PDA

View Full Version : Hebben jullie dat ook?



buuck
17 september 2005, 15:51
Heb je ook wel eens dat je je bas een tijdje hebt laten staan, omdat je bijvoorbeeld meerdere basgitaren heb, of te weinig tijd hebt gehad, anyway, ik heb dus een hele tijd mn yamaha bb2005 laten staan, en ik pakte hem op, begon te spelen en klonk opeens een stuk beter dan een paar maanden geleden!

nu is mijn vraag: hoe kan dit eigenlijk? ligt het aan de basgitaar of is dit puur psychisch?

BramVersteeg
17 september 2005, 16:17
wat denk je zelf, dat die bas er beter op is geworden? :roll:
Sorry voor het flauwe antwoord maar ik denk dat je zelf ook wel iets had kunnen bedenken.

buuck
17 september 2005, 18:26
damn. dude, ik ben ook nie gek ofzo.. maar de snaren voelen ook anders.

olaf reijnders
17 september 2005, 20:56
Een paar maanden is lang voor je geheugen. :wink:

Anavrin
18 september 2005, 13:19
bij mij is het net andersom... Ik speel eigenlijk alleen nog maar op m'n Ibanez ATK's, en als ik dan m'n nep-precision of m'n zelfbouwbas pak, denk ik: "wat een crappy gitaar". IK word dus teveel verwend met die Ibanezzen.

olaf reijnders
18 september 2005, 13:59
bij mij is het net andersom... Ik speel eigenlijk alleen nog maar op m'n Ibanez ATK's, en als ik dan m'n nep-precision of m'n zelfbouwbas pak, denk ik: "wat een crappy gitaar". IK word dus teveel verwend met die Ibanezzen.

Tja, dat krijg je ervan.......... 8-) Zijn mooie planken. Even wachten totdat een mooie lefty mijn pad kruist. 8-)

jos zonder pet
18 september 2005, 20:29
ik heb dat vooral bij men allereerste versterkertje (randall 30watter), die staat bij een vriend van me en als ik daar dan eens ga spelen om de zoveel tijd verbaas ik me er telkens over hoe goed dat ding is.