PDA

View Full Version : London City cab in de weggeef...



Nielsje
21 september 2005, 17:05
test

Nielsje
21 september 2005, 17:11
Zoals sommingen wel weten heb ik vorig jaar een LC cab gekregen van andor. Hij deed er niets mee, en ik wilde de cab voor bij mijn (opgeknapte) LC top. Hij kwam zonder speakers, en beschadigt, vochtig hout etc.

In de hoop dat ik hem zou kunnen opknappen, heb ik hem een hele tijd droog gestald, zodat het hout beter zou worden. Nu, ben ik erachter dat ik geen geld, tijd en eerlijk gezegd ook geen plaats(werk) voor heb. het leek mij dan ook niet meer dan eerlijk de cab weer weg te geven, ik heb er immers ook niets voor betaald.

Ik heb met andor overlegd, en hij vindt het goed. Een paar 'eisjes'. De cab gaat naar iemand die hem wel wil opknappen, of wil proberen. het is niet de bedoeling (vind ik) om hem te krijgen om hem dan te verkopen, dat zou ik niet eerlijk vinden. De foto's staan wel op m'n webshots, de vochtplekken zijn inmiddels wel veel minder. De logo's zijn eraf, ze zijn teruggegaan naar andor, aangezien de sentimentele oude man zijn (:P:P:P) ze graag wilde hebben, als herinnering.

De cab staat vlakbij meppel, drenthe. Ik hoor het wel.

groeten,

Niels

andy
21 september 2005, 20:31
Hahaha, nou ja, behalve sentimenteel... Dan heeft mijn LC amp, tenminste ook een logo. :wink:

bentium
21 september 2005, 20:38
ik ben ZEER geinteresseerd, maar ik woon in antwerpen en dat is wat ver :-(

Nielsje
21 september 2005, 20:42
het dan idd wat ver.. bedenk je goed waarvoor je rijdt.. tis een eind...

bentium
21 september 2005, 20:52
het dan idd wat ver.. bedenk je goed waarvoor je rijdt.. tis een eind...daarom, ik ga niet rijden :(

benzine (in mijn geval dies(z)el) kost nu wat veel

echt spijtig :(

Nielsje
21 september 2005, 21:00
life's a bitch :)

nah ja hij is volgens mij voorlopig nog nie weg..

edit: Andor neemt hem uit eindelijk wel :P dies toch sentimenteel ;)

keef
21 september 2005, 21:34
Aardige actie... :)
Hout? ik zie alleen maar spaanplaat op de foto's... :???:

Nielsje
21 september 2005, 21:43
Aardige actie... :)
Hout? ik zie alleen maar spaanplaat op de foto's... :???:

Heey, een gegeven paard niet in bek kijken he? :razz:

spaanplaat wordt volgens mij gemaakt van afval hout.. dus hout. gottit? :P

V!N
21 september 2005, 22:07
Aardige actie... :)
Hout? ik zie alleen maar spaanplaat op de foto's... :???:Hallo Keef, we should party ! http://www.lespaulforum.com/forum/images/smilies/ylsuper[1].gif

jacky
22 september 2005, 00:11
Het heeft volgens mij geen zin om hier tijd en geld in te steken.

Spaanplaat kast en ook nog vochtig geweest ......


Die spaanplaat is dan al aangetast (buiten het feit dat het geen goed speaker kasten materiaal is) en daardoor erg bros.

dan weer tolex oid er overheen speakers er in


Dat wordt een hele dure onderneming om een kast van deze kwaliteit te restaureren


Beste optie is in de vuil bak

Nielsje
22 september 2005, 00:35
Dankje voor je positieve reactie,

ik vroeg dus om iemand die er WEL heil in zag, geen goeie stuurlui...

andy
22 september 2005, 00:42
life's a bitch :)

nah ja hij is volgens mij voorlopig nog nie weg..

edit: Andor neemt hem uit eindelijk wel :P dies toch sentimenteel ;)

Bijna wel, vooral na de laatste afval reaktie. :-(

http://www.meanmachine.nl/mm_v1_v2/Nije2.jpg

De LC bak, links in beeld en ja, ik ben de gitarist met het zwarte haar. :-D

Dude
22 september 2005, 21:18
a long long time ago..... in a galaxy far far away... was a man who then still had black hair.....





as i already said, a long long time ago

V!N
22 september 2005, 22:18
Zowel Brainbox als Supersister hadden vroeger enorme groene muren, in geen enkele recensie in het heden of verleden is het woord "spaanplaat" ooit gevallen. Ik zal niet ontkennen dat het niet het meest optimale materiaal voor een luidsprekerkast is. Maar de historie die aan dit merk kleeft, weegt daar voor mij wel tegenop.

Het is dat ik niets van London City heb, anders zou ik maar wat graag deze kast ophalen. Als er echt niets meer van te redden zou zijn, zou ik de maten zeer nauwkeurig opmeten en m'n eigen groene muur bouwen. :)

Niels, Andor, ik vind het een fantastisch gebaar van jullie en hoop dan ook dat een liefhebber zich nog meldt.

robzilla
22 september 2005, 22:55
Tja ik zou hem wel willen hebben, maar ik woon in Alphen aan den Rijn en het ziet er niet naar uit dat ik binnenkort nog eens in Drenthe kom :)

Ik hoop dat je er iemand blij mee kunt maken, toffe actie jongens!

Nielsje
22 september 2005, 23:16
Ik hoop ook dat er iemand langs komt :P

Als de tijd rijp is, koop ik wel een keer een 'complete' 4 x 12 om alsnog m'n setje compleet te krijgen. Voor deze heb ik de tijd gewoon niet..

Mocht niemand zich melden, dan stal ik hem alsnog op een goeie donkere en droge plek.. deze kast overleeft mij!! (ugh....)

andy
23 september 2005, 00:05
Zowel Brainbox als Supersister hadden vroeger enorme groene muren, in geen enkele recensie in het heden of verleden is het woord "spaanplaat" ooit gevallen. Ik zal niet ontkennen dat het niet het meest optimale materiaal voor een luidsprekerkast is. Maar de historie die aan dit merk kleeft, weegt daar voor mij wel tegenop.

Het is dat ik niets van London City heb, anders zou ik maar wat graag deze kast ophalen. Als er echt niets meer van te redden zou zijn, zou ik de maten zeer nauwkeurig opmeten en m'n eigen groene muur bouwen. :)

Niels, Andor, ik vind het een fantastisch gebaar van jullie en hoop dan ook dat een liefhebber zich nog meldt.

Dank je. Ik vind het wel jammer, dat het cabinet toch in zo'n slechte conditie was. Want het was voor Niels een mooi setje geweest. Maar ja, het ding heeft blijkbaar te lang in een te vochtige opslagkast gestaan.

AART
25 september 2005, 14:13
ik wil hem misschien wel opknappen tegen betaling :D

maar spaanplaat kasten zijn echte bitches, laatst een oude marshall kast(jaren 70, zonder speakers, slecht tolex en zooi) tegengekomen, maar die was ook spaanplaat, dus laten staan. Je moet hem iig opnieuw verstevigen lijkt me(nieuwe binnenlatten).

Bovendien lijkt me niet dat de baffle nog erg geweldig is(als die er nog inzit :D ).

Nielsje
25 september 2005, 21:51
Dat lijkt me niet handig dat ik jou er voor ga betalen :)

De baffle is wat beschadigt, maar nog wel goed, heel en , belangrijk, niet vochtig.

Bij deze: bump?

soapwater
26 september 2005, 15:06
Hiervan heb ik er twee in huis:

http://users.skynet.be/fa500290/LC/100_0099.JPG

http://users.skynet.be/fa500290/LC/100_0095.JPG

http://users.skynet.be/fa500290/LC/100_0094.JPG

Zoals ik in dat andere topic al vermelde: 4x12" Celestion G12M uit 1969 dus....

Heeft er iemand meer info over deze kasten?

Greetz

Nielsje
26 september 2005, 16:54
Nee,

maar zien er wel interessant uit :)

soapwater
26 september 2005, 17:00
interesse?

Greetz...

Nielsje
26 september 2005, 17:06
theoretisch wel,

maar ben bang dat ik je niet blij kan maken met een eventuele koop :( misschien over een jaartje ofzo?

Nu geen tijd en ruimte voor ze...

skabouter
27 september 2005, 09:14
ik zou hem ook wel willen, mn nieuwe LC topje is binnenkort gemaakt........
maar idd de afstand, zal ff moeten kijken.

Nielsje
27 september 2005, 10:13
Kan jij dan een LC cab fixen ska? :razz:

je hebt net 2 speakers weggedaan..en hier moeten er nog 4 in :)

:P

AART
27 september 2005, 16:15
als je niet in groningen had gewoont had ik het wl geprobeerd, maar helemaal naar groningen, dan is ie niet gratis meer.... :(

Nielsje
27 september 2005, 16:22
hij staat in nijeveen, das vlakbij meppel..

dus al niet meer helemaal naar grun ;)

V!N
27 september 2005, 16:25
Kinders toch .. voor een kast waarvoor je wel moet betalen, moet je toch ook een stukje rijden ?

Nielsje
3 oktober 2005, 18:22
bump?

ieme
8 oktober 2005, 09:57
ik wil em wel niels, lijkt me fair omdat jij mijn pedalcase gekregen hebt!

andy
9 oktober 2005, 01:54
Ik heb hier blijkbaar ook nog een stem in. :seriousf:
Ieme valt af.
:wink:

ieme
9 oktober 2005, 10:22
Ik heb hier blijkbaar ook nog een stem in. :seriousf:
Ieme valt af.
:wink:

oke

andy
9 oktober 2005, 13:01
Grapje joh. :wink:

Nielsje
9 oktober 2005, 13:28
Wat ben je er van plan mee ieme? Ik zou het persoonlijk wel jammer vinden als ie binnen 2 weken te koop stond voor 100 E....

ieme
9 oktober 2005, 16:25
Wat ben je er van plan mee ieme? Ik zou het persoonlijk wel jammer vinden als ie binnen 2 weken te koop stond voor 100 E....

orgineel maken natuurlijk!

ieme
9 oktober 2005, 16:26
Wat ben je er van plan mee ieme? Ik zou het persoonlijk wel jammer vinden als ie binnen 2 weken te koop stond voor 100 E....

orgineel maken natuurlijk!

andy
14 oktober 2005, 14:07
Het cabinet gaat naar een vriend van me, dus bij deze is de weggeef actie afgelopen.
Die kennis heeft een LC en wil graag een bijpassend cab.

ieme
14 oktober 2005, 14:12
Het cabinet gaat naar een vriend van me, dus bij deze is de weggeef actie afgelopen.
Die kennis heeft een LC en wil graag een bijpassend cab.

huh? ik heb vorige week met niels de deal gemaakt dat ik em dit weekend op zou halen! ik heb hier nog 4 gb speakers liggen...

Nielsje
14 oktober 2005, 14:46
hm.. het gaat hier een beetje fout in de communicatie

Ik had idd met ieme het er over gehad dat hij hem wel mocht hebben. Dit had ik verder nog niet met andor overlegd dat het definitief zou zijn.

Andor mailde mij dat een vriend van hem er belangstelling mee had, en dat andor wel wilde dat de cab daarheen zou gaan.

aangezien het meer andor's cab is dan de mijne (hij heeft alleen bij mij gestaan uiteindelijk) moeten jullie die onderling maar eventjes uitwerken...

ieme
14 oktober 2005, 22:28
geef em maar aan de vriend...

Nielsje
16 oktober 2005, 19:52
hm..

weer leven in het topic, Ieme heeft vandaag de cab opgehaald, maar zag het meteen al niet meer zitten :razz:

of hij gaat nu naar andy, of naar de liefhebber..

roept u maar!!

en sterkte :)

ieme
19 oktober 2005, 22:16
WIE WIL DIE CAB HEBBEN? ANDERS GAAT IN HET GROFVUIL!

Nielsje
19 oktober 2005, 22:50
tut tut, das ook nie lief,

keb het ding een jaar lang goed verzorgt!

Volgens mij wilde die vriend van andor hem wel hebben..

grofvuil.. tsss...

AART
19 oktober 2005, 22:57
als je hem echt bij het grovuil zet komt de gearpolitie in actie en word je voogdij over alle gearstukken ingetrokken.

deze worden bij mij ondergebracht tot je de gearliefhebtest met succes ondervonden hebt.

:razz:

Negative K3 fan
20 oktober 2005, 16:31
je mag hem echt niet bij het grofvuil zetten, je kunt he,m op zn minst meeslepen naar optredens voor een tr00 stage presence 8-)

ieme
20 oktober 2005, 16:33
tut tut, das ook nie lief,

keb het ding een jaar lang goed verzorgt!

Volgens mij wilde die vriend van andor hem wel hebben..

grofvuil.. tsss...

mooi wanneer komt andor zn vriend em halen?

andy
20 oktober 2005, 17:06
Ieme, pm je telefoon nummer ff, dan laat ik die kennis van me contact met je opnemen.