PDA

View Full Version : Hot Wire Audio heeft al z'n 1e copy-cat...



Speeddemon
20 september 2005, 15:54
http://www.loop-master.com/catalog/product_info.php?cPath=23&products_id=116

Ik was daar dus mooi eerder mee. :-?

En de mijne heeft tenminste WEL een LED. :razz:

DREAMMACHINE
20 september 2005, 16:00
...... aanklagen!

Speeddemon
20 september 2005, 16:02
"Product added Monday 8 August 2005".

Bij mijn weten hebben zowel Yoeri als Eric hun Mini A/B Boxjes al sinds October 2004, dus die kerel was nog eens een LANGZAME copycat ook.

En waarschijnlijk rook hij de concurrentie ook wel, aangezien ie op een hoop dingen z'n prijzen heeft verlaagd.
Kan ook niet anders, want www.loooper.com was heel lang al goedkoper, terwijl die z'n kastjes WEL mooi verfde etc.

fullorder
20 september 2005, 16:03
dreigmails sturen!

kun je er niet eentje copy-pasten van ome zachary ofzo?

Thom TK
20 september 2005, 16:32
AB boxjes?? die had je toch allang?? :???:

Speeddemon
20 september 2005, 16:50
Ongeveer sinds Oktober 2004.

Maar ik was de eerste (in de hele AB Box wereld), die die superkleintjes maakte, van 5 x 5 cm. Loooper en Loop-master gebruikte nog steeds die langwerpige types (9,2 x 3,8cm).

robzilla
20 september 2005, 17:04
Ongeveer sinds Oktober 2004.

Maar ik was de eerste (in de hele AB Box wereld), die die superkleintjes maakte, van 5 x 5 cm. Loooper en Loop-master gebruikte nog steeds die langwerpige types (9,2 x 3,8cm).

boeiend :)

net of A/B boxjes iets vernieuwends zijn :)

Lucky
20 september 2005, 18:03
Ongeveer sinds Oktober 2004.

Maar ik was de eerste (in de hele AB Box wereld), die die superkleintjes maakte, van 5 x 5 cm. Loooper en Loop-master gebruikte nog steeds die langwerpige types (9,2 x 3,8cm).

Maakte Andy (dot-dot-dot op HC) ze niet al eerder. volgens mij had hij ze al een jar of vier geleden te koop staan.

Speeddemon
20 september 2005, 21:11
@ Robzilla: tuurlijk had ik 't wiel niet opnieuw uitgevonden, maar ik was wel de 1e met zulke kleintjes.* Dat unicum is dus nu niet uniek meer.

@Lucky=*= Die van Andi (Dot-dot-dot) waren 6,5cm x 5,5cm, ietsje groter dus.

robzilla
20 september 2005, 21:17
@ Robzilla: tuurlijk had ik 't wiel niet opnieuw uitgevonden, maar ik was wel de 1e met zulke kleintjes.* Dat unicum is dus nu niet uniek meer.

@Lucky=*= Die van Andi (Dot-dot-dot) waren 6,5cm x 5,5cm, ietsje groter dus.

Nja, ik bedoel jij gebruikt ook van die smalle, lange behuizingen net als loooper doet bijvoorbeeld. Van een copycat spreken is een beetje overdreven..

Robbert
20 september 2005, 21:47
Vroeger deden we nog wel eens wedstrijdjes wie de grootste had... :D

BartL
21 september 2005, 00:34
:o


....dus :lol:

Speeddemon
21 september 2005, 00:46
@ Robzilla: tuurlijk had ik 't wiel niet opnieuw uitgevonden, maar ik was wel de 1e met zulke kleintjes.* Dat unicum is dus nu niet uniek meer.

@Lucky=*= Die van Andi (Dot-dot-dot) waren 6,5cm x 5,5cm, ietsje groter dus.

Nja, ik bedoel jij gebruikt ook van die smalle, lange behuizingen net als loooper doet bijvoorbeeld. Van een copycat spreken is een beetje overdreven..
't verschil is dat ik Davey Boggs meerdere malen z'n credit heb gegeven en ook verschillende potentiële klanten van mij heb doorverwezen naar hem (omdat ie die lange smalle strips maakt etc.)
Ik moet dat nog zien gebeuren naar mij toe.

En face it, ik was wel de 1e in NL met die kleine bakkies. Loooper had z'n US concurrentie al van Keeley en Loop-Master.

BlackSun
21 september 2005, 11:27
Pff..wat een gezeur om wie het eerste de kleinste behuizing had... :-?

ALs je er nou patent op had ok, maar ik vind dit beetje zeikerig hoor, jij kopieerde zelf ook fx-pedalen van anderen (het ene telefoontje? ...) en nu wel gaan zeuren dat er iemand anders ook kleine AB -boxjes maakt :P

Speeddemon
21 september 2005, 11:31
zoals ik al zei, van verschillende concurrenten bestonden al concurrenten. Die 5x5 bakkies waren uniek, nu niet meer. that's all.

niet zo negatief, mannetje. :razz:

BlackSun
21 september 2005, 11:33
Ach negatief negatief...ik vind et gewoon een beetje hypocriet :D

Speeddemon
21 september 2005, 12:00
tja, en ik geef dus aan waarom dat niet, of toch zeker veel minder hypocriet is.

LordRiffenstein
21 september 2005, 16:12
Een copy is natuurlijk het grootste compliment wat je kan krijgen.

Maar jij moest zonodig zeuren :razz:

Iemand een pre-copy HWA mini A/B kopen?? :cool:

Dirk_Hendrik
21 september 2005, 16:25
Iemand een pre-copy HWA mini A/B kopen?? :cool:

Ligt er aan,

Is dat er 1 uit de serie waar Remco z'n decals nog met z'n eigen snot plakte of een latere waar de hond van de buren werd gebruikt. Het schijnt dat die met hondensnot iets rauwer klinken.

Quink
21 september 2005, 16:33
Is dat er 1 uit de serie waar Remco z'n decals nog met z'n eigen snot plakte of een latere waar de hond van de buren werd gebruikt. Het schijnt dat die met hondensnot iets rauwer klinken.

http://smile.smilies.nl/443.gif http://smile.smilies.nl/443.gif Godgloeiende gotver. Dus zo komt hij aan die kleur van mijn TB'tje. Diamant effect zeegroen, my ass. Snotgroen met klonten!

Speeddemon
21 september 2005, 21:33
Is dat er 1 uit de serie waar Remco z'n decals nog met z'n eigen snot plakte of een latere waar de hond van de buren werd gebruikt. Het schijnt dat die met hondensnot iets rauwer klinken.
De buren hebben 5 honden (4 Mechelse herders -stelletje kutblaffers- en een klein oud vuilnisbakkending), dus daar zit ook nog 'tone variety' in. Die van 't vuilnisbakkenras hebben een wat vintage-er karakter. Die van de Mechelse herders klinken wat strakker, maar ook Vlaamser. :roll:

Quink
22 september 2005, 01:10
Belgische hond: Allee manneke, als u niet rap weer terug over dat hek klimt zal ikkik eens in uw broek komen hangen.
Hollandse hond: Waf! Grr!

Ik geef toe, het zit in de nuance, maar er is verschil in "tone".

:D

Speeddemon
22 september 2005, 10:47
Belgische hond: Allee manneke, als u niet rap weer terug over dat hek klimt zal ikkik eens in uw broek komen hangen.
Hollandse hond: Waf! Grr!

Ik geef toe, het zit in de nuance, maar er is verschil in "tone".

:D
geweldige observatie, Harald! Belgen zeggen idd vaak zo'n 'iekkiek' achtig iets ipv ik. :seriousf:

phx
22 september 2005, 10:52
:???:
+1

phx
22 september 2005, 10:53
:???:
+1