het sparen ben voor een buizen bak... houd dat geld dan ff in je zak en heb wat meer geduld dan dat je met je posts hebt :wink:

Satriani
23 september 2005, 18:32
Ik vind de scheur die ik nu heb :roll:
Erg dun, terwijl het clean supervet is.
Ik wil dus gewoon een pedaaltje ( liefst cheapass ) dat ik die goeie volle sound kan behouden , dus niet hoef te switchen van ampmodel

robert-gitarist
23 september 2005, 18:37
Ik stel voor dat je eerst langer dan 70 minuten leert wachten. Niet iedereen zit hier 24/7 op het forum, noch elke 70 minuten.

Er zaten genoeg mensen dus blowme

En als die het nou niet weten dan :S :S :S

sickpunk
23 september 2005, 18:39
jippie weer een ongeduldig persoon, wat is dat toch met al die nieuwe?

Satriani
23 september 2005, 18:59
jippie weer een ongeduldig persoon, wat is dat toch met al die nieuwe?

:roll:
Punkers.........................

robert-gitarist
23 september 2005, 19:09
jippie weer een ongeduldig persoon, wat is dat toch met al die nieuwe?

:-D :-D :-D
Afstraffen whehe :D :P

fullorder
23 september 2005, 19:20
sjah goede scheur met single coils.... daar begin je al

goede scheur met single coils? kan heel goed hoor, het lukt me elke keer weer. 8-)

alleen loop je nu tegen de beperkingen van jouw modeling amp aan en ben je dus, heel verstandig, al aan het sparen voor een goed buizenbak.
meeste pedaaltjes zullen niet erg goed werken met een modelling amp vrees ik, maar wellicht dat een goedkope fuzz je even uit de brand helpt?
voor de time being zou je een big muff kunnen kopen, met het oog op niet teveel geld uitgeven omdat je heel hard moet sparen voor een buizenbak ;)

fullorder
23 september 2005, 19:22
Je kan trouwens ook mijn pedaltone kopen, ben je meteen helemaal klaar ;)

FruscianteFan
23 september 2005, 19:45
sjah goede scheur met single coils.... daar begin je al

goede scheur met single coils? kan heel goed hoor, het lukt me elke keer weer. 8-)

alleen loop je nu tegen de beperkingen van jouw modeling amp aan en ben je dus, heel verstandig, al aan het sparen voor een goed buizenbak.
meeste pedaaltjes zullen niet erg goed werken met een modelling amp vrees ik, maar wellicht dat een goedkope fuzz je even uit de brand helpt?
voor de time being zou je een big muff kunnen kopen, met het oog op niet teveel geld uitgeven omdat je heel hard moet sparen voor een buizenbak ;)Big Muff is erg goed... trouwens, die kun je ook (beter!) gebruiken als je een lekkere buizenbak hebt!

Satriani
23 september 2005, 20:10
Je kan trouwens ook mijn pedaltone kopen, ben je meteen helemaal klaar ;)

Mwah zat eerder te denken aan een multitone combo :razz: