PDA

View Full Version : Epiphone Les Paul



Ries Peters
18 september 2005, 18:51
Hallo, ik heb een paar dagen geleden een Epiphone les Paul Classic Plus aangeschaft waar ik zeer tevreden mee ben, maar ik heb een klein probleempje als ik in een solo een hoge noot aansla klinkt de gitaar soms schel. Ik gebruik een Boss Me-50 en een Behringer Gm108 15 Watt versterkertje. Nu wil ik vragen of iemand mij advies kan geven over hoe ik de gitaar het beste af kan stellen. Het liefst zou ik een Slash geluid nabootsen aangezien ik een Guns N' Roses fan ben.(ja ze bestaan nog :wink: )

alvast bedankt

Cubensis
18 september 2005, 19:03
minder schel?
oickupschakelaartje op neck (rhythm) element zetten en desnoods de het toneknopje wat meer dicht draaien

Orpheo
18 september 2005, 19:08
help....invasion of the n00bies... maar ok. ik antwoord weer netjes mee....

ik ben dat wel eens met cubensis, of op halspup spelen. of tone iets meer dicht. maar bedenk wel, slash speelt op een les paul, over een marshall amp. een amp is imo belangrijker voor je sound dan je gitaar.

maar voor een tijdelijke oplossing is het voorstel van cubensis top, en anders zal je op zoek moeten gaan naar een nieuwe amp, en als dat nog te hoog gegrepen is, kan je bv nieuwe pups erin zetten. ik haal betere slashsounds uit de superdistortion van dimarzio btw dan uit de alnico2pro die hij zelf gebruikt... daarmee wil ik dus even illustreren dat je niet zijn exacte gear nodig hebt (maar zijn vingers des te meer).

Noot Muskaat
18 september 2005, 19:21
ik haal betere slashsounds uit de superdistortion van dimarzio btw dan uit de alnico2pro die hij zelf gebruikt...

Wat een vreselijke onzin, je probeert altijd heel snugger over te komen, en het liefst tegen nieuwelingen die een vraag stellen die volgens u al eens aan de orde is geweest, beetje popi woordjes gebruiken en hopla...meneer is helemaal het heertje, alleen jammer dat je zo enorm door de mand valt als je echt over gitaren begint te praten.


ik haal betere slashsounds uit de superdistortion van dimarzio btw dan uit de alnico2pro die hij zelf gebruikt...

Hahahaha, geweldig...wat een onzin!

LIGNUMdrummerke
18 september 2005, 19:34
hmmmmm betere sounds halen uit ander materiaal dan dat van bovengenoemde? u zegt? :lol:

ff geen idee hoe die gitarist van linkin park noemt, maar ik haal meer de linkin park sound uit die amp en gitaar dan die gitarist van LP uit zen PRS en mesa dual recto.... waar zijn we mee bezig.... :lol:

hoe kan je nu in godsnaam meer de sound van een bepaalde gitarist bereiken dan de gitarist in kwestie? :-?

Lexvandoef
18 september 2005, 19:34
Hmmmz onzin??? :???:

Hij heeft gelijk hoor, een goede toon haal je veel meer uit je vingers dan uit wat voor gear dan ook. Al helpt het natuurlijk wel als je over een gibson in plaats van een stagg. :razz:

En bovendien heeft Orpheo meer verstand van gitaren dan jij of ik hoor.

Lex

Ohja on-topic heb ik verder geen tips eigenlijk, misschien je treble op versteker wat dicht draaien en niet op 10 zetten ofzo.

Wormaap
18 september 2005, 19:35
ik haal betere slashsounds uit de superdistortion van dimarzio btw dan uit de alnico2pro die hij zelf gebruikt...

Wat een vreselijke onzin, je probeert altijd heel snugger over te komen, en het liefst tegen nieuwelingen die een vraag stellen die volgens u al eens aan de orde is geweest, beetje popi woordjes gebruiken en hopla...meneer is helemaal het heertje, alleen jammer dat je zo enorm door de mand valt als je echt over gitaren begint te praten.


ik haal betere slashsounds uit de superdistortion van dimarzio btw dan uit de alnico2pro die hij zelf gebruikt...

Hahahaha, geweldig...wat een onzin!

Je presteert het om volledig, maar dan ook _VOLLEDIG_ het punt te missen ;) Werkelijk magnifiek.
Het gaat erom dat de tone van Slash meer in de amp dan in de gitaar zit, en dat is wat mij betreft een ZEER valide punt. En als de SD in zijn gitaar het geluid van Slash beter benadert dan de AP2, wie ben jij dan om te zeggen dat dat onzin is?
Bah.

Edit: Brr... Nog erger... Jullie denken dat hij zegt dat hij een meer Slash-geluid krijgt dan Slash. Werkelijk koninklijk, ik kom niet meer bij hier :-D
Begrijpend lezen is ook een kunst.

Orpheo
18 september 2005, 19:36
ik haal betere slashsounds uit de superdistortion van dimarzio btw dan uit de alnico2pro die hij zelf gebruikt...

Wat een vreselijke onzin, je probeert altijd heel snugger over te komen, en het liefst tegen nieuwelingen die een vraag stellen die volgens u al eens aan de orde is geweest, beetje popi woordjes gebruiken en hopla...meneer is helemaal het heertje, alleen jammer dat je zo enorm door de mand valt als je echt over gitaren begint te praten.


ik haal betere slashsounds uit de superdistortion van dimarzio btw dan uit de alnico2pro die hij zelf gebruikt...

Hahahaha, geweldig...wat een onzin!

uhm.... nee dus. tis toch logisch. alsof ik dezelfde sound uit mijn gear krijg als slash. ik heb een marshall, en ik heb een les paul. maar met diezelfde gear met alnico2pro's krijg ik geen lekkere sound eruit, en al helemaal niet die smoothe sound van slash. uit de superdistortion krijg ik dat weer wel. daarmee is " bewezen' dat tone niet in je gear als dusdanig zit, maar in je vingers. niet dat ik dat nou zo superveel heb, maar toch, ik merk verschil in mijn sound als ik bepaalde apparatuur heb.

popi woordjes?? ik wil juist me zo veel mogelijk distantieeren van popi gedrag en dito woorden...maar ach, waarom probeer ik mezelf nog te verduidelijken. mensen die me kennen weten gelukkig hoe de steel in de vork zit.

Noot Muskaat
18 september 2005, 19:38
Haha, schitterend, gitaristen die geen eigen mening hebben en daarom maar achter de "gitarist" met de grootste mond aanlopen.

Ries Peters
18 september 2005, 19:40
Sorry als dat een n00bie vraag was maar ik dacht mssn dat wat meer ervaren gitaristen mij zouden kunnen helpen.. :-?

Ik snap dat het aan je vingers ligt maar een goede sound helpt natuurlijk. Dus ik zal maar eens beginnen te sparen voor een Marshall;) En de goede pickups gebruiken hehe.

Orpheo
18 september 2005, 19:46
Haha, schitterend, gitaristen die geen eigen mening hebben en daarom maar achter de "gitarist" met de grootste mond aanlopen.

uhm....grootste mond?? tis duidelijk dat je niet lang op dit forum rondhobbelt, want genoeg andere lui hebben een grotere bek dan ik.

ff ontopic:

@ topicstarter:

als ik jou was zou ik inderdaad lekker doorsparen voor een marshall. gewoon, de dsl 401 ofzo,lekker simpel buizencombootje (of bv de fender hotrod deluxe, leuke kleine buizenamp, kan je lekker veel mee vind ik iig). er zijn zoveel goeie amps op de markt voor een niet al te lage prijs, gewoon zoeken en sparen is het devies denk ik. heb ik ook gedaan, en ik denk velen met mij. je kan je richten naar je helden, maar ga niet te gefixeerd zoeken naar HUN exacte gear voor jou sound, uiteindelijk kom je wel achter je eigen geluid, door schade en schande wordt men wijs, zo ook met gitaarspelen. ik heb gelukking de basis gevonden voor mijn gear, maar de zoektocht leek soms eindeloos.

met andere woorden; gewoon lekker spelen op je eigen gear, daar zoveel mogelijk uithalen, en af en toe uitstapjes maken naar andere gear(gewoon in winkels op spelen), en dan proeven hoe duurdere amps smaken zeg maar (en duurdere gitaren).

Ries Peters
18 september 2005, 19:47
Bedankt :)

Vampire
18 september 2005, 19:51
Jemig, hebben we weer een shakeel hier?

Heeft iemand op dit forum in zijn vorige leven kindertjes gemarteld dat nu het hele forum 'bad karma' heeft ofzo? :o

sickpunk
18 september 2005, 20:04
Haha, schitterend, gitaristen die geen eigen mening hebben en daarom maar achter de "gitarist" met de grootste mond aanlopen.`

ga je ma pesten

Mr.Bluesbreaker
18 september 2005, 21:32
Haha, schitterend, gitaristen die geen eigen mening hebben en daarom maar achter de "gitarist" met de grootste mond aanlopen.'


Blijkbaar ben jij hier de geweldige.
Geef de topicstarter dan eens een betere oplossing dan hier genoemd is in plaats van zo te kankeren met onzin.
Met je 7 posts.
(do I smell a noob here...)

Noot Muskaat
18 september 2005, 22:28
:oops:

Sorry, het spijt mij enorm, ik had gewoon even een klote bui en daarom ging ik van die rare praat doen, een beetje dwars en eigenwijs....

Nogmaals sorry voor mijn gedrag en ik hoop dat we weer gewoon verder kunnen gaan en ik nog veel kan leren hier op het forum van de meer ervaren mensen.

(Speel zelf pas 3 maanden gitaar :oops: )

FruscianteFan
18 september 2005, 22:46
puber :razz:

Ries Peters
18 september 2005, 23:14
Dude? en dit voor een vraag over een afstelling van een Epiphone :wink:

Wormaap
19 september 2005, 01:01
puber :razz:
+1 :razz:

Enterprice
19 september 2005, 18:24
Vroeger toen ik pas begon met gitaarspelen had ik een hele goedkope Framus gitaar met ook een schelle sound erin.
Dat schelle kon ik toen wat op poetsen met een Equalizer, misschien een idee.

LPplayer
22 september 2005, 14:22
Epiphone Les Paul is gewoon een relaxte gitaar :)

waarom elkaar nou weer afkatten?

Sora
23 september 2005, 22:00
Tja ik ben ook een n00b dus zal ik ook nog maar eens een noobvraag stellen :D

Kheb namelijk dezelfde gitaar als de topicstarter (zo'n epiphone les paul) en ik gebruik hem samen met men roland cube 30. En nu heb ik dus de vraag hoe ik die versterker moet afstellen om een lekker vet bluesgeluid à la jeff beck, stevie ray vaughan, jimmy page etc. Want die cube is zo'n cosm versterker maar ik speel meestal maar op 2 kanalen en daar ben ik nu wat op uitgekeken. Heeft er iemand dus nog goeie tips hiervoor?

bedankt (man, ik had beter men eigen topic gestart :razz: )

Richwoodje
24 september 2005, 01:34
Tja ik ben ook een n00b dus zal ik ook nog maar eens een noobvraag stellen :D

Kheb namelijk dezelfde gitaar als de topicstarter (zo'n epiphone les paul) en ik gebruik hem samen met men roland cube 30. En nu heb ik dus de vraag hoe ik die versterker moet afstellen om een lekker vet bluesgeluid à la jeff beck, stevie ray vaughan, jimmy page etc. Want die cube is zo'n cosm versterker maar ik speel meestal maar op 2 kanalen en daar ben ik nu wat op uitgekeken. Heeft er iemand dus nog goeie tips hiervoor?

bedankt (man, ik had beter men eigen topic gestart :razz: )

ik heb een micro-cube, ik ga er voor het gemak ff van uit dat het ongeveer hetzelfde werkt...

de Marshall-stand (dus Classic Stack), gain vrij dicht (op 3 of 4) en de volume vrij open (naar redelijk volume instellen). Vind je em te clean, iets meer gain toevoegen...

Chili666
11 oktober 2005, 00:44
hoeveel heb je voor die epi classic plus betaald? als ik dat mag vragen :razz:

Orpheo
11 oktober 2005, 00:51
Tja ik ben ook een n00b dus zal ik ook nog maar eens een noobvraag stellen :D

Kheb namelijk dezelfde gitaar als de topicstarter (zo'n epiphone les paul) en ik gebruik hem samen met men roland cube 30. En nu heb ik dus de vraag hoe ik die versterker moet afstellen om een lekker vet bluesgeluid à la jeff beck, stevie ray vaughan, jimmy page etc. Want die cube is zo'n cosm versterker maar ik speel meestal maar op 2 kanalen en daar ben ik nu wat op uitgekeken. Heeft er iemand dus nog goeie tips hiervoor?

bedankt (man, ik had beter men eigen topic gestart :razz: )

uhm...no offence, maar SRV speelde op strats he, daar ben je je van bewust? :oops: een vet blues geluid; idd, ff op de marshall positie zetten... (of sparen voro een nieuwe amp als die cube te erg wordt, bv de ac30 of een laney, poor man's vox)

Neals
11 oktober 2005, 19:14
Ik streef niet zozeer naar een 'slash'-sound, er zijn al horden 'slappe' imitaties.

Nee doe mij maar mijn eigen sound!

Sora
11 oktober 2005, 20:23
Tja ik ben ook een n00b dus zal ik ook nog maar eens een noobvraag stellen :D

Kheb namelijk dezelfde gitaar als de topicstarter (zo'n epiphone les paul) en ik gebruik hem samen met men roland cube 30. En nu heb ik dus de vraag hoe ik die versterker moet afstellen om een lekker vet bluesgeluid à la jeff beck, stevie ray vaughan, jimmy page etc. Want die cube is zo'n cosm versterker maar ik speel meestal maar op 2 kanalen en daar ben ik nu wat op uitgekeken. Heeft er iemand dus nog goeie tips hiervoor?

bedankt (man, ik had beter men eigen topic gestart :razz: )

uhm...no offence, maar SRV speelde op strats he, daar ben je je van bewust? :oops: een vet blues geluid; idd, ff op de marshall positie zetten... (of sparen voro een nieuwe amp als die cube te erg wordt, bv de ac30 of een laney, poor man's vox)

weet ik wel hoor, maar ik zoek een manier om met een les paul toch een beetje in de buurt van die sound te komen (geengeld voor een strat op het moment :wink: )

Orpheo
11 oktober 2005, 20:41
Tja ik ben ook een n00b dus zal ik ook nog maar eens een noobvraag stellen :D

Kheb namelijk dezelfde gitaar als de topicstarter (zo'n epiphone les paul) en ik gebruik hem samen met men roland cube 30. En nu heb ik dus de vraag hoe ik die versterker moet afstellen om een lekker vet bluesgeluid à la jeff beck, stevie ray vaughan, jimmy page etc. Want die cube is zo'n cosm versterker maar ik speel meestal maar op 2 kanalen en daar ben ik nu wat op uitgekeken. Heeft er iemand dus nog goeie tips hiervoor?

bedankt (man, ik had beter men eigen topic gestart :razz: )

uhm...no offence, maar SRV speelde op strats he, daar ben je je van bewust? :oops: een vet blues geluid; idd, ff op de marshall positie zetten... (of sparen voro een nieuwe amp als die cube te erg wordt, bv de ac30 of een laney, poor man's vox)

weet ik wel hoor, maar ik zoek een manier om met een les paul toch een beetje in de buurt van die sound te komen (geengeld voor een strat op het moment :wink: )


neej ok, ik d8, ik zeg het even. ik krijg uit mijn LP ook een lekkere SRV sound op de brugpup als ik even mn best doe. :)

Droffie
12 oktober 2005, 10:29
En bovendien heeft Orpheo meer verstand van gitaren dan jij of ik hoor.

http://www.gitaar.net/images/smileys/rotfl.gif

We zijn het er wel over eens dat Nootje een beetje raar reageert maar met deze opmerking overdrijf je wel een beetje erg.
Verstand van gitaren klinkt ook zo suf. We zijn geen kinderen meer op de kleuterschool. :wink:

Droffie
12 oktober 2005, 10:39
Sora:
Ik speel op een LP Standard en haal waanzinnige blues geluiden uit mijn neck pickup. Met een simpel overdrive pedaaltje de Boss OD-3. Het geheim is de toneregeling op de OD-3. Je kan je LP een heerlijk Strat randje meegeven. Waanzinnig gewoon. Stevie all the way :wink:

Voor Beck en Jimmy zal je toch echt aan een Tonebender Fuzz moeten gaan denken. Heb je geen multieffectding of zo?
Ik heb sinds kort een Aramat Soul Bender Fuzz. Die komt heel eng dicht bij Jimmy's geluid. Bijna een belediging zo goed... :D

Anders_Destium
12 oktober 2005, 10:57
ik haal betere slashsounds uit de superdistortion van dimarzio btw dan uit de alnico2pro die hij zelf gebruikt... daarmee wil ik dus even illustreren dat je niet zijn exacte gear nodig hebt (maar zijn vingers des te meer).

Damn dude, dus jij hebt Slash zijn vingers ook nog tegenwoordig. Of eigenlijk zelfs betere vingers dan Slash :roll:

Slap lullen heeft een nieuwe posterboy...

Droffie
12 oktober 2005, 11:23
http://www.gitaar.net/images/smileys/rotfl.gifhttp://www.gitaar.net/images/smileys/rotfl.gifhttp://www.gitaar.net/images/smileys/rotfl.gif

Droffie
12 oktober 2005, 11:23
:roll:

1959SLP
12 oktober 2005, 11:41
Ik ben het wel met Orpheo eens dat de basis van je sound (lees klankkleur) bij de versterker ligt. Ik heb vroeger (jah, ik ben er ook geen 40 meer :lol: ) ook teveel geld uitgegeven aan pedaaltjes, pu`s etc totdat ik m`n 1e fatsoenlijke buizenamp halfstack kocht. Het enigste wat ik sindsdien nog op de grond heb liggen is een wahpedaal en een midisender om de echo`s aan te sturen. Ik bedoel maar....

renier
12 oktober 2005, 12:29
Haha, schitterend, gitaristen die geen eigen mening hebben en daarom maar achter de "gitarist" met de grootste mond aanlopen.

27 berichten en nu al een grote bek?

wat orpheo volgens mij bedoeld is simpelweg dat hij over zijn setup een beter slash geluid krijgt met een super distortion dan met een alnico pro II. dat kan natuurlijk best. slash gebruikt een vette buizenamp, hij kan dan ook behoorlijk vette oversturing krijgen met relatief lage output elementen. heb je een amp die wat minder "rock" is, dan heb je waarschijnlijk hogere output elementen nodig om enigzins in de buurt te komen qua geluid.

nu heeft orpheo een amp die redelijk dicht bij de slash sig komt, maar toch. andere effecten of aanslag heeft natuurlijk ook invloed.

volgens mij begrijp jij gewoon niet zo goed wat hij schreef. is niet erg, maar om nu meteen zo te reageren slaat natuurlijk helemaal nergens op. je komt hier om over gitaren te praten, en anders bok je maar op. tmf.nl schijnt ook een leuk forum te hebben.

oh, en trouwens, je username is echt heel erg slecht.

Anders_Destium
12 oktober 2005, 12:46
Voor mij is Orpheo naast Neg K3 Fan de grootste hearsay zwatelaar van het forum, ik ben het helemaal met Noot Muskaat eens.

Droffie
12 oktober 2005, 13:01
Voor mij is Orpheo naast Neg K3 Fan de grootste hearsay zwatelaar van het forum, ik ben het helemaal met Noot Muskaat eens.

Waarom verbaast me dat niets... :D

Anders_Destium
12 oktober 2005, 13:07
Wat moet je nou met dit soort reacties:


help....invasion of the n00bies... maar ok. ik antwoord weer netjes mee....


En dit gaat uit van iemand die laatst dacht dat zijn element mol was terwijl er gewoon een potmetertje kapot was gegaan, over n00bs gesproken op gitaargebied...

Maar Orpheo weet heel veel van gitaren af hoor, LMAO

renier
12 oktober 2005, 16:11
Voor mij is Orpheo naast Neg K3 Fan de grootste hearsay zwatelaar van het forum, ik ben het helemaal met Noot Muskaat eens.

en voor mij begin jij langzaam de vervelendste zeur van het forum te worden. man, kap toch eens met dat sjagerijnige gedoe. ik kan me vergissen, maar volgens mij lulde je eerst meer over gitaren die je wel leuk vond dan over mede-forumgebruikers die je niet leuk vond. jammer dat dat nu anders is.

ik zeg niet dat ik het met orpheo eens ben, of dat ik niet mijn bedenking heb bij sommige van zijn uitspraken, maar waarom moet dat een reden zijn om iedere keer dat iemand iets zegt hem tot op de schoenveters af te fikken?

zo, en nu gaan we weer over gitaren praten!

1959SLP
12 oktober 2005, 17:09
zo, en nu gaan we weer over gitaren praten!
JA, PRS en GLP bijvoorbeeld :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jongens jongens, jullie moeten ook eens wat meer hasj gaan roken :lol: :lol: :lol: 8-)

1959SLP
12 oktober 2005, 17:11
En Hendrix luisteren :lol: :lol: :lol:

Droffie
12 oktober 2005, 17:18
zo, en nu gaan we weer over gitaren praten!
JA, PRS en GLP bijvoorbeeld :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jongens jongens, jullie moeten ook eens wat meer hasj gaan roken :lol: :lol: :lol: 8-)

De meeste van ons zijn geen 14 meer. 8-)

1959SLP
12 oktober 2005, 17:38
Okee die Droffie (thumbs up)

1959SLP
12 oktober 2005, 17:43
Oeehh :o , das trouwens een hele mooie LesPaul wat je daar hebt Droffie. Een kameraad van me (ex Action in DC) heeft ook zo ene. Alleen dan met chrome. Superplank.

Droffie
12 oktober 2005, 17:57
Oeehh :o , das trouwens een hele mooie LesPaul wat je daar hebt Droffie. Een kameraad van me (ex Action in DC) heeft ook zo ene. Alleen dan met chrome. Superplank.

Action in DC zeg je...Hebben zij wel eens op Rocking Kolonia gespeeld (Pinkpop). Als dat zo is heb ik ze gezien.

Die LP is niet van mij maar van een kennis. Ik heb een Cherry Burst Std.
Als ik 't geld had had ik 'm er bij gekocht. Tja....

Orpheo
12 oktober 2005, 18:19
anders D, ga de politiek in man! daar verdraaien ze ook andersmans woorden als geen ander. ik zei niet dat mijn pup mol was, ik wist niet waar het probleem lag. ik d8 pot of toggleswitch.

en ik zeg toch niet dat ik slash's sound kan kopieeren? helemaal niet zelfs, ik zeg alleen dat ik t beter kan immiteren met de SD dan met alnico2pro's. DAT zeg ik, en probeer mijn woorden niet anders te buigen, stomme ragmongool die je bent. je irriteert me echt mateloos. gasten als jij moeten verplicht gesterilliseerd worden.

anders Destium, ik erger me kapot aan je " ik ben superieur" houding.

NEWSFLASH, ben je NIET! superieur zijn bestaat niet. en " veel" weten van gitaren weet ik ook niet. ik leer ook steeds bij.

het is heel erg frustrerend dat je constant mijn woorden verbuigd, en dat je het iedere keer weer ZO in weet te pakken dat ik een debiel lijk, ware het niet dat je dus posts van mij compleet uit verband trekt. je bent zelfs een dusdanig pesticide, dat als ik je in het echt tegen zou komen, ik je neus zou breken. Gewoon, je kop staat me an sich al niet aan. en geloof me, ik doe het. je bent een misselijkmakend gastje die denkt dat ie alles kan maken, omdat ie poen heeft, en een (naar zijn mening) een beter stel hersens heeft dan de rest van " het plebs". pff.....irritante eikel.

Orpheo
12 oktober 2005, 18:20
anders D, ga de politiek in man! daar verdraaien ze ook andersmans woorden als geen ander. ik zei niet dat mijn pup mol was, ik wist niet waar het probleem lag. ik d8 pot of toggleswitch.

en ik zeg toch niet dat ik slash's sound kan kopieeren? helemaal niet zelfs, ik zeg alleen dat ik t beter kan immiteren met de SD dan met alnico2pro's. DAT zeg ik, en probeer mijn woorden niet anders te buigen, stomme ragmongool die je bent. je irriteert me echt mateloos. gasten als jij moeten verplicht gesterilliseerd worden.

anders Destium, ik erger me kapot aan je " ik ben superieur" houding.

NEWSFLASH, ben je NIET! superieur zijn bestaat niet. en " veel" weten van gitaren weet ik ook niet. ik leer ook steeds bij.

het is heel erg frustrerend dat je constant mijn woorden verbuigd, en dat je het iedere keer weer ZO in weet te pakken dat ik een debiel lijk, ware het niet dat je dus posts van mij compleet uit verband trekt. je bent zelfs een dusdanig pesticide, dat als ik je in het echt tegen zou komen, ik je neus zou breken. Gewoon, je kop staat me an sich al niet aan. en geloof me, ik doe het. je bent een misselijkmakend gastje die denkt dat ie alles kan maken, omdat ie poen heeft, en een (naar zijn mening) een beter stel hersens heeft dan de rest van " het plebs". pff.....irritante eikel.

Anders_Destium
12 oktober 2005, 19:13
Geloof me, je hebt mij echt niet nodig om een debiel te lijken. Dat kun je zelf veel beter.

Mr.Bluesbreaker
12 oktober 2005, 20:52
Bitchfight!

Ries Peters
12 oktober 2005, 21:37
Kom op mensen doe een beetje gezellig ja :) En laat ons zo als Renier zei weer over gitaren praten :D Want daar gaat dit forum en dit topic toch echt over.

Orpheo
12 oktober 2005, 21:38
Geloof me, je hebt mij echt niet nodig om een debiel te lijken. Dat kun je zelf veel beter.

liever debiel dan een arrogante kwal

nopster
12 oktober 2005, 21:47
Vroeger toen ik pas begon met gitaarspelen had ik een hele goedkope Framus gitaar met ook een schelle sound erin.
Dat schelle kon ik toen wat op poetsen met een Equalizer, misschien een idee.

Heb je toevallig nog een klein akoustisch model in de weg liggen? :)