PDA

View Full Version : Hoeveel zal hij wegen?



Phoenix
22 september 2005, 18:22
Ik wil een ibanez gsa60 jumpstart pakket gaan kopen en nu vraag ik me af hoeveel zo'n pakket ongeveer zal wegen zodat ik weet hoeveel geld ik aan de postbode moet geven.
Iemand idee?

AART
22 september 2005, 18:24
reken op 9,34(5-10 kg)

Phoenix
22 september 2005, 18:29
ty :)

Phoenix
22 september 2005, 18:29
ty :)

Anders_Destium
22 september 2005, 18:48
Een gitaar meestal een kilo of 5, de startersversterker zal tussen waarschijnlijk ongeveer 10 kilo gaan wegen. Dus reken op een pakket tot 20 kilo. Gewoon wat extra geld in huis voor het geval dat. Ik neem aan dat er geen flinke buizenversterker bijzit, dan kan het pakket zo 50 kilo worden :o

AART
22 september 2005, 19:21
Een gitaar meestal een kilo of 5, de startersversterker zal tussen waarschijnlijk ongeveer 10 kilo gaan wegen. Dus reken op een pakket tot 20 kilo. Gewoon wat extra geld in huis voor het geval dat. Ik neem aan dat er geen flinke buizenversterker bijzit, dan kan het pakket zo 50 kilo worden :o

dat ding in een ibnez starterspack is nog geen 5 kilo....

Noot Muskaat
22 september 2005, 21:33
Als je zoiets koopt en je laat het thuisbezorgen dan krijg je echt van tevoren wel te horen wat het gaat kosten, denk je soms dat de postbode een weegschaaltje mee neemt en het dan aan de deur bij jou weegt en dan een prijsje met je afspreekt?!?!
Denk toch eens na man met die domme vragen!!

vester86
22 september 2005, 21:56
gast relax, val zo'n beginner niet zo hard aan. hoe kan een beginner weten hoe zwaar een oefenversterkertje weegt??

@topicstarter: vaak zitten de verzendkosten al bij de prijs inbegrepen, is dat bij jou niet zo??

Phoenix
23 september 2005, 07:51
Als je zoiets koopt en je laat het thuisbezorgen dan krijg je echt van tevoren wel te horen wat het gaat kosten, denk je soms dat de postbode een weegschaaltje mee neemt en het dan aan de deur bij jou weegt en dan een prijsje met je afspreekt?!?!
Denk toch eens na man met die domme vragen!!


:razz: sukkel :razz:


Als je bij de feedback bestelt, kun je dat onder rembours doen, het gewicht van je pakket staat er niet bij, maar wel hoeveel het kost wanneer het 5 kg is, 10 kg, 20 kg enz.
Nadat ik het pakket heb besteld kreeg ik een mailtje met daarin de bevestiging maar er stond geen woord in over de rembours kosten.
De postbode zal het heus wel weten, maar ik niet...
Daarom vraag ik hier op het forum hoeveel het ongeveer zal wegen.

Krijg ik zo'n achterlijke reactie... leuk... :roll:
@Vester: ty :wink:

RS-Rik
23 september 2005, 09:56
Die dingen wegen echt geek ruk maargoed, waarschijnlijk valt het in de kategorie boven de 5 kg