PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar besteld!



schizo910
22 september 2005, 16:17
Een American Vintage ‘52 Telecaster. Na vele exemplaren te hebben bespeeld uiteindelijk toch weer terecht gekomen bij de Vintage '52.

yup... pimp...


http://img306.imageshack.us/img306/9192/0100202850md7yn.jpg (http://imageshack.us)

Daniël_san
22 september 2005, 16:22
Gefeli. Zijn echt de oergitaren :cool:

Cubensis
22 september 2005, 16:24
yeah baby 8-) :D
geil ding

Harry
22 september 2005, 16:27
lekker!!!

olaf reijnders
22 september 2005, 16:32
8-) !

olaf reijnders
22 september 2005, 16:33
8-) !

olaf reijnders
22 september 2005, 16:37
Kloteforum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AlterEgo
22 september 2005, 16:43
pretteh

d'oh
22 september 2005, 19:41
bloody hell

dat is gewoon de gaafste gitaar op aarde

Phoenix
22 september 2005, 19:46
naast mij versbestelde gsa60 dan... maar ruig ding hoor schiez!

Anders_Destium
22 september 2005, 19:47
Gefeliciteerd :)

Zo te zien moet je hem zelf nog aflakken, kun je er gelijk een stoere Schizo graphic opzetten :lol:

Jeanken
22 september 2005, 19:48
Na deze wil je geen andere meer gewoon, enkel nog variaties ervan :D
Nee, tis echt gewoon een van de zaligste gitaren die ik ooit gehad heb, ooit stomweg verkocht voor het geld en nu zoek ik weer eentje..
Gefeliciteerd!

Raytheman
22 september 2005, 20:21
De enige echte :-D
Maar eh...besteld? dus zonder m eerst te hebben geprobeerd?
Men roept hier altijd zo hard dat iedere gitaar anders speelt ook al is het hetzelfde model enzo...

Zelf bestel ik ze ook gewoon ongezien hoor :D

schizo910
22 september 2005, 20:27
[quote="Raytheman"]

Noot Muskaat
22 september 2005, 21:40
Tja...

Dweezman
22 september 2005, 22:58
Mooi! Gefeliciteerd!




(ik wacht ook op een 'onbespeeld gekochte' gitaar...)

schizo910
22 september 2005, 23:02
ik snap echt geen bal van het forum meer...

Wil ik wat typfouten editten, boem post weg...
anyway... ik heb natuurlijk de mogelijkheid om de gitaar niet te nemen als hij niet bevalt, en een andere te bestellen. Maar zoals gezegd; ik heb meerdere '52 modellen geprobeerd van kenissen in winkels en ervaringen uit het verleden... ze bevielen me allemaal...

vulvasonic
22 september 2005, 23:08
Het zat er al een maandje aan te komen he? :D

Het blijft danook 1 der mooiste gitaren ook. Zeker in de oeruitvoering.
Alvast veel speelplezier!

Ben je niet een beetje bang dat je hiermee hetzelfde probleem gaat krijgen als met je strat (wat was het ook weer, te groot verschil in power tov je andere gitaren?)?

FELICITA!

Bigfoot414
22 september 2005, 23:22
Goed bezig schizo!!

Kwa klank vind ik dat een Tele meer Gibson-achtig klinkt dan een Strat, dus met het 'contrast' zal het nog wel mee kunnen vallen.

schizo910
22 september 2005, 23:25
Het zat er al een maandje aan te komen he? :D

Het blijft danook 1 der mooiste gitaren ook. Zeker in de oeruitvoering.
Alvast veel speelplezier!

Ben je niet een beetje bang dat je hiermee hetzelfde probleem gaat krijgen als met je strat (wat was het ook weer, te groot verschil in power tov je andere gitaren?)?

FELICITA!

meer een overall gevoel. De Strat is me ooit, als het ware, aan komen waaien (terwijl ik altijd al Tele dromen had) in een periode dat ik veel in de studio zat en merkte dat ik een singlecoil gitaar nodig had.... anyways, de Strat is nooit mijn ding geweest qua feel en geluid. Ik ben best bekend met Tele's en weet dat dit wel goed zit. Het was niet de power maar het iele geluid van de Strat en het missen van de Twang.


enne...maandje? nah, is wel heeel wat langer, maar sinds een maandje is de GAS wel aangesterkt :razz:

vulvasonic
22 september 2005, 23:31
meer een overall gevoel. De Strat is me ooit, als het ware, aan komen waaien (terwijl ik altijd al Tele dromen had) in een periode dat ik veel in de studio zat en merkte dat ik een singlecoil gitaar nodig had.... anyways, de Strat is nooit mijn ding geweest qua feel en geluid. Ik ben best bekend met Tele's en weet dat dit wel goed zit. Het was niet de power maar het iele geluid van de Strat en het missen van de Twang.


enne...maandje? nah, is wel heeel wat langer, maar sinds een maandje is de GAS wel aangesterkt :razz:

Dan zit het wel goed. Ik heb hetzelfde met strats en teles. De tele is veel meer mijn ding en ik kan er veel meer mee dan met een strat.

Maar ja, de strat blijft wel de mooiste en speelt het best van alles. Het is mijn thuisbasis. Hoewel ik 6 serieuze gitaren heb, waarvan 3 strats, terwijl de gitaren waar ik altijd op speel nou net die drie andere zijn. Het is een vreemd verschijnsel.

Eigenlijk is mijn enige droom nog een echte hele goede strat te bezitten.

schizo910
22 september 2005, 23:38
Tsja, die strat van mij speelde heerlijk, erg lekkere hals en toets. Maar zodra ik hem om mijn nek hing was de feel minder, ze liggen te plat tegen je lichaam naar mijn smaak. Het geluid was ook wel oké voor het maken van opnames, maar op het podium kon ik er niets mee.
(ik begin er nu aan te twijfelen of ik geen singlecut-fetisj heb :razz:)

Cubensis
23 september 2005, 11:11
heb gister in het oefenhok stiekem op die van X-pensive wino gespeeld (heeft dezelfde) en is zeker geen fout gitaartje, komt aardig in de buurt van een echte richwood ;)

butters
23 september 2005, 11:38
Tsja, die strat van mij speelde heerlijk, erg lekkere hals en toets. Maar zodra ik hem om mijn nek hing was de feel minder, ze liggen te plat tegen je lichaam naar mijn smaak. Het geluid was ook wel oké voor het maken van opnames, maar op het podium kon ik er niets mee.
(ik begin er nu aan te twijfelen of ik geen singlecut-fetisj heb :razz:)

misschien een bierbuikje kweken? ik dacht dat fender om de tele de juiste balans te geven ook strap-on bierbuikjes verkoopt.