PDA

View Full Version : Roland cube-30 damn wat een lekkere versterker!



@iro
13 september 2002, 16:50
Echt waar ik hem hem terstraks gekocht en hij is super, ik heb verschillende versterkers getest waaronder marshall, fender, vox en echt hij blies ze allemaal weg! hij gaat superluid en je hebt er nog is cosm in, versterker simulaties dus en die mesa rectf. simultie is echt super!, man dit is echt een aanrader. ik ben geeen verkoper van roland ofzo hé, maar echt als iets goed is mag het geweten worden, als je nog een nieuwe versterker nodig hebt is dit je keuze. echt testen maar. (en voor weinig geld! 254 € !!!)

Chiel
13 september 2002, 17:05
Ach ja, smaken verschillen hè. Desondanks een heel leuk bakkie voor een dito prijsje.

@iro
13 september 2002, 17:07
de andere versterkers waren van zo rond dezelfde prijs klasse hé.

MegaDrive
13 september 2002, 21:26
Ik heb momenteel de cube 15 thuis staan, die kreeg ik tijdelijk bij mijn basgitaar :smile: omdat mijn Hartke combootje nog niet binnen was. Leuk bakkie indeed maar hij mist het vermogen die de 30 waarschijnlijk wél heeft. Veel plezier ermee. Goede waar voor je geld.

Ic3gl0vE
14 september 2002, 20:36
ik dacht dat de Cube serie voor keyboards was?

MegaDrive
14 september 2002, 22:41
Klopt, was oorspronkelijk ook zo. Maar men was zo creatief om de COSM technologie (bekend van de GT-5/3/6) en een wat zwaardere speaker in te bouwen in die versterkertjes waardoor ze uitermate geschikt zijn voor gitaar. Maar je hebt gelijk, ze hadden die lijn best een andere naam mogen geven.

Dude
14 september 2002, 23:33
hmm leuk voor je uiteraard, geniet ervan !