PDA

View Full Version : Beurs Veenendaal



Quatz
18 september 2005, 23:14
Is er nog iemand van jullie naar de beurs in Veenendaal geweest?
Was er iets leuks te zien of meer een voortzetting van de trend van de afgelopen jaren (veel handelearen oa uit Duitsland die steeds gekkere prijzen gaan vragen)?

matto
19 september 2005, 13:25
Ja, ik ben er geweest het is inderdaad wel iedere keer zo'n beetje hetzelfde spul wat er (vaak veel te zwaar geprijsd) uitgestald staat.
Maar toch.... het sfeertje enzo maakt het toch wel een leuk uitje.
Niets gekocht deze keer.
Wel een paar mensen gesproken en iets wijzer weer naar huis gegaan.

blindmouse
27 september 2005, 13:58
De eerste keer dat ik op deze lokatie was. Vond het minder dan de Lampegiet. Heb niet het idee dat er veel verkocht werd. Vond het ook rustig. Jammer van de allesoverheersende stank van afgewerkte frituurolie. Gaat zo lekker in je kleren zitten. Geef mij maar de zoete geur van een oude Fenderbak.


Jan

Dude
27 september 2005, 17:48
Geef mij maar de zoete geur van een oude Fenderbak.


Jan

?? heb toch al aardig wat ouwe versters gezien maar zoete geur ??? :???:

nicoverduin
27 september 2005, 17:55
Ben deze keer niet geweest. Wel meerdere keren daarvoor. Vond het in maart al erg tegenvallen. En ik vond de Lampegiet een stuk gezelliger.
Nico

jacky
29 september 2005, 23:43
+1

Sfeertje in de lampegiet was leuker maar goed nog even geduld en dan gaat de toko weer open.
En dan maar hopen dat er weer terug verhuisd wordt

8-) :cool: 8-)

Rw
2 oktober 2005, 16:10
ik was er... was wel gezelliger dan vorig jaar... alleen de stand van line 6 was wat irritant ...
je merkte ook wel dat de koopkracht wat achteruit was gegaan toch bel ik leuk geslaagd
snaren
kabels
cry baby gcb-95
ts-7 tube screamer
ging met een goed gevoel weer terug :)