PDA

View Full Version : videoclip Hear n Aid -Stars



Jopie
19 september 2005, 16:03
toevallig kwam ik gister op limewire de clip tegen van Hear n aid met het nummer stars. Een project opgezet bij Ronnie James Dio voor de armoede in africa in navolging van Live aid in 1985 , alleen nu met mensen uit de harige hardrock scene van de jaren '80. De oudere rockers hebben het waarschijnlijk al eens gezien maar misschien de meeste jongeren zoals mij niet , probeer voor de gein maar eens te downloaden , ik typte gewoon Dio in bij video. Ze zeggen altijd dat de jaren '80 een dieptepunt was voor de muziek maar dat komt omdat ze altijd teren op die popclips. Voor de rockers was het de kust en te keur met bands als Iron Maiden , Judas priest , Dio , Y&T , AC/DC , Guns 'n Roses en noem ze maar op.
Wie zie je bijv. terug in de clip. Veel toen nog talenten nu ouwe lullen

Zang: RJ Dio , Dave Meniketti , Kevin duBrow , Geoff Tate , Don Dokken , Rob Halford , Paal Shortino , Eric Bloom enz.

Gitaar : Craig Goldy (Dio) , Eddie Ojeda (twisted sister) , Vivian Campbell (Dio , Def Leppard) , Neal Schon (Journey) , Brad Gillis (Nightranger) , George Lynch (Dokken) , Yngwie Malmsteen , Carlos Cavazo (Quiet Riot) , Murray & Smith (Maiden) , Buck Dharma (Blue Oyster cult)