PDA

View Full Version : Buizenreparateur omgeving Zwolle/Dedemsvaart



almarvk
19 september 2005, 19:32
Weet iemand een goede buizenversterker reparateur in de buurt van Zwolle?

M'n London City zei dus zo maar pats :-(

Dick Wolkendeck
21 september 2005, 13:11
Valvett Amps in Zwolle. Bel Guido in de avonduren 038 423 61 75.

Kim Wilson
21 september 2005, 13:15
Valvett Amps in Zwolle. Bel Guido in de avonduren 038 423 61 75.
:o
Guido van de Big One? Is ie zeker voor zichzelf begonnen? :P

robert-gitarist
21 september 2005, 19:20
Valvett Amps in Zwolle. Bel Guido in de avonduren 038 423 61 75.
:o
Guido van de Big One? Is ie zeker voor zichzelf begonnen? :P

Guido?
Is dat die wat oudere man die daar rond loopt?
Of nja oud,dacht iets van begin 50?

almarvk
21 september 2005, 19:51
Mooi in de buurt, zal het 's proberen :)

Kim Wilson
22 september 2005, 11:08
Valvett Amps in Zwolle. Bel Guido in de avonduren 038 423 61 75.
:o
Guido van de Big One? Is ie zeker voor zichzelf begonnen? :P

Guido?
Is dat die wat oudere man die daar rond loopt?
Of nja oud,dacht iets van begin 50?
Nee, Guido is die rooie jongen met bril.

nicoverduin
22 september 2005, 11:56
Is dat die wat oudere man die daar rond loopt?
Of nja oud,dacht iets van begin 50?
Pas op he met je oud ....... :-D :-D :-D :-D

Nielsje
22 september 2005, 12:08
Hm.. als ie bij de big one heeft gewerkt moet je opassen :)

Hopelijk is ie anders dan de gemiddelde zak die daar rondloopt.

Kim Wilson
22 september 2005, 12:36
Hm.. als ie bij de big one heeft gewerkt moet je opassen :)

Hopelijk is ie anders dan de gemiddelde zak die daar rondloopt.
Guido is wel een goeie gast hoor. Misschien is ie daarom juist wel weggegaan bij de Grote Eén. :wink:

Nielsje
22 september 2005, 14:14
Okeej, dan geloof ik je op je woord..

ik neem aan dat je vast wel eens bij big one geweest bent, en dus ook hun manier van 'zaken' kent..

Kim Wilson
22 september 2005, 14:30
Okeej, dan geloof ik je op je woord..

ik neem aan dat je vast wel eens bij big one geweest bent, en dus ook hun manier van 'zaken' kent..
Het is eigenlijk de enige grote zaak bij ons in de buurt, dus ik ken ze wel een beetje. Alleen probeer ik ze hoe langer hoe meer te mijden. Voor mijn drumspullen ga ik inmiddels naar Rhythm & Music...

Nielsje
22 september 2005, 15:05
Grote jongen :)

Ik ken ze ook goed, kom uit de buurt van meppel...

ze probeerden me ooit een amp te verkopen die kaduuk was :S
lage inruilwaarden.. en een vriend van me heeft ooit 3 maanden gewacht op een (klein) reparatie klusje..

grrrrrrr...

Arjan D.
27 september 2005, 11:11
Ik heb ooit een tijdje wat gitaarles gehad van iemand die er ook heeft gewerkt (bij bigone dus), en hij is daar dus vooral weggegaan omdat het zoontje van de oude baas daar nu de baas is, superarrogant kereltje.

En ik vroeg er een keer voor zo`n imbussleutelhouder (leek me wel handig, paar maten van me hadden ook zo`n ding), kijkt die kerel zijn collega aan op zo`n manier van "hoor jij daar ook een lama schijten?"
Ik leg uit wat ik zoek, en zeg dat een paar maten van me dat ook gebruiken,
komt ie aan met: ja wat bedoel je nou, je bent supervaag, bla,bla, moet je maar andere vrienden zoeken etc. :-?
Toen kwam klaas (de reparateur) net binnen, wist meteen wat ik zocht, rekende meteen af. Met die klaas heb ik ook verder de beste ervaring, en hij heeft er ook wel verstand van, maar de rest van dat personeel is werkelijk om te huilen. Verder heb ik wel meer van soortgelijke akkefietjes gehad.

Kim Wilson
27 september 2005, 11:41
Ik heb ooit een tijdje wat gitaarles gehad van iemand die er ook heeft gewerkt (bij bigone dus), en hij is daar dus vooral weggegaan omdat het zoontje van de oude baas daar nu de baas is, superarrogant kereltje.

En ik vroeg er een keer voor zo`n imbussleutelhouder (leek me wel handig, paar maten van me hadden ook zo`n ding), kijkt die kerel zijn collega aan op zo`n manier van "hoor jij daar ook een lama schijten?"
Ik leg uit wat ik zoek, en zeg dat een paar maten van me dat ook gebruiken,
komt ie aan met: ja wat bedoel je nou, je bent supervaag, bla,bla, moet je maar andere vrienden zoeken etc. :-?
Toen kwam klaas (de reparateur) net binnen, wist meteen wat ik zocht, rekende meteen af. Met die klaas heb ik ook verder de beste ervaring, en hij heeft er ook wel verstand van, maar de rest van dat personeel is werkelijk om te huilen. Verder heb ik wel meer van soortgelijke akkefietjes gehad.
Klaas heeft er idd wel verstand van. Maar de rest geloof ik ook direct.
Ik zou er eens een drumvel kopen, een resonantievel (voorvel) voor de bassdrum. Ik wou een enkel vel hebben. Komen ze met een ebony Pinstripe aanzetten. En dat is toch echt een dubbel vel met olie ertussen. Nee hoor, zeiden ze, is gewoon een enkel vel hoor. Yeah right. :-?