PDA

View Full Version : welke gear???



toonpottie
16 september 2005, 19:45
Ik heb een Brunetti XL R-EVO en zoek een deftig efecten rack.
Ik had al gedacht aan de G- Major, maar zijn er nog andere goede opties?
En welke expressie pedaal past er goed bij ge G-Major?

Acajou
17 september 2005, 15:07
Lees mijn onderschrift.

Velen hier zullen beamen dat de Intelliflex echt heel goed is.

En die carvin !!!!! Ik vind hem super (ja ja en toch te koop), heb verachillende buizenpreamps gehad een H&K access en een tubeman 19 inch verder nog een Marshall jmp1, maar de Carvin is tot nu toe de beste.

Alain
19 september 2005, 11:59
toon,

Ik weet een g-force aan een goeie prijs staan. Laatste versie, zelfde als wat ik gebruik.

@acajou Waarom zou je een carvin preamp nodig hebben als je een brunetti XL R EVO hebt?

Acajou
19 september 2005, 12:54
toon,

Ik weet een g-force aan een goeie prijs staan. Laatste versie, zelfde als wat ik gebruik.

@acajou Waarom zou je een carvin preamp nodig hebben als je een brunetti XL R EVO hebt?

Omdat het altijd beter kan.

wimmeltje
19 september 2005, 13:15
toon,

Ik weet een g-force aan een goeie prijs staan. Laatste versie, zelfde als wat ik gebruik.

@acajou Waarom zou je een carvin preamp nodig hebben als je een brunetti XL R EVO hebt?

Omdat het altijd beter kan.

Of omdat je die tekoop hebt staan?

wimmeltje
19 september 2005, 13:16
toon,

Ik weet een g-force aan een goeie prijs staan. Laatste versie, zelfde als wat ik gebruik.

@acajou Waarom zou je een carvin preamp nodig hebben als je een brunetti XL R EVO hebt?

G-Force of G-Major. volgens mij heeft anand er nog eentje tekoop staan voor iets van 850 euro. Kan je eens proberen. Misschien voor een goedkopere oplossing Xpression. Maar ik zou zelf voor de G-Force gaan maar daar ben ik zelf erg over te spreken.

Acajou
19 september 2005, 14:46
toon,

Ik weet een g-force aan een goeie prijs staan. Laatste versie, zelfde als wat ik gebruik.

@acajou Waarom zou je een carvin preamp nodig hebben als je een brunetti XL R EVO hebt?

Omdat het altijd beter kan.

Of omdat je die tekoop hebt staan?

Het 1 sluit het ander niet uit :wink:

Alain
19 september 2005, 14:52
toon,

Ik weet een g-force aan een goeie prijs staan. Laatste versie, zelfde als wat ik gebruik.

@acajou Waarom zou je een carvin preamp nodig hebben als je een brunetti XL R EVO hebt?

Omdat het altijd beter kan.

dus een carvin preamp zou beter zijn dan de brunetti xl R Evo... Die je natuurlijk al gehoord hebt dan...

en je intelliflex zal ook beter zijn dan de G-force zeker

je bent gewoon aan het spammen

Raffel
20 september 2005, 13:15
hij zal de Carvin Quad wel verwarren met de Mesa Quad 8-)

wimmeltje
20 september 2005, 15:00
hij zal de Carvin Quad wel verwarren met de Mesa Quad 8-)

En dan is hij nog aan het spammen omdat hij deze tekoop heeft staan en waarom moet je een preamp in je versterker stoppen als hij al een complete 3 kanaals top heeft?? :-?

Hij zegt zelf al dat hij een effecten unit wilt hebben en dan komt acajou aan met een voorversterker. Dat is gewoon bullsh*t. Hij vraagt om advies voor een FX unit.

ontopic:
Een G-Major kan je goed gebruiken met een Behringer FC1010 footcontroller. Op de site van Lordriffstein staat een heel stuk erover uitgelegd. Dan heb je 10 presets en ook nog twee expressie pedalen.
Ik zou persoonlijk voor een G-Force gaan gezien de top die je gebruikt. Het is een erg vette top moet ik zeggen maar dat even terzijde.

Acajou
20 september 2005, 19:38
toon,

Ik weet een g-force aan een goeie prijs staan. Laatste versie, zelfde als wat ik gebruik.

@acajou Waarom zou je een carvin preamp nodig hebben als je een brunetti XL R EVO hebt?

Omdat het altijd beter kan.

dus een carvin preamp zou beter zijn dan de brunetti xl R Evo... Die je natuurlijk al gehoord hebt dan...

en je intelliflex zal ook beter zijn dan de G-force zeker

je bent gewoon aan het spammen

Oeps wat een lange tenen :oops: ik ken die brunetti net zo min als jij waarschijnlijk de Carvin kent (en het had dus voor mij net zo goed een eindtrap kunnen zijn) en of de intellifex beter is dan de G-force weet ik niet.
Maar goed ik zal de heren hier niet meer storen, ik wilde alleen maar aangeven dat de intellifex een erg goed ding is en dat de carvin ook niet mis is.

Rectifier
21 september 2005, 18:35
Niks lange tenen :-?

Hij vraagt naar een goede FX processor en niet naar een goede pre-amp.

Luuuuuuisteren.....

Acajou
22 september 2005, 08:44
Volgens mij heb ik het OOK over een goede fx processor en idd een buizen preamp waarvoor ik wel 10.000 keer mijn excuses aanbied (bijdeze dus), zo goed, mijn god wat een gezeik.

Het is trouwens lezennnnnnn.

vinni
25 september 2005, 15:51
Nou...ehh....ik hoor het wel! :wink:

(Zie onder)

Vinni

kokeleko
25 september 2005, 19:25
Het is trouwens lezennnnnnn.

:D :D :D :D :D :D