PDA

View Full Version : Waarde van mijn squier strat



rhcp_schipper
21 september 2005, 17:05
test

rhcp_schipper
21 september 2005, 17:07
Wat is mijn squier strat nu eigenlijk nog waard? Ben eigenlijk wel benieuwd!

http://image51.webshots.com/151/8/82/79/457188279RYmUbO_ph.jpg

http://image51.webshots.com/51/8/87/40/457188740nRrPzv_ph.jpg

Alvast bedankt!

EDIT:Als de foto's het niet doen moet je maar even op mijn linkje drukken, dan komen ze wel te voorschijn!

Phoenix
21 september 2005, 18:33
Ik heb GEEN idee, maar vind de kleur iig prachtig!

maarten69
21 september 2005, 18:37
2 euro en een krat bier!

maareuhm met dit soort merken geld toch meestal de regel (correct me if im wrong) 70% nieuwwaarde.. en als je hem dan op marktplaats zet kan het nog oplopen, misschien..

olaf reijnders
21 september 2005, 19:15
Wat ik wel weet is dat het afhankelijk is van welke serie het is en land waar het gemaakt is.

robert-gitarist
21 september 2005, 19:18
Wat ik wel weet is dat het afhankelijk is van welke serie het is en land waar het gemaakt is.

+1
En het jaartal kan ook nog wel eens wat extra doen...
Tenminste dat dacht ik..
In iedergeval mooie gitaar..z'n Squire heb ik zelf nog nooit gezien(aangezien je meestal rode,zwarte en 3tone sunburst modellen ziet)erg mooi :)

olaf reijnders
21 september 2005, 19:26
Hoe kan het dat ik die foto's niet zie?

dejohan
21 september 2005, 19:36
Hoe kan het dat ik die foto's niet zie?

Van masturberen word je blind.

Walternativo
21 september 2005, 19:52
Ook van een achterlijke klootzak zijn.
Maar iig als je net als ik Firefox 1.5 gebruikt moet je even klikken met je rechter muistoets en op View Image klikken.

AlterEgo
21 september 2005, 19:53
Hoe kan het dat ik die foto's niet zie? Leesch

RS-Rik
21 september 2005, 20:03
Nul komma Niks

Cubensis
21 september 2005, 20:28
het is geen oude ofzo, die hadden geen 70's headstocks, dus dit is een gewone moderne, zij het met een soort (nep, weet ik niet) flame erop, dus misschien kan je er 150-200 ipv 100-150 voor vragen, maar echt veel waard issie niet lijkt me

olaf reijnders
21 september 2005, 20:32
Hoe kan het dat ik die foto's niet zie?

Van masturberen word je blind.

Van de forumleden hier had ik wel wat meer stijl verwacht. :roll:


Ook van een achterlijke klootzak zijn.
Maar iig als je net als ik Firefox 1.5 gebruikt moet je even klikken met je rechter muistoets en op View Image klikken.

Bedankt voor de tip.

Aan de topicstarter. Mooie gitaar. Ik verwacht wel dat 't een fotoflame is. Ziet er zeker 8-) uit.

Quink
21 september 2005, 20:35
het is geen oude ofzo, die hadden geen 70's headstocks,

Pardon? :o De SQ's hebben ook een 70's headstock. Veel ouder dan dat heb je niet van Squier.

rhcp_schipper
22 september 2005, 08:07
Bedankt voor alle reacties! Heel erg cool! En over de kleur, in de winkel zeiden ze me al dat het een aparte kleur is!

En wat is fotoflame?

SDMF_Lispel
22 september 2005, 08:14
volgens mij dat je burst een soort sticker is ?

olaf reijnders
22 september 2005, 12:15
Fotoflame is een flame dat onder invloed met licht aan is gebracht (foto). Een procedure dat door 7ender voor het eerst (en misschien ook Squier) is gebruikt. Het is dus wel kunstmatig aangebracht. Staat er nergens een serienr.?

Cubensis
22 september 2005, 12:23
het is geen oude ofzo, die hadden geen 70's headstocks,

Pardon? :o De SQ's hebben ook een 70's headstock. Veel ouder dan dat heb je niet van Squier.
ja, maar die waren er niet met zulke fotoflames voorzover ik weet...
en je hebt zeker wel oudere series dan dat, JV, A, en nog 1 of 2 denk ik

Jorikjet
22 september 2005, 13:06
Mijn Squier uit silver series heeft gewoon kleine kop. is een 60's reissue

dejohan
22 september 2005, 13:09
Hoe kan het dat ik die foto's niet zie?

Van masturberen word je blind.

Van de forumleden hier had ik wel wat meer stijl verwacht. :roll:



Ook van een achterlijke klootzak zijn.



Jullie zouden een grap nog niet herkennen als ze in jullie neusgat zat. :D

FruscianteFan
22 september 2005, 13:16
maar dat was dan ook gewoon niet grappig

olaf reijnders
22 september 2005, 13:21
Hoe kan het dat ik die foto's niet zie?

Van masturberen word je blind.

Van de forumleden hier had ik wel wat meer stijl verwacht. :roll:



Ook van een achterlijke klootzak zijn.



Jullie zouden een grap nog niet herkennen als ze in jullie neusgat zat. :D

Een grap kan ik best wel waarderen maar als het op zo'n laag niveau is als "dat zei mijn vrouw vannacht ook" , hou dan wijselijk je mond!

dejohan
22 september 2005, 14:04
Oh, ik wist niet dat je van de grappenpolitie bent.
Nou dan zal ik in het vervolg eerst een 'aanvraag tot grap' indienen en dan kan jij die al dan niet goedkeuren.

:wink:

Quink
22 september 2005, 14:05
ja, maar die waren er niet met zulke fotoflames voorzover ik weet...

Lees nou gewoon eens wat je zelf typt:


het is geen oude ofzo, die hadden geen 70's headstocks, dus dit is een gewone moderne

Je baseert je conclusie dat het geen oude is op het feit dat er een 70's headstock op zit.



en je hebt zeker wel oudere series dan dat, JV, A, en nog 1 of 2 denk ik

Voor zover mij bekend is alleen de JV serie ouder:
JV 1982 - 1984
SQ 1983 - 1984

En die zijn niet veel ouder.

bat
22 september 2005, 14:19
Fotoflame is een flame dat onder invloed met licht aan is gebracht (foto). Een procedure dat door 7ender voor het eerst (en misschien ook Squier) is gebruikt. Het is dus wel kunstmatig aangebracht. Staat er nergens een serienr.?
Fotoflame is een foto van een mooi stuk gevlamd hout (in dit geval ook nog gebookmatched) die op een hele dunne film is afgedrkt die op het hout van de gitaar is geplakt. Lak erover en van een afstandje lijkt het net alsof je gitaar een fantastisch gevlamde top heeft op de body.

Als iemand hem mooi vind heb je mazzel, de meeste mensen hebben er juist een enorme hekel aan.

Waarde is inderdaad afhankelijk van land van produktie. Indonesie en China: 100-150 euro (max), andere landen in het verre oosten 150-200, Japan 200-300 (maar dat is ie niet).

olaf reijnders
22 september 2005, 14:33
Je hebt gelijk. Je hebt dan zeg maar een fototop.

Phoenix
22 september 2005, 14:39
Oh, ik wist niet dat je van de grappenpolitie bent.
Nou dan zal ik in het vervolg eerst een 'aanvraag tot grap' indienen en dan kan jij die al dan niet goedkeuren.

:wink:


wat zijn jullie toch allemaal kinderachtig zeg! :o
masturberen is heel normaal, dejohan is niet grappig en de foto's doen het wel als je verder kijkt als je lu...neus lang is.
(ja dat was ook een grap.. mocht die?)

:roll: anyway... ik weet niets van gitaren dus ik bemoei me hier gewoon mee omdat ik zelf ook een beetje kinderachtig ben.. :roll:

rhcp_schipper
22 september 2005, 14:49
Fotoflame is een flame dat onder invloed met licht aan is gebracht (foto). Een procedure dat door 7ender voor het eerst (en misschien ook Squier) is gebruikt. Het is dus wel kunstmatig aangebracht. Staat er nergens een serienr.?
Fotoflame is een foto van een mooi stuk gevlamd hout (in dit geval ook nog gebookmatched) die op een hele dunne film is afgedrkt die op het hout van de gitaar is geplakt. Lak erover en van een afstandje lijkt het net alsof je gitaar een fantastisch gevlamde top heeft op de body.

Als iemand hem mooi vind heb je mazzel, de meeste mensen hebben er juist een enorme hekel aan.

Waarde is inderdaad afhankelijk van land van produktie. Indonesie en China: 100-150 euro (max), andere landen in het verre oosten 150-200, Japan 200-300 (maar dat is ie niet).

Heb je de foto's gezien dan? Zo ja, vind je de gitaar zo lelijk dan?

Kim Wilson
22 september 2005, 14:50
Och, ik kon een klein glimlachje toch niet onderdrukken toen ik Dejohan's grapje las... :)

bert k
22 september 2005, 15:46
Vraag beantwoord, en nou stoppen met kinderachtig doen.