PDA

View Full Version : Jackson KE3 Kelly of WRXT Warrior



crashandburn
21 september 2005, 19:51
Ik zit er over te denken om een nieuwe gitaar te kopen en ik twijfel tussen een Jackson KE3 Kelly en een Jackson WRXT Warrior.

Welke is van de 2 is het best? :???:

Swan
22 september 2005, 10:29
zeer vergelijkbaar kwa specs...ga er op spelen en kijk welke t beste aanvoelt...

crashandburn
22 september 2005, 11:11
zeer vergelijkbaar kwa specs...ga er op spelen en kijk welke t beste aanvoelt...

Dat was niet helemaal wat ik bedoelde met in mijn vraag. Ik zal hem wel opnieuw stellen.
Welke van de 2 is het beste qua kwaliteit?

Swan
22 september 2005, 11:32
zeer vergelijkbaar kwa specs...

Dat was niet helemaal wat ik bedoelde met in mijn vraag. Ik zal hem wel opnieuw stellen.
Welke van de 2 is het beste qua kwaliteit?

Cubensis
22 september 2005, 12:02
@swan: een squier heeft dezelfde specs op papier als een fender, wil niet zeggen dat de kwaliteit gelijk is, denk dat ie daarop doelt...

MoserCustomShopDotCom
22 september 2005, 13:20
@swan: een squier heeft dezelfde specs op papier als een fender, wil niet zeggen dat de kwaliteit gelijk is, denk dat ie daarop doelt...




zeer vergelijkbaar kwa specs...ga er op spelen en kijk welke t beste aanvoelt...

Dat was niet helemaal wat ik bedoelde met in mijn vraag. Ik zal hem wel opnieuw stellen.
Welke van de 2 is het beste qua kwaliteit?


zo dan? :lol:


Als je het mij vraagt.. Een Warrior is vetter! 8-)

crashandburn
22 september 2005, 16:48
Ik bedoel de constructie kwaliteit van de gitaren.

Swan
22 september 2005, 18:09
jesus

T ZIJN ZO"N BEETJE PRECIES DEZELFDE GITAREN.
(op de vorm na dan voordat er daar over wordt gezeken)
komt beiden uit de prof. series...

Jax
22 september 2005, 18:31
@swan: een squier heeft dezelfde specs op papier als een fender, wil niet zeggen dat de kwaliteit gelijk is, denk dat ie daarop doelt...

Hoe kun je zeggen dat een squier dezelfde specs heeft als een fender?

mistressforchristmas
25 september 2005, 16:37
de KE3 Kelly en de WRXT Warrior zijn ongeveer even goed
maar de KE3 Kelly is toch nog net iets beter en duurzamer dus ik zou voor de kelly gaan
(voor ongeveer dezelfde dezelfde prijs +- 550€ kan je ook een Jackson Randy Rhoads RR3 kope, ik heb al vaak op deze kunnen spelen en deze gitaar is ook beestig!)

Orpheo
25 september 2005, 17:29
@swan: een squier heeft dezelfde specs op papier als een fender, wil niet zeggen dat de kwaliteit gelijk is, denk dat ie daarop doelt...

Hoe kun je zeggen dat een squier dezelfde specs heeft als een fender?

lezen dude, lezen. hij zegt ook: OP PAPIER.

een squier heeft ook alder body maple neck, rosewood fingerboard, en een fender ook. zo, dezelfde specs. maar niet dezelfde gitaar. de kwaliteit van het hout is toch compleet anders. dat zei cubensis, en ik kopieer hem (in dit geval, ik ben het in dit geval als vanzelf met hem eens).

en het " kunnen zeggen" is niet zo moeilijk hoor. zie hier, ik zeg het ook:

een fender heeft dezelfde specs als een squier.

nie zo moeilijk hoor :wink:

VanKatoen
25 september 2005, 21:04
Check wel bij het uitproberen de aarde effe, en of je switch en je output goed vast zitten, daar heb ik problemen mee gehad