PDA

View Full Version : MIJN STAGG BASGITAAR EN TOEBEHOREN ZIJN GESTOLEN



Frenchy82
20 september 2005, 17:07
Dit is gebeurd tijdens mijn verhuizing in de ochtend van 19-9-2005. Dit was in de Groningse wijk Paddepoel. Het gaat om mijn Stagg Fusion basgitaar die te zien is op de volgende link: http://www.staggmusic.com/images/12381.jpg

Het zat in een simpele zwarte basgitaarhoes. In die hoes zaten ook een strap, jack en een stemapparaat Van het merk ROLAND.

Mijn basgitaar is misschien niet de beste in zijn soort, maar het heeft me, voor mijn doen, veel geld gekost. Als je het daarom ziet op internet of in Groningen geef me dit dan door.

Diegene die me de goude tip geeft die me direct naar mijn basgitaar en zijn toebehoren leidt krijgt € 20,-

Alvast bedankt

wietse
20 september 2005, 18:53
klote voor je, stagg basgitaren zijn in tegenstelling tot hun electrische gitaren best te pruimen.
ik zal de boel in de gaten houden, voor hetzelfde geld staat hij komend weekend ergens op een rommelmarkt te koop.

Yv
22 september 2005, 13:57
Heb je het serienummer , die vast wel met een stickertje of ergens met ander spul staat opgeschreven ? Ja er zijn altijd eikels die aan andermans spulletjes moeten komen, jammer voor je..

Saf
13 november 2005, 13:01
je echyt kut man. Maar ik denk dat diegene die hem gestolen heeft bij het open maken van de tas ook wel denk ach jammer het is maar een stagg. Maar dan ben je niet mee geholpen.

toen ik ging verhuizen heb ik alle instrumenten tegelijk in mijn oude gestouwd (er gaan bijna 30 gitaren en wat andere snaar instrumenten in een renault twingo, nog spijt vandat ik daar geen foto vangeknipt heb) maar toen ik ze naar binnen aan het brengen was moest mijn vrouw buiten bij de auto blijven staan. En dan woon ik in een hele rustige buurt maar toch.

Ic3gl0vE
26 november 2005, 00:48
vraag het ook eens op www.ranchorelaxo.nl, is een forum met veel mensen uit groningen!