PDA

View Full Version : GAS(fender iron maiden)



robert-gitarist
21 september 2005, 20:06
Zo,vanmiddag eens op deze axe gespeelt :D
Kennis van me heeft dr een en echt dat ding speelt..mén echt geweldig...hele mooie gitaar ook om tezien,dat zwarte met die spiegel slagplaat erop...echt heel mooi..
Nu heb ik echt last van GAS :D :D :D
Wie weet wat z'n Fender Iron Maiden Signature nieuw heeft gekost?
Ben wel eens benieuwd..echt heel mooi ding..Seymore Duncan elementen erin aahh :D

Orpheo
21 september 2005, 20:23
ik dacht niet dat ie al te duur was, ik hoorde zo rond de 1500 euro max. maar echt populair was ie niet, en hij was al snel uit de handel genomen (helaas).

Ritch
21 september 2005, 20:35
Gast, als jij al een gitaar ziet krijg je al spontaan GAS :lol:

Orpheo
21 september 2005, 21:13
Gast, als jij al een gitaar ziet krijg je al spontaan GAS :lol:

ik hoop nie dat je t tegen mij hebt...?

groovyB3
21 september 2005, 21:14
Gast, als jij al een gitaar ziet krijg je al spontaan GAS :lol:

ik hoop nie dat je t tegen mij hebt...?

Want anders geef je em een klap? :roll:

RS-Rik
21 september 2005, 21:18
fak it, die dingen klinken echt awesome...

maiden klinkt toch ook gaaf? Het is misschien afgezaagd om te zeggen maar hun geluid is echt goed, vooral die wat sterielere, hogere distortion kan ik wel waarderen.

robert-gitarist
21 september 2005, 21:37
Gast, als jij al een gitaar ziet krijg je al spontaan GAS :lol:

Whaha of van dit soort reacties :D :D
*word me nieuwe onderschrift!! :D :D *

Nja echt veel last van GAS heb ik niet...maar toen ik op deze Fender speelde ging er toch iets groeien :-D :-D :lol:
Waar ik nog op GAS is de 50er Fender Strat van de Classic series uit MExico...kost geen drol..die MOET ik nog hebben...net als die Fender Black Paisly van Sambora :D

Ritch
21 september 2005, 22:13
:roll:

wille525
7 oktober 2005, 16:47
Die strat met Maiden signature schijnt echt heel goed te klinken. Een SD JB-jr en twee hotrails pickups. Mooie floyd erop....wat moet ie eigenlijk kosten??

Orpheo
7 oktober 2005, 16:55
Die strat met Maiden signature schijnt echt heel goed te klinken. Een SD JB-jr en twee hotrails pickups. Mooie floyd erop....wat moet ie eigenlijk kosten??

als je m vinden kan.... ik heb m wel eens gezien voor 700, maar met het zelfde gemak voor 1200.... tis dus ff zoeken, of er eentje zelf modden.

EmgMaster
7 oktober 2005, 17:03
Is ook een japanner toch?